Arginiinin maku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sick-
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä itselläni ainakin tuo arginiini menee kurkusta alas. Vähän maistuu hirveelle, mutta kun juo vettä päälle, niin eipä sitä ehdi edes maistaa kunnolla. Arginiini mulla siis jauhe muodossa ja pelkkään veteen sekoittelen. (Ei se kylläkään edes sekoitu veteen kunnolla)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tossa just pari pvä sit ihan aitoon viinimarjamehuun kokeilin. elikkäs 0.5 pulloon latasin mehut ja krea ja arginiiniperkele perään. maistu vispipuurolta :worship: jos tuo arginiini on tuola pullossa jonkin aikaa niin haittaako se mitenkää aineen vaikutusta? sen päivän muistan muutenkin kun oli semmonen itsemurha pumppi päällä että teki mieli jo melkein itkee :hyper:

Tuskin arginiiniin vaikuttaa mut krea varmaan sanoo sopimuksen irti

Krea 5g + arginiini 5g 30 min ennen reeniä antaa kyllä sellasen pumpin että oksat pois. Eilen käsitreenissä ei kädet enään liikkunut mihinkään suuntaan ja tänään jalkareenissä reidet ihan muodottomat pumpin takia

Kaverin varoituksista huolimatta en uskonut sen NOIN pahan makusta olevan..laitoin myoplexin kanssa sekasin. TULOS: Maku suoraan helvetistä koitin korjata lisäämällä mustikka soppaa (ei ollut muuta). TULOS: koko setti meni niin hirveän näköseksi/makuseksi että sinne meni viemärirotille juomat..HUHHUH..aattelin testata seuraavaksi tota c-poreen kanssa..toivottavasti ei :urjo:

Eipä noita paskan makuisia aminohappoja kannata sekoitella mihinkään nesteeseen etukäteen, kukkurallinen teelusikka jauhoja suuhun ja vettä päälle. Pääsee paljon vähemmällä.

Onhan arginiini aika paskan makuista ja spemun hajuista mutta kyllä se alas menee veden kera.

Kyllä mulla ku käytin Phase1:stä ja Evolutionin Crp:tä niin joka kerta oli yrjö lähellä, mutta kun vaihoin Mass:in pumppiin niin jo toimii ja ei yrjötä

En näköjään olekkaan ainut jolla on sattunut tämä kyseinen jauhopussi jäänyt syömättä.. raivolla sai kyllä sitä kurkusta änkeä :D Myyjäkin ''kehui'' makua kaupassa ja yritti tarjota kapseleita, ajattelin että myyntimiehen puheita, kun kapselit oli kalliimpia.. ei puhunu kaveri paskaa :D Täst edes jää jauhot hyllyyn.

No ei se nyt todellakaan niin pahaa ole etteikö yhtä pussillista saisi alas...
Ite teen niin että lasiin vähän tuoremehua, perään 1-2 tlk jauhetta, sekasin lusikalla ja ykkösellä alas hengittämättä(ei maista) ja perään huuhdon suun suullisella tuoremehua.

Jos sanotte arginiinia pahanmakuiseksi niin puraiskaapa Gaspari Halodrol Liquigels kapseli halki, sen jälkeen syötte arginiinia iloksenne. Voin kertoa että _mitään_ niin karmeaa en ole maistanut, kolme kapselia pitäisi ottaa päivässä ja yökkimättä mulla menee yks, meinaa tulla/tulee ulos jo jos kaksi ottaa.. Ei puhettakaan että voisi kaikki kolme ottaa kerralla.

Jos sanotte arginiinia pahanmakuiseksi niin puraiskaapa Gaspari Halodrol Liquigels kapseli halki, sen jälkeen syötte arginiinia iloksenne. Voin kertoa että _mitään_ niin karmeaa en ole maistanut, kolme kapselia pitäisi ottaa päivässä ja yökkimättä mulla menee yks, meinaa tulla/tulee ulos jo jos kaksi ottaa.. Ei puhettakaan että voisi kaikki kolme ottaa kerralla.
Miksi se kapseli pitää purra poikki?

Joo, täältä myös suositukset et eka veteen sekoittaa ja kun on liuonnut siihen niin drinkki alas ja heti perään mehua/limua tms.

Miksi se kapseli pitää purra poikki?
Ei sitä pidäkkään mutta se on niin iso että minä en saa sitä kokonaisena alas, en saa edes tavallisia kalaöljykapseleita :D

Mites on muuten tyypeillä vaikuttanut yöuniin arginiinin käyttö?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom