Tuo pätee varsin hyvin esim isolaatin kohdalla.Maso sanoi:Minusta hifistä ei kannata tavallisen salitallaajan maksaa kovaa hintaa, ja se vain on minun (kuluttajan) mielipide.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo pätee varsin hyvin esim isolaatin kohdalla.Maso sanoi:Minusta hifistä ei kannata tavallisen salitallaajan maksaa kovaa hintaa, ja se vain on minun (kuluttajan) mielipide.
mutta mielenkiintosta mun mielestä: laitoin rahkani sekaan arginiinia, ennen se on sinne sekaantunut varsin mukavasti ja sitten vaan marjat, fanlaitit tms. sekaan. Nyt toiminkin toisinpäin; sekotin ensin rahkaan vadelmia ja sitten arginiinia - se arginiinijauhe ja sen ympärillä oleva rahka ja vadelmamehu muuttui siniseksi!! Maku ei muuttunut mihinkään, mutta huhhuh ei näyttänyt syötävältä. Osaako joku kemisti kertoa mitä tässä tapahtui? (Luulen ettei haulla löydy jos laitan että arginiini+sininen
)tompsa sanoi:ostin tota arginiinia nyt purkillisen ni onko hyvä jos otan sitä vaikka 1000mg ennen treeniä, 1000mg treenin jälkee ja sit 1000mg enne nukkumaanmenoa? oon n. 60kg. ja mites sit lepopäivinä, otanko ollenkaan?
; ehdota aihetta em. MD-osiohin. Jos ideasi menee käyttöön, niin nimesi ja osoitteesi laitetaan MD:n complimentary copy listalle eli ilmainen lehti napsahtaa kotiin niin kauan kuin firma on pystyssä (tulee tosin kakkospostina Jenkkilästä asti, joten tulee perille suht hitaasti...). Anssi Manninen sanoi:A recent study at the Baylor University´s Exercise & Sports Nutrition Lab examined the effects of AAKG supplementation during training on body composition and training adaptations in experienced gym rats.
However, changes in bench press one repetition maximum were significantly greater in the AAKG group. It’s mystery how AAKG supplementation added an average of more than 13 pounds to bench press max over placebo without a concomitant increase in muscle mass. This seems to suggest that the changes are neural in origin.
JAMR sanoi:Onko tämä tutkimus aikomus julkaista jossain lähiaikoina? Lisäksi kiinnostaisi tietää mikä hypoteesi tuon hermostollisen vaikutuksen takana on, kuullostaa varsin oudolta.
Lassesa sanoi:Yhden gramman sijasta heitä 5 grammaa (kukkura tee lusikallinen) kerrallaan jos haluut saada jotain vaikutusta. Vähintään 3 grammaa, sitä pidetään minimikerta-annoksena jos jotain vaikutustakin haluaa saada, tästä oli jotain tutkimus tuloksiakin. Ja jos ostit jotain dekstroosilla lantrattua arginiinia (esim. Finnmax) niin laske että kokonais arginiinimäärä tulee olemaan ed. mainittu. Itse vedän 5ml mitallisen ennen- ja jälkeen treenin & ennen nukkumaan menoa. Tiiä sit painaako toi 5ml edes 5:ttä grammaa ku en omista elintarvike vaakaa.
Ps. Ja jos hinta tuntuu suurelta ja et viitsisi vetää noin paljon kerrallaan noin monessa tilanteessa niin ennen nukkumaan menoa otettu annos on #1 tärkeysjärjestyksessä (yöllä erittyy 90% päivän kasvuhormonista), ennen treeniä otettu on #2. Treenin jälkeisen voit vaikka jättää pois.
Edit. Myös välipäivinä ennen nukkumaanmenoa.
tompsa sanoi:joo. mulla on siis se arginiini nappi muodossa. eli otan nyt sitten vaikka ennen treeniä 2000-3000mg ja ennen nukkumaanmenoa saman verran. ja sit ehkä myös treenin jälkeen.
Hummerivirta sanoi:En nyt näin äkkisältään jaksanut koko thrediä selata läpi niin yksi kysymys vaan. Voiko tuota argiinia käyttää kreatiinin kanssa? Vois olla ihan kokeilun arvonen juttu, mulla kun tuntuu kroppa reagoivan aika helposti pieniinkin muutoksiin.

Edit: jos olisin viitsinyt tuosta purkin kyljestä vähän lukea niin ei olisi tätäkään tarvinut kysyäDorian_89 sanoi:Voiko tuon arginiinin ottaa yöproteiinin kanssa samaan aikaan ennen nukkumaanmenoa?

Lassesa sanoi:Yhden gramman sijasta heitä 5 grammaa (kukkura tee lusikallinen) kerrallaan jos haluut saada jotain vaikutusta. Vähintään 3 grammaa, sitä pidetään minimikerta-annoksena jos jotain vaikutustakin haluaa saada, tästä oli jotain tutkimus tuloksiakin. Ja jos ostit jotain dekstroosilla lantrattua arginiinia (esim. Finnmax) niin laske että kokonais arginiinimäärä tulee olemaan ed. mainittu. Itse vedän 5ml mitallisen ennen- ja jälkeen treenin & ennen nukkumaan menoa. Tiiä sit painaako toi 5ml edes 5:ttä grammaa ku en omista elintarvike vaakaa.
Ps. Ja jos hinta tuntuu suurelta ja et viitsisi vetää noin paljon kerrallaan noin monessa tilanteessa niin ennen nukkumaan menoa otettu annos on #1 tärkeysjärjestyksessä (yöllä erittyy 90% päivän kasvuhormonista), ennen treeniä otettu on #2. Treenin jälkeisen voit vaikka jättää pois.
Edit. Myös välipäivinä ennen nukkumaanmenoa.