Argentiinalaisen tangon viikonloppukurssi PAKKISLAISILLE!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noni, vihdoin ja viimein olen saanut viestiä opettajalta.

Vaihtoehtona on joko kaksipäiväinen opetuskokonaisuus (la ja su molempina 2,5 tuntia) tai sitten yksipäiväinen (5 tuntia opetusta). Hintaa tulee kokonaisuudelle noin 50e/henkilö (eli noin 10e/h). Kokemuksesta voin sanoa, että on hintansa arvoinen :)

Eli nyt pitäisi saada jo melko sitovaa keskustelua siitä, että tuleeko kyseeseen yksipäiväinen vai kaksipäiväinen kokonaisuus ja mahdolliset ajankohdat ovat:

21.-22.4.2012 (la ja/tai su)
6.5.2012 (su)
19.-20.5.2012 (la ja/tai su)

Laita viestiä, miten käy. Katsotaan, miltä kokonaisuus vaikuttaa.

Uudet kiinnostuneet voivat myös ilmoittautua mukaan! :)

Tuolloin 6.5. sunnuntaina ei mulle sovi, kun oon silloin siskontytön synttäreillä. kahdesta muusta sopii periaatteessa kumpi vaan. Paremmin toukokuun loppupuoli kuin huhtikuu.

21.-22.4.2012 (la ja/tai su)
6.5.2012 (su)

Nuo käy, tosin toi toukokuu on vielä aikalailla hämärän peitossa joten siitä en osaa varmasti sanoa. Se vika on niin kaukana tulevaisuudessa, että en osaa sanoa mitään vielä :D

Parit:
Hippa (nainen) + tanssittaja (mies)
Hkuja (poika) + daami (nainen) ajankohta ratkaisee, kysyn kavereilta vielä mutta kaikki varmaan vetoaa ajankohtaan.
Dopey (mies) + daami (nainen), ajankohtadisclaimer ja yksipäiväisistä knkereistä sunnuntai natsaisi paremmin

Naiset:
Tinkaus (nainen) Jos vaan suinkin aikataulut natsaa. Jos tää on kakspäiväinen, niin yösija ois påp.
XairaX (nainen) mullakin vielä sellainen varovainen ilmottautuminen, tosiaan yöpaikat ym ois sitten jotenkin toivottavia ja riippuu ajankohdasta jne.
Esta (nainen) Riippuu ihan aikataulusta.
Rosales (nainen). Oon aika uus pakkislainen mut tango kiinnostaa paljon

Miehet:
Pandakarhu (mies) Tämä on nyt aikataulusta riippuva ehdollinen ilmoittautuminen.
wiltsi (mies) Jos sopiva aika löytyy,varmasti mukana!
LAKU (mies) aikatalut, kuun asennot, jne selitykset, mutta mie nyt kokeilen melkein mitä tahansa poislukien tajunnan laajentaminen kemikaaleilla.
Mr.Referee (mies) ja toukokuun 20 olis varmaan paras aika itselle..

Eihän siellä tarvii osata tanssia ollenkaan, vaan opettajalla riittää hermot opettamaan rytmitajutonta?

6.5. ykkösvaihtoehto, mutta tuo myöhempikin toukokuun pvm käy. Huhtikuun ajankohta ei sovi.

Parit:
Hkuja (poika) + daami (nainen) ajankohta ratkaisee, kysyn kavereilta vielä mutta kaikki varmaan vetoaa ajankohtaan.
Dopey (mies) + daami (nainen), ajankohtadisclaimer ja yksipäiväisistä knkereistä sunnuntai natsaisi paremmin

Naiset:
Tinkaus (nainen) Jos vaan suinkin aikataulut natsaa. Jos tää on kakspäiväinen, niin yösija ois påp.
XairaX (nainen) mullakin vielä sellainen varovainen ilmottautuminen, tosiaan yöpaikat ym ois sitten jotenkin toivottavia ja riippuu ajankohdasta jne.
ikkiam (nainen). miulle noista ajankohdista ei tällähetkellä väliä; noille viikonlopuille ei vielä tiedossa ohjelmaa. Itselle vois olla paras kaksi päiväinen kokonaisuus; hermo voi mennä opettajalla (ja tietenkin tanssittajalla) miuhun :D

Miehet:
Pandakarhu (mies) Tämä on nyt aikataulusta riippuva ehdollinen ilmoittautuminen.
LAKU (mies) aikatalut, kuun asennot, jne selitykset, mutta mie nyt kokeilen melkein mitä tahansa poislukien tajunnan laajentaminen kemikaaleilla.

Parit:

Naiset:
ikkiam (nainen). miulle noista ajankohdista ei tällähetkellä väliä; noille viikonlopuille ei vielä tiedossa ohjelmaa. Itselle vois olla paras kaksi päiväinen kokonaisuus; hermo voi mennä opettajalla (ja tietenkin tanssittajalla) miuhun

Miehet:

Ei pääse ollenkaan.

Mä luulen, et mä joudun passaamaan tämän. Mulla alkaa olla kalenterissa sen verran paljon sosiaalista happeninkiä, josta en pääse luistamaan ja mä haluaisin jonkun viikonlopun viettää ihan relatenkin ilman etukäteissuunnitelmia. :)

Edelleen tuo 6.5. käy, mutta aika hiljaista on ketjussa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom