Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NGV sanoi:******:in sivuilla luki Agriinista tällein:
:lol2: :lol2: :lol2:
Okei en oikein usko, että Agriini muka vaikutaisi oikeaan sukupuolitoimintaan mitenkään,
Mitä, meinaatteko tappaaa mut nauruun..Belmondo sanoi:Pumppi se on peniksessäkin.
:lol2: :lol2: :lol2:Oletko löytänyt suomesta tuota? Jos niin minkä tuotemerkin alta?Stiltskin sanoi:beta-fenyyli-gaba
Okei en oikein usko, että Agriini muka vaikutaisi oikeaan sukupuolitoimintaan mitenkään, enkä myös usko, että haavat paranee muka nopeammin. Tosin en ole ihan varma tästä ja siksi kysynkin teiltä, että ovatko nuo ihanvai jotain for real kamaa? Tietääkseni Agriini luo pumpia etc, mutta en oo kuulut mitään noista, paitsi ellei SportLife Nutrionin Agriini ole erinlaista..
(liha)pyörykkä sanoi:Arginiinillä pitäis olla typpioksidin tuotantoon vaikutus ja sitä kautta juuri verenkiertoon. Väitetyt kasvuhormonivaikutukset on tutkimuksissa todistettu inhimillisillä annoksilla perättömiksi.
(liha)pyörykkä sanoi:Oletko löytänyt suomesta tuota? Jos niin minkä tuotemerkin alta?
Okei en oikein usko, että Agriini muka vaikutaisi oikeaan sukupuolitoimintaan mitenkään, enkä myös usko, että haavat paranee muka nopeammin. Tosin en ole ihan varma tästä ja siksi kysynkin teiltä, että ovatko nuo ihanvai jotain for real kamaa? Tietääkseni Agriini luo pumpia etc, mutta en oo kuulut mitään noista, paitsi ellei SportLife Nutrionin Agriini ole erinlaista..

Stiltskin sanoi:Ja tohon "arginiini-penispumppiin" sanoisin että ei se tosta paljon voi koventua arginiinilla tai ilman.:D ...no, eiköhän aika tee tehtävänsä.
Röökin polttajilla joilla ääreisverenkierto on paskempi voisin kuvitella jotain eroa enemmän huomaavan.
arnold1987 sanoi:Mitä eroa on beta-fenyyli-gaballa ja ihan tavallisella GABA tuotteella(onks toi siis beta-amino-buryti?-acic)???? Ainakin tuota tavallista GABAA saa edelleen jauheena.![]()
Valmistaja on FinMax ja tämä on se puhdas l-arginiini jossa ei ole dekstroosia tai muuta shittiä...harde20 sanoi:Ite alotin tuossa muutama päivä sitten arginiinin käytön kun oon lukenut sen monista positiivisista vaikutuksista niin pakkohan sitä oli ottaa testikäyttöönValmistaja on FinMax ja tämä on se puhdas l-arginiini jossa ei ole dekstroosia tai muuta shittiä...
200g/jotain 17€ ainakin täällä Kuopiossa mutta täällä saattaa noi SF-Proteinin tuotteet olla halvempia koska ne valmistetaan täälläSiima sanoi:paljos on hintaa ja miten iso purkki se on? Luulin että niitä ei finmaxilla ookkaan muuta kuin dextroosi-comboja...

paskaa arginiinia jonka olen jo maininnutkin toisessa arginiini tredissä aikoinaan. mulla ei toiminu ainakaan ollenkaan. 3 eri arginiinia oon kokeillu ja hc-nutritionille ei oo voittajaa, siis ainut mikä potkii kunnolla. myydäänkö tuota hc arginiinia oulussa missään, se joka varmasti tietää että sitä myydään jossain päin oulua, niin vastaus kiitosharde20 sanoi:Ite alotin tuossa muutama päivä sitten arginiinin käytön kun oon lukenut sen monista positiivisista vaikutuksista niin pakkohan sitä oli ottaa testikäyttöönValmistaja on FinMax ja tämä on se puhdas l-arginiini jossa ei ole dekstroosia tai muuta shittiä...

Ainakin supplements planet myi HC:n tuotteita uusikadulla mutta nehän muutti jonkun kuntosalin yhteyteen muistaakseni Toppilaan...neutraali sanoi:paskaa arginiinia jonka olen jo maininnutkin toisessa arginiini tredissä aikoinaan. mulla ei toiminu ainakaan ollenkaan. 3 eri arginiinia oon kokeillu ja hc-nutritionille ei oo voittajaa, siis ainut mikä potkii kunnolla. myydäänkö tuota hc arginiinia oulussa missään, se joka varmasti tietää että sitä myydään jossain päin oulua, niin vastaus kiitos![]()