Arnold Classic 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toolate
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Dopey sanoi:
Enemmän ihmetyttää nää tapaukset, jotka jaksaa (ja joilla on varaa) vetää ittensä hurjaan kisakuntoon vaan jatkuvasti sijoittuakseen rahapalkintojen ulkopuolelle.

Tuota olen minäkin ihmetellyt esim. Art Atwood ei ole tuon Toronto Pro Invitational 2002 voiton jälkeen pärjännyt kovin hyvin. Mies on kumminkin ABB:n mannekiini, joten kai tuolta tienestiä tulee ihan.

Tuo nyt oli varmaan huono esimerkki kun onhan niitä jotka ovat aina 10 huonommalla puolella sijoituksissa ja ei heillä ole Muscletechin kaltaisia sponsoreita takana niin mistä ne repii ne rahat kun suht normaalitöissä kumminkin käyvät.

Dexter Jacksonille on tullut viime vuosina hyvin menestystä. Minua ainakin miellyttää kun vähän "pienempi" ja symmetrinen mies voittaa kisoja isojen siasta.

Jonny sanoi:
Dexter Jacksonille on tullut viime vuosina hyvin menestystä. Minua ainakin miellyttää kun vähän "pienempi" ja symmetrinen mies voittaa kisoja isojen siasta.

Samaa mieltä vaikkakin lopulta olen aina "monstereiden" kannalla :D
Ansaittu voitto kuitenkin Dexterille, oli kovassa iskussa!

bild20.jpg

Liekö harjaantumaton silmä, mutta näyttävätkö nuo Dexterin trapsit muidenkin silmiin aivan helvetin massiivisilta!? :worship:

Levrone näyttää edelleen olevan tauolla. Hyvä ilmekin sattu kuvaan, ei oikeen näytä kuuluvan joukkoon, mitä nyt noita muita threadin kuvia katselee :D

attachment.php

Manuel sanoi:
Levrone näyttää edelleen olevan tauolla. Hyvä ilmekin sattu kuvaan, ei oikeen näytä kuuluvan joukkoon, mitä nyt noita muita threadin kuvia katselee :D

Kevin taitaa hakea uskottavuutta rocktähtenä (Full Blown). Mies onkin kohta Jonne Aaronin massiivisissa mitoissa... :hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kaiken kaikkiaan tylsä ja täysin jännityksetön kisa. Arnold Classic voisi ottaa mallia Olympiasta ja tuoda challenge roundin mukaan posedownin tilalle, koska posedownin katsominen on helvetin tylsää, kuten myös vapareidenkin(suurelta osin). Kukaan huipputyypeistä ei ollut täydessä iskussa, Lee varmasti parhaimmassa. Dex oli mielestäni parempi 03&04 olympioissa kuin AC:ssä tänä vuonna. Voitto meni kuitenkin oikealle miehelle.

Karpaasi85 sanoi:
Kaiken kaikkiaan tylsä ja täysin jännityksetön kisa. Arnold Classic voisi ottaa mallia Olympiasta ja tuoda challenge roundin mukaan posedownin tilalle, koska posedownin katsominen on helvetin tylsää, kuten myös vapareidenkin(suurelta osin). Kukaan huipputyypeistä ei ollut täydessä iskussa, Lee varmasti parhaimmassa. Dex oli mielestäni parempi 03&04 olympioissa kuin AC:ssä tänä vuonna. Voitto meni kuitenkin oikealle miehelle.

Nämä ovat aivan lyömättömiä kommentteja, kun maailman toiseksi kovin ammattilaiskilpailu ei ole 19-vuotiaan mielestä oikeastaan oikein minkään väärtti. Tällä miehellä tulee olemaan vaikeaa saada jatkossa enää tyydyttäviä aistikokemuksia.

Jouni Virtamo sanoi:
Nämä ovat aivan lyömättömiä kommentteja, kun maailman toiseksi kovin ammattilaiskilpailu ei ole 19-vuotiaan mielestä oikeastaan oikein minkään väärtti. Tällä miehellä tulee olemaan vaikeaa saada jatkossa enää tyydyttäviä aistikokemuksia.

Tottakai Dex, Melvin, Gustavo, Lee ja Darrem ovat mahtavia viihdyttäjiä ja heitä katsoo aina mielellään, mutta kuitenkín kisa oli kokonaisuutena tylsä. Ehkä olen saannut liikaa makeaa katsomalla Ronnien, Kevinin, Flexin, Shawnin, Markuksen, Vincen ja Jayn kaltaisien huippujen esityksiä ja sen takia olen laittanut riman liian korkealle, mutta 04 Olympian jälkeen tiedän mihin kehonrakennus viihteenä pystyy. Odotan samaa tasoa ehdottomasti Arnoldin kaltaiselta kisalta. Pelkät lihakset eivät täytä tämän katsojan odotuksia. :)

Jonny sanoi:

Ei tuo Dexter nyt mielestäni kuulu kategoriaan: hieman pienempi...
Sanotaan nyt vaikka hieman lyhyempi. Ja sanoisin että kehon malli on kohdallaan paremmin kuin hyvin verratuna noihin mainitsemiisi "isoihin" ja massaakin näyttää löytyvän...

Oli ensimmäinen näkemäni kehonrakennuskisa. Odotukset ei olleet korkealla, koska olin mennyt lähinnä seuraamaan voimanostoa. Mutta nyt täytyy sanoa, että oli ihan viihdyttävä kisa, yleisö oli aivan mahtavasti messissä. Atwoodilla lihat suorastaan värisi päällä, se oli ylivoimasesti kauhein friikki siinä kisassa. Jackson itki kuin pikkulapsi, voitettuaan 1/4 miljoonaa ja Hummerin+nahkarotsin. Arska heitti valtaisaa vitsiä aina kun oli mikin varressa ja muutenkin oli hyvä meininki. Vahvamiesten palkintojen jaossa Karlsen heitti paskasen,hikisen,magnesiumisen ym ym, t-paitansa katsomoon ja se kaarsin suoraan Maria Shriverin syliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom