Arginiini, kaikki tästä aminohaposta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 ARGINIINI – AMINOHAPPOJEN VERIVALTATIE 🔥

Meta description: Tärkeä aminohappo verenkierron tuelle, pumpeille ja suorituskyvyn luonnolliselle optimoinnille.

Itse otan arginiinit - silloin kun satun sitä käyttämään - illalla vitamiiniporeen kanssa. Pore peittää hyvin arginiinin maun.

Palkkariin sitä ei kannata sekoittaa koska palkkarin proteiinin muut aminohapot (erityisesti l-glutamiini) kilpailevat arginiinin kanssa pääsystä kiertoon. :hifi:

Eli tuollaista tuli pussi hommattua. Nyt en vain tiedä kuinka tuota voi saada alas? Eli kokeilin raakana, mutta tuohan oikein polttaa kielen päällä ja kieli on vähän aikaa kipeä tuon jälkeen. Sitten koitin sekoitta jogurttiin, mutta siitä koko jogurtti kipollisesta tuli niin pahan makuista että roskiin lensi :urjo: Yritin hakea haullakin ko. asiasta tietoa mutta mitään ei löytynyt, joten pahoittelen jos on miljoonaan kertaan käsitelty aihe.

Hae lidlistä magnesium- tai c-poretabletteja. Sitruunan makuisia... Halpoja ja peittävät arginiinin maun suhteelisen tehokkaasti.

E. typot

Mehuista parhaiten toiminee greippiversio, etenkin ryp&dekkeri. Hävittää arginiinin maun 100%sti.

Joo alkuun oli kamalaa kamaa mutta nyt sitä oikeen odottaa sitä lusikallista :rock:

Siis vetääkö porukka oikeesti noita jauhoja lusikalla suuhun ja sitten vasta vettä päälle :o ??? Vai olenko nyt ymmärtänyt asian ihan väärin?

Lidlin hiilihapotettu lähdevesi... Peittää hyvin arginiinin maun

Tomaatti peittää hyvin arginiinin maun. Itse sekoitin mitallisen jauhetta pieneen määrään vettä, sitten vedin ykkösellä alas ja söin tomaatin perään.

Tomaattimehu toimisi luultavasti myös.

Mahtaako olla eroa normi arginiinin ja Arginiini KIC ja Arginiini AKG välillä? Sain tuossa käsiini purkin kapseleita jotka pakkauksen mukan sisältävät KIC-arginiinia, AKG-arginiinia ja ornitiinia... Tällähetkellä kiskon 7-10g normi arginiinia päivittäin.:urjo: Otetaan kapselit mukaan ja katotaan mitä tapahtuu:D

-Sissi-

Meikä on kohta temponu Finnmaxin Arginiini purkin kokonaan tyyliin: aamulla 2,5gr, ennen reeniä 2,5gr ja nukkumaan mentäessä 5gr.

Vaikutuksesta ei osaa oikein sanoo kun oon niin vähän aikaa reenannu että nyt vedän saman aikaa ilman arginiinia. Sit otan uusiks UFS:än aineella.

Alussa maku oli älytön mutta alas menee, ihan puhtaasti vaan veteen.

Pirkka Sitruuna-Lime tiivistemehua pieni loraus lasin pohjalle, siihen argiinit ja shottina kurkusta alas, vettä päälle, ei kauaa maistu suussa. Alkuun ennen nukkumaanmenoa otettu argiini tuntui parantavan yöunia, ja heräsi virkeämpänä, usein myös aikaisemmin, mutta muutaman viikon jälkeen aloin heräilemään jo noin parin tunnin päästä nukahtamisesta, oli vaikeuksia saada uudestaan unta, ja kun sai niin heräsi taas muutaman tunnin päästä uudestaan jne., joten päätin lopettaa käytön. Treenin tai lihaskasvun (tietysti ehkä liian lyhyt aika todeta) kannalta en mitään vaikutuksia huomannut.

Hei vain. Olen uusi tällä palstalla ja hain aikaisemmin otsikon lisäravinteesta infoa tätä kautta.

Olen nyt noin viikon käyttänyt päivittäin ainetta, huolet lisääntyy päivä päivältä. Luin monen sanoneen sekä kaverin (joka suositteli) että kyseinen L-arginiini parantaisi unen syvyyttä, huomasin parina ensimmäisenä päivänä että nukuin kuin tukki (en edes tiedä voiko se niin nopeasti vaikuttaa?) mutta nyt noin viikon jälkeen en ole pariin kolmeen päivään saanut vuorokauden sisällä unta. Aina menee vain pidemmälle tuo unen saanti.

Normaalisti olen mennyt nukkumaan 1-3 aikaan yöllä. Viimeiset kaksi päivää eilen 8-9 aikaan tuli uni (aamulla) ja nyt viime yönä sitä koiranunta sai 7ltä aamulla josta heräsin parin tunnin päästä. Treenauksessa huomaan että jaksan paremmin, sekä myös yleinen olo ei ole paha, keho vain kertoo muuta sillä silmät punoittavat ja päätä särkee juuri tuon unenvähyyden takia.

Tässä vaiheessa en uskalla enään ainetta ottaa ja katson mitä tapahtuu, toivoen että se unensaanti tulee takaisin niinkuin se oli, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan onko muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia ns. päinvastoin kuin pitäisi?

-- Jani

Moro.

Mä oon joskus vetänyt l-arginiinia. Mulla ei vastaavia ongelmia esiintynyt. En huomannut oikeestaan mitään ihmeempää omassa olossa (suuntaan enkä toiseen).

Ehdottaisin, että jätät valmisteen pariks viikoks ja seuraat tilannetta. Parin viikon päästä tuotetta vois sitten testata uudestaan (jos mieli tekee).

Hei vain. Olen uusi tällä palstalla ja hain aikaisemmin otsikon lisäravinteesta infoa tätä kautta.

Olen nyt noin viikon käyttänyt päivittäin ainetta, huolet lisääntyy päivä päivältä. Luin monen sanoneen sekä kaverin (joka suositteli) että kyseinen L-arginiini parantaisi unen syvyyttä, huomasin parina ensimmäisenä päivänä että nukuin kuin tukki (en edes tiedä voiko se niin nopeasti vaikuttaa?) mutta nyt noin viikon jälkeen en ole pariin kolmeen päivään saanut vuorokauden sisällä unta. Aina menee vain pidemmälle tuo unen saanti.

Normaalisti olen mennyt nukkumaan 1-3 aikaan yöllä. Viimeiset kaksi päivää eilen 8-9 aikaan tuli uni (aamulla) ja nyt viime yönä sitä koiranunta sai 7ltä aamulla josta heräsin parin tunnin päästä. Treenauksessa huomaan että jaksan paremmin, sekä myös yleinen olo ei ole paha, keho vain kertoo muuta sillä silmät punoittavat ja päätä särkee juuri tuon unenvähyyden takia.

Tässä vaiheessa en uskalla enään ainetta ottaa ja katson mitä tapahtuu, toivoen että se unensaanti tulee takaisin niinkuin se oli, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan onko muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia ns. päinvastoin kuin pitäisi?

-- Jani

Se on ainakin varma että mitään pysyvää vahinkoa et argiinilla saa aikaan.

Tuskin arginiinista oireet johtuu... Mietis mitä olet tehny normaalista poikkeavaa toimintaa, treenien/syömisten osalta. Stressi?

Back
Ylös Bottom