Arm Blaster

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Onko joku hankkinut itselleen tällaisen Arm Blasterin (mitä Arnoldkin käytti ahkeraan :p )? Tarvitseeko tällaista lainkaan, jos on Scott-penkki salilla?
3499.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikoinaan olin kovasti tuollaisen perään (taisi olla samoihin aikoihin kun luin juuri ostamaani Arnoldin Encyclopedia of Modern Bodybuilding -teosta... :D ).

Olen parilla salilla testannut moista, ja hieman erilaisen tuntuman sillä kyllä saakin hauikseen. Mutta tarvitseeko tuollaista kukaan? Omasta mielestä ei ole välttämätön väline, mutta toisaalta mulla kädet onkin ylivoimaisesti heikoin lihasryhmä joten tiedänkö mistä puhun? ;)
 
Originally posted by BogoBogoBoy
Mistä noit saa ostettuu???
Tervetuloa palstalle. ArmBlasterilla on oma kotisivu netissä, myöskin Wrange myy niitä.
 
en kyllä itselleni kehtais ostaa, mutta paras olisi jos sais kuntosalin omistajan puhuttua ostamaan tollasen kapistuksen salikäyttöön! tuollainen vastaava taitaa olla myös ojentajakääntöä varten.
 
Liittynyt
9.1.2012
Viestejä
712
Kotisalilla otin viikolla pitkästä aikaa käyttöön arm blaster + super ez bar -combon. En muistanutkaan, että on noin hyvä. Pitkälle tauolle unohtui kiertäjäkalvosinongelman myötä. Ei toki ollut seurausta sen käytöstä.

Olin jo unohtanutkin sen ja huomasin sattumalta roikkumassa kaapissa. Mutkatankokin oli jäänyt sivuun. Jatkossa vois olla aikalailla viikoittain käytössä. Kunnon tekemisen meininki ja fuskaaminen vaatisi yrittämistä.
 
Back
Ylös Bottom