Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toivon Arin olevan riipivän kireä ja näin antaneen kaikkensa. varmaan pikku hiljaa kutsuu siviili asiat, vaikka Jutta varmaan muuta haluaisi.
Katso Katajan ketjusta video, niin saat selville.;)Mitähän arille nykyisin kuuluu?
No pitää nyt sanoa että jos 2 vuotta eron jälkeen tulee julkisuuteen näissä asioissa niin onkohan vaan kaikki kondiksessa? tais olla rankka ero.Nostellaas ketjua tämän päiväisellä uutisella.
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201804262200904309_bs.shtml
Onneksi Arilla tuntuu olevan taas kaikki henkilökohtaiset hommat reilassa ja firmassa uusi vaihe käynnissä.![]()
Näkyvyyttä uudelle vasta avatulle myymälälleNo pitää nyt sanoa että jos 2 vuotta eron jälkeen tulee julkisuuteen näissä asioissa niin onkohan vaan kaikki kondiksessa? tais olla rankka ero.

heh, totta! aika kettu, onhan se savolainen.:DNäkyvyyttä uudelle vasta avatulle myymälälle![]()
Jos nyt yhtään Juttaa tunnet, niin pinnallinen ei ekana mieleen tule.mun mielestä kokkosella oli hyvä sanoma tuossa esilletulossa. rohkeaa puhetta miten isokin mies putoaa polvilleen eron myötä. luulen että mies kyllä voittaa pitkässä juoksussa kun pääsi eroon tuosta naisesta. tsemppiä kokkoselle tulevaan. hän ansaitsee parempaa kuin tuollaisen pinnallisen tyrkyn.
Jep, pinnalliseksi tyrkykyksi haukkuminen on kohtuutonta. Mä en tavallaan kyllä ymmärrä, että pitää aina ottaa joku puoli erojen kanssa. Joko ollaan miehen puolella, joka on jätetty. Tai sitten naisen puolella, joka jätti, syystä tai toisesta. Ihmiset eroavat eri syistä ja ne ovat henkilökohtaisia, joihin ulkopuolisilla ei ole mitään asiaa. On järjetöntä mennä laukomaan lauseita, "onneksi pääsi eroon naisesta" tai "ansaitsee parempaa", kun tuskin edes tiedetään taustalla olevia syitä. Toisten haukkuminen ihan yleisestikin ulkopuolisten toimesta on ihan järjenvastaista toimintaa.Jos nyt yhtään Juttaa tunnet, niin pinnallinen ei ekana mieleen tule.
hän ansaitsee parempaa kuin tuollaisen pinnallisen tyrkyn.
Jep, pinnalliseksi tyrkykyksi haukkuminen on kohtuutonta. Mä en tavallaan kyllä ymmärrä, että pitää aina ottaa joku puoli erojen kanssa. Joko ollaan miehen puolella, joka on jätetty. Tai sitten naisen puolella, joka jätti, syystä tai toisesta. Ihmiset eroavat eri syistä ja ne ovat henkilökohtaisia, joihin ulkopuolisilla ei ole mitään asiaa. On järjetöntä mennä laukomaan lauseita, "onneksi pääsi eroon naisesta" tai "ansaitsee parempaa", kun tuskin edes tiedetään taustalla olevia syitä. Toisten haukkuminen ihan yleisestikin ulkopuolisten toimesta on ihan järjenvastaista toimintaa.
Ja yhtälailla kun tuskin tuntee Kokkostakaan niin henkilökohtaisesti.Jos nyt yhtään Juttaa tunnet, niin pinnallinen ei ekana mieleen tule.