Oon ajatellut ZMA:n koittamista jo pitkään, vois vaikka piruuttaan ottaa purkillisen.MR.D sanoi:Itse olen ottanut välillä kumpaakin+50 mg sinkkiä ja Magnesiumia. Toimii hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon ajatellut ZMA:n koittamista jo pitkään, vois vaikka piruuttaan ottaa purkillisen.MR.D sanoi:Itse olen ottanut välillä kumpaakin+50 mg sinkkiä ja Magnesiumia. Toimii hyvin.
Miikkakka sanoi:No se niistä unettomista öistä. Tais mennä sen piikkiin ku meil oli kaverin kaa semmonen pikku skaba, et piti olla selibaatissa viikon ajan. Meni hormonitasot siin ihan sekasin sit ku mun tauko loppu
Miikkakka sanoi:Eli millon toi argiini kannattais ottaa. Porukat sanoo et se auttaa saamaan paljon syvemmän unen, mut sit ku ottaa ennen nukkumaanmenoa nii ei uni tuu millään. viimeyönäki nukahdin klo 4 ku olin ottanu sen juuri ennen nukkumaanmenoa. Sama juttu kaverilla (Ja se unettomuus johtuu argiinistä)
löysänahka -_+ sanoi:L-arginiini lisää luonnollisen kasvuhormonin tuotantoa
Paras kaikista eduista, joita L-arginiinin nauttiminen lisäravinteena antaa, on sen kasvuhormonia laukaiseva vaikutus. Kliinisiä tutkimuksia kasvuhormonin lisäämisen vaikutuksista on tehty yli 20. Tuloksia ovat mm.
Mielenkiinnolla seuraan mikä olisi seuraava uudelleenkierrätettävä lisäravinne "uutuus" 20v takaa, dibencozide, smilax, inosiini...
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=27&products_id=191Vicecity sanoi:Kaikenkaikkiaan arginiini on siis ihan jees . Tytyypä ostaa sitä.
Mistähän ihmeestä . Pispalan woima kutsuu ;%
Mike sanoi:Eikö uudet käyttäjät havaitse, että Pakkotoistolla on kauppa samalla saitilla?
Mulla kyseinen aine ei ole ainakaan parantanut ulkonäköä.löysänahka -_+ sanoi:- elinten uudistuminen (sydän, munuainen, keuhkot)
- immuniteetin vahvistuminen
- unen parantuminen (parantaa unen syvyyttä)
- kehon rasvojen väheneminen
- ihon koostumuksen ja <b>ulkonäön paraneminen</b>
- luuston tiheyden lisääntyminen ja osteoporoosin pysähtyminen
- lihasmassan lisääntyminen
- mielialan parantuminen ja hyvänolon tunteiden lisääntyminen
- sukupuolitoiminnan parantuminen
- energian lisääntyminen
- kolesteroliarvojen parantuminen
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Pakkotoisto oli toiminut forumina jo melkein 3 vuotta ennen kaupan syntymistä. Kauppa tuli vain lisänä tarjoamaan lisäravinteet forumilaisille.Aleley sanoi:Tai että Pakkotoisto on pääasiassa kauppa ja että palsta ikäänkuin sen jatke.
Mike sanoi:Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Pakkotoisto oli toiminut forumina jo melkein 3 vuotta ennen kaupan syntymistä. Kauppa tuli vain lisänä tarjoamaan lisäravinteet forumilaisille.
http://www.pakkotoisto.com/historia.htmAleley sanoi:Eli selvää mutua taas vaihteeksi. Viisaammin ensi kerralla. Kiitos informoinnista kuitenkin. :piis:.
Mike sanoi:http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=27&products_id=191
Olisko vaikka tuolta. Saanko kysyä pikaisen kysymyksen. Eikö uudet käyttäjät havaitse, että Pakkotoistolla on kauppa samalla saitilla?
Saahan toki, vai onko joku väittänyt toista? Joku antipakkislainen se sieltä taas päätään nostaa, eka posti ja jo ollaan provo päällä.Kopriainen sanoi:Joo, mut jos sitä saa muualta pikkasen halvemmalla ja pienemmillä postikuluilla, niin miksei sit hanki sieltä. Kyllä niitä muitakin lisäravinnekauppoja on kuin pakkotoisto. Sorry vaan, nyt varmaan tulee bannia, mut so not, elämä on laiffii.
Toisaalta, edellisetki postaukset on jostain syystä hävitetty threadeineen kaikkineen, joten kai tämäkin sitten katoaa olemattomiin.
Kopriainen sanoi:Joo, mut jos sitä saa muualta pikkasen halvemmalla ja pienemmillä postikuluilla, niin miksei sit hanki sieltä. Kyllä niitä muitakin lisäravinnekauppoja on kuin pakkotoisto. Sorry vaan, nyt varmaan tulee bannia, mut so not, elämä on laiffii.
Toisaalta, edellisetki postaukset on jostain syystä hävitetty threadeineen kaikkineen, joten kai tämäkin sitten katoaa olemattomiin.
Mike sanoi:Saahan toki, vai onko joku väittänyt toista? Joku antipakkislainen se sieltä taas päätään nostaa, eka posti ja jo ollaan provo päällä.
Miten niin ylimainostamme ja miten niin VAIN Pakkotoiston kaupasta saa toimivia tuotteita? Me emme mainosta missään muualla kuin omalla saitillamme ja sekin on infon antamista että meiltäkin saa tuotteita. Jos tämä on ylimainostamista, niin so be it.Kopriainen sanoi:Kuten jo aiemmin tuossa mainitsin, aikaisemmat postaukseni on jostain syystä kadotettu/kadonneet. Ja ihan asiallisia viestejä olivat.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=29746
mut tossa ketjussa kans esimerkki, siitä, että "vain pakkotoiston nettikaupasta saa toimivia/tarpeellisia lisäravinteita teidän mielestä. Ihan asiallinen kysymys, mutta yhtään kunnon vastausta ei tullut.
En todellakaan ole mikää antipakkislainen, päinvastoin, todella hyvä sivut nää ovat, mutta tollanen ylimainostaminen pelkästään omia tuotteita ottaa päähän.