Arch Enemy - War Eternal

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Ruotsalainen Arch Enemy julkaisee War Eternal nimisen levyn Euroopassa 9.6. Century Media Recordsin kautta. Levyn miksaa Jens Bogren.

1797624_753149564719929_550703646_n.webp

arch-enemy.webp

the Official Arch Enemy Website
https://www.facebook.com/archenemyofficial

Sitten toivotaan ettei oo mitään tissien läpsyttelyä tämä albumi :). Kovasti toivoisin että löytyis vähän nopeampaa tempoa ja rujompaa saundia, sitten Anthems of Rebellionin ja Wages of Sinin on saundit ollut mun mielestä liian hiottuja. Maistiaisia odotellessa.

Angela Gossow lähti bändistä! Uutena vokalistina kandalainen Alissa White-Gluz (The Agonist). Lue bändin virallinen tiedote bändin kotisivulta tai Facebook sivuilta.

"In early June 2014, ARCH ENEMY will unleash their 9th studio album, War Eternal, worldwide via Century Media Records and Trooper Entertainment in Japan.
With this upcoming release, the band will introduce a new member to their ranks: Alissa White-Gluz, former vocalist of Canadian extreme metallers THE AGONIST. Angela Gossow, who joined ARCH ENEMY in 2000 and made her debut on the now classic Wages Of Sin (2001), will be stepping down as front-woman and focusing on management, while Alissa takes her place."

Arch+Enemy+Angela+Gossow.webp

765_artist.webp

1391585_760529000648652_739206219_n.webp

Itse olisin ehkä valinnut Hel Pyren ;) .

Kumpikaan videolinkki ei toimi enää!

[video=vimeo;89606656]http://vimeo.com/89606656[/video]

Ja tässä vielä hyvällä laadulla, nyt kun saivat virallisesti julkaistua. Mahtava biisi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei iske, ei tuo kappale, eikä uusi vokalistikaan. :down: Heikkoa raakkumista Angelan mylvintään verrattuna. Kaipa niiden on pitänyt valita ekaksi sinkuksi tai julkaistavaksi uudeksi kipaleeksi tuommoinen löysempi/helpompi.

Nyt on pakko yhtyä kyllä iiviliin tässä kohtaa, tosin tässä on osittain varmasti nyt vähän pettymystäkin kommentoimassa. Monesti olen aiemminkin miettinyt mitenköhän Angelalla ääni kestää tuota kovaa keikkailua & levyttämistä ja on kyllä taas kerran mietittävä tätä samaa. Angelan & Alissa kommentteja Imperiumista: Uutisotsikot: ARCH ENEMYN laulaja vaihtuu :: Imperiumi.net

Haikein mielin jäämme uutta laattaa odottamaan.

Onhan tämä uusi solisti nyt hitosti parempi kuin Glossow joka on saanut aivan liikaa anteeksi ulkonäkönsä vuoksi. Pari kertaa festareillakin ollut keikkaa tölläämässä ja jotenkin herättänyt lähinnä kauheaa myötähäpeää tuo Angelan räkätys. En ole oikeastaan koko bändistä niin välittänyt mutta tämä uusi single oli ihan piristävä yllätys.

Ähh, uusi laulaja samaa tasoa ku edellinen. No, paremman näkönen kyllä. Biisi tylsä ku perkele. Ei jatkoon.

Ihan ok biisi minusta, tosin tuo tilutteluosio vähän turha. Itse bongasin koko bändin vasta kun tuo viimeisin lätty ilmestyi. Itse diggailen noista kolmesta viimeisimmästä levystä, joskus koittanut puoliväkisin kuunnella vanhempaa matskua mutta ei napostellut. Tosin mä en nyt tuosta örinäosastosta muutenkaan pahemmin perusta.

Mulle osui huomattavasti paremmin kuin esim viimeisin AE:n levy Angelan kanssa.
Toivottavasti saavat levyn täydeltä tuollaisia reippaampia ralleja, eikä sitä laahaavaa rallattelua...

archenemywareternalcd.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko kansissa otettu mallia Bloodbathin Unblessing The Purity levystä?!

unblessingcd.webp

Yhden ennakkokuuntelu kerran perusteella aika vaisu levy! Mielestäni Alissa White-Gluzin ääni ei kanna niin hyvin kuin Angela Gossowin. Täytyy kuunnella uudelleen.

Back
Ylös Bottom