Arginiini, kaikki tästä aminohaposta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 ARGINIINI – AMINOHAPPOJEN VERIVALTATIE 🔥

Meta description: Tärkeä aminohappo verenkierron tuelle, pumpeille ja suorituskyvyn luonnolliselle optimoinnille.

Snake sanoi:
Aamulla otettuna Jhulmi on tieteillyt,että hyvän hydyn saisi arginiinista,kun yön aikana "paastotaan",mutta illalla ei ainakaan ton kasvuhormonin erityksen kannalta kannattais ottaa mitää extraisoja satseja,kun yöllä sitä erittyy muutenkin hyvin.

Jaa, no mulla näkyis ihan vahinkossa käyneen sit näköjään hyvin. Renaan just aamulla tyhjällä vatsalla (ei mitään teoriaa, ihan fiilispohja) ja tuli kokeiltua 10 g annoksilla kun en muustakaan tiennyt. Kaverilta sain vajaan pöntön ja kehu että tommonen 10 g ennen reeniä ois hyvä ottaa. Tolleen sen purkin vedin ja tuntu lisäävän jotain epämääräistä tehoa tms.

Näkyy olevan montaa koulukuntaa ton ottamisen suhteen.

Jep, jep...

Arginiinilla on monta suotuisaa vaikutusta mm:

-Lisää verenkiertoa vehkeitten seudulla..Yölliset kivikovat stondarit ovat poikaa..
-"Laajentaa" verisuonia
-Unista tulee mukavan syvät ja aamulla herään itse ainakin paljon virkeämpänä.
-Treenissä saan paremman pumpin arginiinin kanssa, kuin ilman.

...Searchilla lisää

Itse tosin suosisin jauheena. Sillä nappeina tulee aika kalliiksi. Otan aina 5g ennen treeniä ja 5g ennen nukkumaanpanoa.

L0b0 sanoi:
Itse tosin suosisin jauheena. Sillä nappeina tulee aika kalliiksi. Otan aina 5g ennen treeniä ja 5g ennen nukkumaanpanoa.
finnmaxin valmistama jauhe on ainakin huonoa, itse en saanut siitä mitään vaikutusta toisin kuin hc:n tabuista.

neutraali sanoi:
finnmaxin valmistama jauhe on ainakin huonoa, itse en saanut siitä mitään vaikutusta toisin kuin hc:n tabuista.

Hinta-laatu -suhteeltaan olen todennut parhaimmaksi ***:n arginiinin. Ei ole valmistettu missään kehitysmaassa tms, vaan ehtaa saksalaista tavaraa on ja hinnaltaan suotuisaa.

Edit: Heh, tuo merkki on näköjään boikotissa...:nolo:

Tässä ketjussa on tullut jos jonkin näköistä tapaa ottaa arginiinia (parista pariinkymmeneen g/pvä). Ostin just purkin arginiinia jauheena ja siinä lukee, "vrkannos 1400-2100mg. Ohjeannosta ei saa ylittää." Kuitenkin jossain muualla sanottiin että varsinaisesti vaikutukset tulee esiin yli 3000mg:lla/vrk. Eli voisitteko te, arvon käyttäjät, perustella, miksi käytätte minkäkinlaisia määriä.

Edit: pilkkuvirhe... :D

Itse käytin parin kuukauden ajan arginiinia. Otin yleensä päivän toisen annoksen juuri ennen nukkumaan menoa ja huomasin aina sängyssä makoillessa saman ilmiön: noin puoli tuntia ottamisen jälkeen suorastaan "hurahti" käsiin sellanen lämpöaalto ja tuntui että veri tosiaan alko virtaamaan tehokkaasti. Uskon kyllä että ainakin verenkierto tehostuu tolla aminohapolla. Muuten en kyllä huomannut vaikutuksia esim treenissä tms.

...ja nyt vasta hokasin että ylimääräinen hikoilu (joka oli todella runsasta, tyyliin kalsareissa kotona) muuten loppui samalla kun lopetin arginiinin käytön.

Itsekin tuossa viime viikon lopulla aloitin arginiini kuurin. Suapi nähdä vaikuttaako suuntaan tahi toiseen.
Illalla "tyhjään" mahaan otan vajaa tunti ennen nukkumaan menoa ja sit ennen reeniä ja palkkarissa.
Iltaisin ehkä ollut tavallista "rennompi/väsyneempi" olo, mutta johtuuko arginiinista niin tiedä häntä.

Kuulostellaan.

Muutaman päivän arginiinia käyttäneenä en voi sanoa muuta, ku että on ihan saatanan pahaa. Proslowin ja MassBlastin kanssa oon sitä ottanu ja se peittää kaiken muun maun. Yäk! Kerran otin lusikallisen raakana veden kanssa ja maku säily suussa kauan vielä hampaitten pesunkin jälkeen.

Varoitus!

Eilen illalla tapojeni mukaan ennen nukkumaanpano ammensin 5g arginiinijauhetta päähäni. Lähettyvillä ei ollut juotavaa, joten möyhytin sitä suussani ja muodostin siitä pienen palleron, jota lutkutin. Hetken päästä alkoi vähän poltella, mutta tiesin sen kuuluvan asiaan - jatkoin lutkuttamista. Hetken päästä nieluni oli tulessa kuin lohikäärmeellä. Kielen alla olevat limakalvot, samoin kuin ikenet repeytyivät oikeasti auki ja turposi mielettömäksi möykyksi. Puheesta tuli myös sammaltavaa, koska kieli oli ihan solmussa.

Nyt tästä traagisesta onnettomuudesta on kulunut 2 päivää ja suu on edelleen korjauksessa. Pieniä rakkuloita siellä täällä, mutta on se piru äkäistä ainetta.

Tuote on nimensä mukaisesti aminoHAPPO, eli se pojat polttaa!

Jatkossa otan tuon aina nesteen kera.

Itsekin saman "virheen" olen tehnyt. Eli 3 geetä arginiinia kielen alle...

Ihan vain, että imeytys paremmin. No hetken päästä rupes poltteleen. Ei mulla rakoille asti mennyt, mutta jonkin aikaa oli kipeä. Enää en kielen alle laita. Kielen päälle tosin ja sitten nopsaan vettä päälle. :D

Lähti kanssa kokeiluun mutta tämä data kuitenkin mielessä:rolleyes:

Use of amino acids as growth hormone-releasing agents by athletes.Nutrition. 2002 Jul-Aug;18(7-8):657-61.

Chromiak JA, Antonio J.

Specific amino acids, such as arginine, lysine and ornithine, can stimulate growth hormone (GH) release when infused intravenously or administered orally. Many individuals consume amino acids before strength training workouts, believing this practice accentuates the exercise-induced GH release, thereby promoting greater gains in muscle mass and strength. The GH response to amino acid administration has a high degree of interindividual variability and may be altered by training status, sex, age, and diet. Although parenteral administration consistently leads to increased circulating GH concentration, oral doses that are great enough to induce significant GH release are likely to cause stomach discomfort and diarrhea. During exercise, intensity is a major determinant of GH release. Although one study showed that arginine infusion can heighten the GH response to exercise, no studies found that pre-exercise oral amino acid supplementation augments GH release. Further, no appropriately conducted scientific studies found that oral supplementation with amino acids, which are capable of inducing GH release, before strength training increases muscle mass and strength to a greater extent than strength training alone. The use of specific amino acids to stimulate GH release by athletes is not recommended.

"Further, no appropriately conducted scientific studies found that oral supplementation with amino acids, which are capable of inducing GH release, before strength training increases muscle mass and strength to a greater extent than strength training alone. The use of specific amino acids to stimulate GH release by athletes is not recommended."
Mikähän tuossa mättää. Eka sanotaan että lisää voimaa ja lihasta, mutta perään ettei suositella?

Minusta siinä sanotaan ettei kunnollisten tieteellisten tutkimusten kautta ole pystytty osoittamaan aminohappojen oraalisesti ennen voimaharjoittelua otettuina lisäävän lihasta ja voimaa yhtään enempää, kuin pelkän voimaharjoittelun.

Ottaa pannuun tuo herpes kun arginiinia ammentaa n.10g vrk annoksilla, niin työntää jatkuvasti tuota herpestä oikeaan yläverneriin (huuleen) Zoviraxia kuluu litratolkulla :)

Aktivoituuko muillakin herpes arginiinin käytön myötä?

L0b0 sanoi:
Ottaa pannuun tuo herpes kun arginiinia ammentaa n.10g vrk annoksilla, niin työntää jatkuvasti tuota herpestä oikeaan yläverneriin (huuleen) Zoviraxia kuluu litratolkulla :)

Mulla aktivoitui aluksi,mutta voidehoidon jälkeen ei ole palannut.Arginiinia noin 9kk käyttänyt.

L0b0 sanoi:

Viitaten suussamuilutukseen niin ei voi muuta sanoa kun että voi vittu jätkä on mestari :lol2:

Mitä tulee sitten tuohon herppekseen niin eipä oletteko te ihan varmoja että se johtuu arginiinista? Ei ole meikäläisellä mitään ton suuntaista ollut koskaan vaikka arginiinia on reilusti kulunutkin.. En tosin ole sitä suussa juuri muiluutellut :D

Back
Ylös Bottom