Arnold Classic-08

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Melvinillä on pirun tyylikäs paketti. Kattelin juuri miehen vaparin ja olisin voinut voitonkin antaa miehelle jos kunto olisi osunut kohdalleen.

Voi kun tuo Phil ryssii tuon posen ja pahasti.

2qirchx.jpg

Oikeata olkapäätä ylöspäin ja ilman tissin jännitystä olisi tosi hyvä.

Niin, hehkutetaanpa vielä taas tota Branchia. Meikä ainaki diggasi kovasti sällistä, vähä äijämäisempi tapaus kun loput. Paksua isoa lihaa, mutta eipa se rakenne kyllä ole välttämättä yhtä komea kuin joillakin muilla. Olis vaan saanu sijoittua paremmin.

Mutta varsinainen pointti, Branchin tuplahauis edestä. Tuo mies kun tuntuu olevan jollain tapaa kasassa sen posensa kanssa eikä levitä niitä käsiään sivuille, jokseenkin kummallisen näköistä touhua. Onko se aina ollut tuollainen?

Kova ja tasainen kilpailu oli kaiken kaikkiaan, ihan mielipidekysymys oliko dex vai phil parempi.
Branchilla, Freemanilla, Heathillä sekä varsinkin Anthonyllä makeet vaparit, vähän puuduttavaa muiden ripuli nyyhky biisit.
Arska heitti iha loisto läppää, varsinkin Dexille.

btw vois näiden webcastien aikaan tehdä jonkun chatin etusivulle ettei tarvi täällä ketjussa kahlata montaa sataa "minulla on kissa" viestiä tai muuta yhtä informatiivista one-lineriä läpi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Heathilla on tuo rinta muutenkin niin omituisen näköinen, että ei tuo poseeraus kyllä nyt olisi paljonkaan parempi vaikka muuttaisi sitä miten tahansa. Eiköhän he apujoukkoineen ole varsinkin Ironmanin jälkeen hioneet ihan riittävästi noita poseerauksia kuntoon, koska jo Ironmanin jälkeen lähes kaikilla nettipalstoilla pyöri juttua, että Phili poseeraa rinnan päin vittua. Ei se vaan näytä paljon parantuneen...liekkö sitten mahdottomuus?

Dexter mallikkaasti voittoon. Mun mielestä ansaitusti.

itte oon samaa mieltä, philistä tykkäsin enemmän takaa päin mutta muuten dexter oli mun mieleen enemmän, ja tässä puhuu vaan tällänen "nobo" että turha kysyä mitään perusteluja. siltä se vaan näytti:D

edit: tää viesti näyttää ehkä hieman hintihköltä miespuolisen kirjoittamana.. mutta sitä en tarkottanut, en osannut muulla tavalla muotoilla lausetta.

edit: tää viesti näyttää ehkä hieman hintihköltä miespuolisen kirjoittamana.. mutta sitä en tarkottanut, en osannut muulla tavalla muotoilla lausetta.

älä huoli. loppuen lopuksihan me kaikki vaan katsellaan silmä kovana pikkuisissa samettipökissä lavalla tepastelevia miehiä.

Kisa oli tulosten osalta aika mieluinen. Jos nyt ton Dexin sit olisivat kakkoseksi tai jopa kolmoseksi jättäneet niin en olisi valittanut. Kyllä Phil ja Kai kunnon vastuksen antoivat, mut tuomarit ovat puhuneet. Ei parane valittaa, hyvältähän nuo kaikki näyttivät.

Kai antoi kyllä hyvän näytön, mahdollisuuksia Olympiassa jopa top-5 imo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom