Arginiini, kaikki tästä aminohaposta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 ARGINIINI – AMINOHAPPOJEN VERIVALTATIE 🔥

Meta description: Tärkeä aminohappo verenkierron tuelle, pumpeille ja suorituskyvyn luonnolliselle optimoinnille.

sportti sanoi:
osaisiko joku asiasta enemmän tietävä sanoa , että onko mun argiini + ornitiini + kreatiini + glutamiini juttu hyvä -- tulee otettua yleensä ennen nukkumaan menoa ja krean/glutan otan t-lusikalla ja argi/orni on sit tabuja
5g yhdessä t-lusikallisessa?!? ja 2 tabua = n. 1,7g argii / n.0,65 ornii -- liian vähän? painoa n. 75kg

Kreatiini kannattaisi ottaa nopean hiilarin kanssa samaan aikaan esim. palkkarissa, jotta erittyisi paljon insuliinia ---> kreatiini lihakseen. Glutamiinia sellanen todella kukkurallinen t-lusikka voi just olla 5g... Ja arginiinin/ornitiinin saannin tuplaisin, vaikka suhtkoht kevyt kaveri oletkin, koska veren kokonais arginiini/ornitiini määrä suhteessa muihin aminohappoihin nostaa sitä kasvuhormoni tasoa. Ihmisissä verta on suunnilleen samanverran puolen litran heitolla eli n.4 litraa. Puhutaan alle 200cm:stä, sen yli oleviin varmaan mahtuu enemmän verta kuin perus 175-190cm? mutu

onko tää argiini turhaa hifistelyä?(älkää suuttuko ku en tiiä näistä vielä oikee)kyselen ehkä tyhmiä kun en tosiaa tiedä yhtään mitä tuo on,ja mitä se tekee edes ropassa,eli mitä hyötyä?ja ku nostaa kasvuhormooni tasoja niin voiko olla terveydellistä haittaa?:nolo:

jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olis myynnissä avaamaton purkki hardcore power nutritionsin arginiini tabletteja. purkissa 90 tablettia. jos kiinnostaa niin laittakaa privaa

Onkos kukaan kokeillu tuota l-orginiinia kun se kuulemma on kehittyneempi versio l-arginiinista? Mulla on ollu kreasta apua mutten ole vielä kokeillu arginiinia, mut eiköhän se kohta lisäravinteisiin kokeilumielessä liity

tompsa sanoi:
jos jotakuta kiinnostaa niin mulla olis myynnissä avaamaton purkki hardcore power nutritionsin arginiini tabletteja. purkissa 90 tablettia. jos kiinnostaa niin laittakaa privaa
Helpottais asiaa jos sulle vois laittaa privaa. :jahas:

Oon epätoivoisesti yrittäny etsiä tota arginiinia nappuloina täältä Suomesta, vaan tiukassa tuntuu olevan. Minkä verran tossa HC:n arginiinissa on per nappula? Paljonko siitä maksoit, paljonko pyydät? Millon on parasta ennen -päivä? Paljonko menis postikuluihin (Tampereelle)?

Tietääkö joku muu, mistä Tampereelta saisin arginiinia noina nappeina edullisimmin? Privaakin voi pistää.

Faidra, jokaisessa apteekissa olen nähnyt Argitabseja ja eiköhän vastaavia ole halvemmalla luontaistuotekaupoissakin. Ettii ettii! :D

Faidra sanoi:
Helpottais asiaa jos sulle vois laittaa privaa. :jahas:

Oon epätoivoisesti yrittäny etsiä tota arginiinia nappuloina täältä Suomesta, vaan tiukassa tuntuu olevan. Minkä verran tossa HC:n arginiinissa on per nappula? Paljonko siitä maksoit, paljonko pyydät? Millon on parasta ennen -päivä? Paljonko menis postikuluihin (Tampereelle)?

Tietääkö joku muu, mistä Tampereelta saisin arginiinia noina nappeina edullisimmin? Privaakin voi pistää.

Läiskäisin sulle privat. Pienoinen varasto on kaapissa kyseisiä purnukoita :D

Arginiini proteeiini-lisissä

Onhan Arginiinia noissa proteiini-jauheissakin useita grammoja/100g. Omassa Soija90:ssäkin on 6,7g/100g. Otan protskua 2 kertaa päivässä n. 30-35g kerrallaan joten agriniinia tulee kerrallaan n. 2g ja päivässä yhteensä 4g. tarviiko sitä vielä lisää, onko tuolla määrällä mitään merkitystä? En ole kovin vakava treenaaja, n. 3 kertaa viikossa - pikkuhiljaa eteenpäin. Eli mulle tuon arginiinin lisä olisi varmaan aika turha ostos?

tompsa sanoi:
no laittakaa sit vaikka tänne jos on kiinnostusta. Purkki vois lähteä 10€ postikulujen kanssa.
korjataan nyt vähän että jos postikulut tulee hirveän suuriksi niin sitten lisätään vähän hintaa.

Karnitiinista vielä sen verran - miten välipäivät? Kannattaako karnitiinia nauttia silloinkin? Onko siitä mitään hyötyä/haittaa?

Mihin tuo perustuu, että Arginiinia ennen nukkumaanmenoa ? Olen itse ymmärtänyt, että ennen ja jälkeen treenin ja että jopa 5g olisi tälläiselle ei neuvolassa punnittavalle sopiva määrä. Ainakin itsellä pelaa mainiosti.

Heräsi tuossa kysymys että voiko tuosta arginiinista olla jotakin haittaa elimistölle jos vetää esim 10 000mg päivässä? Kertyykö se elimistöön (maksaan, munuaisiin ym.)

Arginiini on aminohappo, joka vaikuttaa kehossa typpioksidituotantoon ja typpioksidi puolestaan relaksoi verisuonten seinäpien lihaksistoa ja näinollen parantaa verenkiertoa lihaksissa ja alentaa verenpainetta. Arginiini auttaa myös vapauttamaan kasvuhormoonia ja edestauttaa kuona-aineiden poistoa elimistöstä. Se myös syventää unta joten se toimii oikein loistavasti myös illalla ennen nukkumaan menoa nautittaessa. Varokaa sitten lisääntynyttä verenkiertoa peniksessä ja hirveätä aamuseisokkia ;) sillä typpioksidi parantaa erektiota..

Ostin tuossa erään valmistajan L-arginineä ja tuossa purkissa lukee, että vaan yks tabu per päivä ja siinä ois sit 500mg tätä kyseistä ainetta.

Miten tuohon nyt pitäs suhtautua, koska olin ymmärtänyt, että 3g on se määrä millä rupee olemaan jotain vaikutusta. Vai onko tuo vaan etäkämpää ainetta vai vaan turhaa hyssyttelyä. Eli otanko ohjeen mukaan vai sen >3g?

Itse olen nyt vedellyt arginiinia parisen kuukautta. Tulokset ovat olleet todella positiivisia, uni on syvempää, libido noussut aivan valtavaksi, salitulokset kohentuneet roimaa vauhtia. Vaikeahan tuo sanoa mitä kehitys olisi ollut ilman arginiinia, mutta painoa on tullut roimasti lisää, sekä kehoon että tankoon, ja sehän on pääasia :) Pahaa tuo kyllä on, kuin jotain kuollutta eläintä söisi :P Emäksinen maku voimakas.
Rahaahan tuohon toki palaa, päiväannokseni kun ovat sitä 30g luokkaa. En usko että 3g annoksilla päästään mihinkään vaikutuksiin. Kymmenkertaistin annoksen juteltuani ex-tyttöystäväni kanssa, joka opiskelee biokemiaa, ja hyvin on pelittänyt :) Arvostan samaan kategoriaan kuin perusproteiinin, kreatiinin ja sinkki-magnesium -kombon. Muuta ei sitten tarvitakaan ;)

Back
Ylös Bottom