Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vapautusta tuskin saat, mutta voi olla että ne pistää sut B-mieheks. Serkulla oli näkö about samoissa lukemissa kun sulla ja oli B-mies.Pientä nostoa tähän, mulla on nyt näkö -7,5 ja -7,25 silmissä. Mitä luulette rapsahtaako vapautus intistä? :|
Olen jo b-mies, ja sen b-luokituksen sain kun näkö oli noin -5Vapautusta tuskin saat, mutta voi olla että ne pistää sut B-mieheks. Serkulla oli näkö about samoissa lukemissa kun sulla ja oli B-mies.
Nykyään palveluslaseiksi saa noin 30 euron hintaiset eli käytännössä halvimmat mahdolliset silmälasit. Jos haluat itse laittaa käteistä väliin, niin se sallitaan, mutta muussa tapauksessa lasit ovat nuo tarjotut. Nykyään tarjotaan kaikille silmälaseja käyttäville palveluslasit, joten omia rikkoutuneita laseja ei enää korvata, vaan tällöin saat tilalle ne halvat palveluslasit.kiitoksia! Mikäs olikaan se juttu et ei saa entisiä lasia kalliimmat? Kun muistaakseni joku jossain kirjoitti et sai valita lasit mielensä mukaan kunhan ei ole kalliimmat kuin edeltäjänsä... totta vai tarua? Joudunko siis tyytymään 5e kekkospullonpohja laseihin vai saako valita semmoset satasen kapeampisankaset lasit? Kun itse en tykkää laseista joissa se sanka lisää sitä "kuollutta kulmaa. Linsseillä sen enempää väliä kunhan on oikean vahvuiset. Nykyisissä se ihmeen kovakalvo, jotta ei ihan hipasusta naarmuttuisi, mut lasien puhistus on helevetin paljon hankalempaa ku ilman pinnoitetta. Saa hangata puol päivää, että kylille uskaltaa lähtee.
heheheehehehe tirsk..Saakohan näitä palveluslaseja muutkin kuin varusmiehet? Esim jumalanpalveluslasit tai vastaavat. Tai jos vaan muuten haluaa palvella jotakin ja tarvitsisi siihen lasit.