Arginiini, kaikki tästä aminohaposta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 ARGINIINI – AMINOHAPPOJEN VERIVALTATIE 🔥

Meta description: Tärkeä aminohappo verenkierron tuelle, pumpeille ja suorituskyvyn luonnolliselle optimoinnille.

Kuitenkin aloittaessani kuurin en oikein saanut öisin kunnolla nukuttua, tuli vain pyörittyä sängyssä ja katsottua kelloa. Viikon jälkeen aloittamisesta pystyin taas nukkumaan kunnolla ja silloin uni myös syveni sekä treenissä alkoi tuntua lisäpumppi.

Tismalleen sama reaktio mulla.

Finmaxin purkissa olikin mittalusikka. Tosi kätevä, sillä voi sitten mittailla muitakin jauhoja..

Joo! Tästä myös minä olin erittäin positiivisesti yllättynyt. Purkissa tuli mukana teelusikka.. Niitä ei koskaan voi olla liikaa.

Mä olen blandaillut tota Lidl:n kalsium ja magnessium -poretableteilla. Yks kumpaakin tabua lasin pohjalle, päälle 10 ml agriniinia ja sit 3dl vettä.

Noi poretabletit peittää mun mielestä maun kohtuullisen hyvin. Kannattaa kokeilla (ne kun on viel kaiken lisäks halpaa kun saippua).

On myös tosi kätevää ostaa sellanen setti, missä on 125ml, 100ml, 50ml, 15ml, 5ml, 1ml mitat...maksaa varmaan jonkun euron :P

:offtopic:

Noita settejä ei oo jostain syystä ollu mun Prismassa aikoihin.. Muista kaupoista mä en ees muista katsoa noita.

Melko kummallista... kaks päivää sen jälkeen kun aloin käyttää arginiinia oon heränny joka aamu suunnilleen seitsemän aikoihin, melko pirteänä. Herätys on yleensä pari tuntia myöhemmin, enkä ole oikeastaan koskaan ennen herännyt ennen herätyskellon soimista. Tätä on jatkunu nyt noin viikon. Yöunen pituus on tällöin ollut 6h-8h. Vuorokausiannostus on ollut 3g.

Tämä ennenaikanen herätys voi olla joko hyvä tai huono asia. Jos heräilen ennenkun kroppa on saanut tarpeeksi nukuttua niin tämä on tietenkin huono asia. Jos uni on jotenkin parempaa ja siksi tarvitsen pari tuntia vähemmän unta, niin silloinhan tämä on ihan hyvä asia :)

Itse ole ottanut sellanen 5-6g päivä. Tulee aamulla herättyä aina samaan aikaan, eli kymmeneltä. Unta tulee noin 9-10h. Kaupanpäälle tulee mukaan ihan sairaita unia.. :)

Henkilökohtasesti ei ainakaan mitään ihmeitä tapahtunu pituuskasvun kannalta. Ehkä sitten pitempiaikanen käyttö??? Speksit on mulla samat.

Olen itse vedellyt arginiinia ja orginiinia reilujakin määriä useampaan otteeseen.
Havaittavat vaikutukset ovat lähinnä kyllä jääneet ehkä siihen lisääntyneeseen aamuheijarin esiintymiseen.
Viimeksi "nautin" arginiinia nykyisellä dieetilläni, n. 10g päivässä. En tiedä mistä johtunee, mutta miinuskaloreilla vaikutus oli aivan erilainen. Enimmäkseen huonossa mielessä. Joka helvetin kerta kun otin illalla 5g arginiinia, oli yöunien laatu aivan haitarista. Toinen toistaan todentuntuisempia ja järjettömämpiä unia,
tuntui kuin ei olisi käynyt syvän unen vyöhykkeellä lainkaan.
Kiinnostaisi kovasti tietää mahdollisia syitä, itse en keksi muuta kuin samanaikaisen miinuskaloreilla elämisen..

eli arginiini lisää luontaisen kasvuhormonin tuotantoa joten auttaako se pituuskasvuun? 17v 165 cm

pituuskasvuun ei voi suoraan käsittääkseni vaikuttaa kasvuhormonilla. Tai luulis että colemani ym bodarit ois vähintään 3 metriä pitkiä :D

Se mikä pituuskasvuun vaikuttaa, on energiansaanti. jos saa liian vähän energiaa, pituuskasvu hidastuu/pysähtyy kokonaan. pituuskasvu saattaa jatkua 20 - vuotiaaks asti. ei ole yhtään outoa jos esimerkiks armeija-aikana tulee 5 senttiä lisää mittaa

täällä yx hyväks havaittu poppakonsti arginiini jauheen alas saamiseen:rock:
suukkiin hammatahnaa ja mitallinen arginiiniä perään veden kans. ei maistu se kammotus läpi. kokeilkaa jos uskallatte.

Back
Ylös Bottom