Arla Ingman proteiinijogurtti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu
Paljon paremman proteiini-kalorisuhteen saa Arlan tavallisella Luonto + -jogurtilla (vihreä-valkoinen purkki):

Energia: 40 kcal
Proteiini: 4,7 g
Hiilihydraatti: 4,7 g
Rasva: 0,1 g
Ravintokuitu: 1,5 g

Se on halvempaakin, Prismassa 2e/kg (myös 200g pikkupurkeissa sama hinta).

Edit: Ihanaa että on näitä jogurtteja (vaikka vituttaakin kun maustamattomat on paljon kalliimpia kuin ällösokeriset feikkimarja-jogurtit), koska mulle ei vaan se maitorahka uppoa, vaikka kuinka sekottaisi funlightiin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vois kokeilla näitä protskujogurtteja joskus mättöpäivänä. Protskujogurttia, muroja, heraa joukkoon nams.. En usko että mun tarvii odottaa palkkapäivää, mutta mistä sitä koskaa tietää.

No siis kukin kantaa sieltä kaupasta ulos mitä haluavat.
Minun mielestä tuo on vaan turhaa rahastusta ja se oman kukkaron koko ei siihen vaikuta. :)
Paljon paremman proteiini-kalorisuhteen saa Arlan tavallisella Luonto + -jogurtilla (vihreä-valkoinen purkki):

Energia: 40 kcal
Proteiini: 4,7 g
Hiilihydraatti: 4,7 g
Rasva: 0,1 g
Ravintokuitu: 1,5 g

Se on halvempaakin, Prismassa 2e/kg (myös 200g pikkupurkeissa sama hinta).

Edit: Ihanaa että on näitä jogurtteja (vaikka vituttaakin kun maustamattomat on paljon kalliimpia kuin ällösokeriset feikkimarja-jogurtit), koska mulle ei vaan se maitorahka uppoa, vaikka kuinka sekottaisi funlightiin...
Ohhoh, 200g purkeissa sama hinta? Noita vois melkeen jo harkita jos olis esim nukkunut pommiin ja eväät jääny tekemättä. :)

Mä en yleensäkkään ole kovinkaan nirso ruaan suhteen, mutta ymmärrän kyllä jos jollekkin maitorahka yms ei maistu.

Tarkemmin ajateltuna ei tuo 3e/kg ole mikään mahdoton verrattuna esim noihin profeel tuotesarjan vastaaviin.

Suositut

Back
Ylös Bottom