Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KSENA sanoi:eli pitäiskö mun lisätä tota annosta sitten johonkin 5 g? vai vielä isommaks? eiks leusiiniakin vedetä 5g ennen treeniä? niin kai noitakin riittää vetää se 5g...
. sit pumppaat hauista ja ihmettelet sitä verentungosta jota punpiksi väitetään.thaigo sanoi:Mihin tämän L-karnitiinin teho perustuu?
Onko se elimistön lämpötilaa nostava aine ja tätä kautta energiaa kuluisi tavallista enemmän?
Itse ainakin huomasin selvän eron pumpissa (tulee siis helpommin/tuntuu enemmän) kun käytin arginiinia. Sekä lihaksissa että 'alakerrassa' (ainakin aamuisin!)NGV sanoi:Saako arginiinin pumppi parempi kuin tavallinen pumppi?
Saako arginiinin pumppi parempi kuin tavallinen pumppi?
Itse käytän arginiinia tällä hetkellä n. 15-20 g/päivä (5 g erissä). Kyllä se tuntuu lihaksissa ja lisäksi haavaumien parantuminen (taiveihottumaa) on selkeästi tehostunut. Tuota jälkimmäistä arginiinin ominaisuutta en itse asiassa tiennyt etukäteen, joten mistään plasebosta tuskin on kyse. Pari viikkoa meni ja ihottumat ja haavaumat olivat hävinneet.En huomannut arginiinin käytön aikana parantuneita unia tai pumppeja.
Ei se niin hirvittävän hintasta kuitenkaan oo.Ei tuo unen näkemiseen vaikuta mitenkään!!
Tuo on:5: paskaa!!!
unia näkee jos elämässä tapahtuu,odottaa tai kaipaa jotain tms.
esim. vankilassa vuosia olleista osa näkee harvoin unia,koska vankilan arki on rutiinia ja eilisen toistoa. (elokuva vankiloissa tapellaan ja tapetaan jatkuvasti,ei todellisessa)
tästä löytyy netistä tutkimuksia roppakaupalla,mikään lisäravinne,lääke tai yrtti ei laita ketään näkemään unia!