Arginiini, kaikki tästä aminohaposta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 ARGINIINI – AMINOHAPPOJEN VERIVALTATIE 🔥

Meta description: Tärkeä aminohappo verenkierron tuelle, pumpeille ja suorituskyvyn luonnolliselle optimoinnille.

Alle 5000mg päivä annoksilla en lähtis ees yrittämään, sillä se on kyllä ihan minimi.

Yhteensä vai kumpaakin ton verran? Jos ornitiinia tarvis ton verran naapia se meinais kymmentä nappia päivässä.:hyper:

-Sissi-

Siksi älä osta sitä. Itse ostin joskus Weiderin karnitiini+ornitiini ja innoissani vetelin. Sitten Foorumin guru Anssi Manninen pisti tutkimuksen eteeni, jossa kerrottiin, että n.30g/päivä oli antanut selviä vaikutuksia. PubMedistä löytyi, en muista muuta...

Yhteensä vai kumpaakin ton verran? Jos ornitiinia tarvis ton verran naapia se meinais kymmentä nappia päivässä.:hyper:

-Sissi-

Arginiinin hyödyt oon huomannu, mutta toi ornitiini on tullu vaan GH:ssa mukana. Oon vetäny myös pelkkää arginiinia, eikä se ornitiinia tunnu kaipaavan. Tolla annoksella tarkoitin nimenomaan arginiinia ja se tosiaan on minimi.

Aika infernaalisen pumpin nuilla arginiini+ornitiini-kapseleilla ainakin saavuttaa. Ehkä myös hieman yöunet paranee. Lyhyillä sarjoilla tuota pumppia ei niin hyvin tuu (ylläri), mutta eilen kun vedin 3 supersarjaa haukkareille niin tuntu että kohta ne räjähtää:evil: . Eihän nuo varmasti suoranaisesti lihaskasvuun hirveästi vaikuta, mutta lisääntynyt pumppi=enemmän verta lihaksessa=lihaskudokset paisuu ja rikkoutuu=lihas kasvaa. Lisäksi paremmat yöunet vaikuttavat varmasti palautumiseen ja jaksamiseen seuraavana päivänä, joten ei nuo nyt täyttä rahanhukkaakaan oo.

En oo arginiinia ennen jauhona vetäny, joten osaako joku sanoa paljonko 5grammaa kyseistä ainetta on millilitroina. Veikkaisin 5g=5ml, mutta en tiedä ku ei puntaria kaapista löydy. Kiitos!

Teelusikallinen on noin 5grammaa (ei kukkurallinen). Puntarin ostaminen helpottaa kyllä aminohappojen annostelua...

Edit. Ps. Sen jauheen maku ei sit ole parhaasta päästä, mutta esim. funlight peittää maun hyvin, kun tarpeeksi laittaa. Tai sitruunanmakuinen c-vitamiinipore...

Finmax arginiini purkin mukana tulee 5ml lusikka, purkin kyljessä lukee että annos jota ei saa ylittää on 2.4g(:anssi: ) eli tasan mittalusikallinen, ei kukkura.
Ite vedän kaks kukkurallista mittalusikkaa päivässä

Teelusikallinen on omien mittausten mukaan aikalailla 5ml, joten jompikumpi on väärässä. Oon vetäny nyt päivässä 10ml ja koska se on toiminu huomattavasti paremmin/nopeemmin ku aikaisemmin 5g ni uskoisin, että se on lähellä sitä 10:tä grammaa.

Faktaa.
Vasemmalla 5ml mittalusikka. Oikealla teräslusikka.

Liitteet

• argi.webp
    argi.webp
    21,8 KB · Katsottu: 335
  • argi (1).webp
    argi (1).webp
    26,3 KB · Katsottu: 323
Vanha threadi mut ku ei jaksanu uutta alottaa..

Mistä saan arginiinia? Ei pakkiksellakaan enää myydä, vai myydäänkö?! Korjatkaa jos olen väärässä..
Oon kolmivuoro työssä ja on ollu vaikeuksia välillä ton unen kanssa niin auttaiskohan jos tota kokeilis?!

Vanha threadi mut ku ei jaksanu uutta alottaa..

Mistä saan arginiinia? Ei pakkiksellakaan enää myydä, vai myydäänkö?! Korjatkaa jos olen väärässä..
Oon kolmivuoro työssä ja on ollu vaikeuksia välillä ton unen kanssa niin auttaiskohan jos tota kokeilis?!

Ei saa mainostaa mutta koitas kuukelilla.

Kertokaas nyt tyhmälle miten menee, täältä olen saanut lukea että
5g arginiinia = yksi t-lusikallinen.

Ystävä taas väittää kivenkovaan että 5g=1 ruokalusikalinen.

On noilla kuitenkin eroa, se maku on sellainen ettei sitä vedä huvikseen. Joskin itse kostutan vesitipalla jauheen ja pyöritän siitä pieniä tabletteja jotka appelsiinimehulla alas, ei juuri maistu :rolleyes:

Huomenna pitäis lähteä katselemaan kaupasta kyseistä tuotetta. Pitäskö ostaa puhdasta argiinia vai sitä missä on jotain dekstroosia seassa ~60%.. Tuota puhdasta olis ainakin myynnissä kilpailevalla (tomi) foorumilla ja suht edulliseen hintaan.. Enempää en halua mainostaa, mutta kumpaa kannattaisi hommata??

Tuli kokeiltua tuota arginiinia ja totesin sen ihan kelpo kamaksi. Pientä lisäpumppia tuli reenaukseen ja yöunetkin syvenivät (paljon enemmän unia).
Kuitenkin aloittaessani kuurin en oikein saanut öisin kunnolla nukuttua, tuli vain pyörittyä sängyssä ja katsottua kelloa. Viikon jälkeen aloittamisesta pystyin taas nukkumaan kunnolla ja silloin uni myös syveni sekä treenissä alkoi tuntua lisäpumppi.

Tuossa aloitusvaiheessa meinasin jo lopettaa arginiinin nauttimisen, kun ei vaan saanut nukuttua. Onneksi se alkoi sitten viikon kuluttua potkia.

Hommasin tänään purkin. Ei se nyt niin pahalta maistunu?! Vähän veti suupielet mutruun, mut eiku purkkaa päälle. Suunnittelin että syön puoltuntia ennen treeniä ja sitten illalla ennen nukkumaan menoa. Sellanen teelusikallinen ~3g?! Katsotaan tapahtuuko mitään..

5ml teelusikkaMITALLINEN painaa tuon noin 3 grammaa. Varsinaisia teelusikoita on sitten montaa eri kokoa.

Arginiinia on saatavilla erilaisina yhdisteinä, joista osassa ei ole tuota "pahaa makua". Esimerkiksi Di-Arginine Malate ei vissiin maistu juuri miltään. Ihan vaan jos jonkun mielestä toi maku olisi muka ylitsepääsemätön.

Back
Ylös Bottom