Apulanta ja nousut.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mike sanoi:
Vittu mikä ääliö jos Yrjänä ite vastailee tuolla sivuillaan. Warettaa pitäisi koko paska bändi täysin.

Ja mies vielä väittää olevansa jonkinsortin bodari. Ei saatana.
:offtopic:

Tonin puhetyyliä voisi mielestäni kutsua "harkitsevaksi". Kai se voi jotakuta vituttaakin..
Kyllä Apulanta on tullut pitkän matkan "Attack of the A.L. People -plataltaan.
"Poistuisitko mun elämästäni" rullaa edelleen!! :rock:

Ihmisinä en Apulannan jätkistä pysty sanomaan mitään kun en heitä tunne, mutta helevetin hyvää musiikkia pojat tekee! Uppoaa ainakin meikäläiseen.

En tiedä Tonista bodarina, mutta muistaakseni se osallistui jonkun tv-kanavan kunto-ohjelmaan, missä sille tehtiin treeniohjelma ja sitten sen kuntoa tarkasteltiin tietyn ajanjakson perästä.

Bändillä on ihan jees musiikkia, mutte kiinnostus lakkaa yleensä itsellänikin pehvanssin tapaan siinä vaiheessa kun Toni avaa suunsa. Tulee sellainen mielikuva, että joku äänenmurroksen kourissa oleva teiniangstaaja päästää itkuaan pihalle musiikin muodossa. Itse musiikkiakin pirkään opiskelleena osaan arvostaa laulajalla myös lauluääntä, mutta tässä tapauksessa se ei olekaan bändiä kannattava, vaan ainoastaan sitä leimaava tekijä. Joitakin biisejä saatan itsekkin kuunnella loppuun asti vaihtamatta radiotaajuutta. Yleensä nämä biisit vain soitetaan ärsytysrajan yli mm. radio cityllä...

Diggasin Apulantaa niiden kahden ensimmäisen levyn verran aikanaan. Ja nyt diggaan taas. On ne uudet piisit niin vitun kovia: vasten mun kasvojani, pahempi toistaan, usko... Mahtavaa aamukävelymusiikkia! Jee.

Kannampa minäkin mielipiteeni tähän koreaan kekoseen...
Itte tykkäsin Apiksen alkuaikojen tuotannosta mutta nykyään on pointsit laskenu huimasti, eli ei iske sitte ollenkaan. Pikemminki jos radiosta tulee joku Apiksen uusimmista biiseistä, nii kipin kapin kanavan vaihtoon.
Mutta tämähän oli vain mun mielipide :D
Tääki aihe on vähän niinku semmonen että toienen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas molemmista :love:

Niin no tää nyt menikin vähän makuasiasuunsoitoksi, vaikka nimim. Mike tahtoikin vain tuoda julki suhteensa apulantaan. Pitihän meidän ammattikriitikkojen heti mennä sanomaan, että:"Mika sä et tajuu musasta mitään kun kuuntelet tuollasta"...

Hatunnosto tietenkin bändin suoritukselle. Rumpalikin on ruma kuin yö ja bylsii kenties tälläkin hetkellä Anna Eerikinpoikaa. Sipelle vielä isompi hatunnosto ;)

Itsellänikin soi tällä hetkellä Dubliners mankassa et en kai ole mikään sanomaan :D

Misanthrop sanoi:
Ja mies vielä väittää olevansa jonkinsortin bodari. Ei saatana.
:offtopic:
:rock:

Juu ei kai se nyt mikään potari ole. Se on vaan muusikko ilman tukkaa ja niskaa. Joku luulee sitä vaan isoksi kun sil on mahaa ja laihemmat bändikaverit.

Tomi sanoi:
Ai niin, mun piti raahta Toni taas salille. :whip: :D

Muistan kun Toni haastattelussa sanoi aloittaneensa punttisalilla käynnin. Ei silloin tosin suostunut näyttämään habaa koska harrastus oli vasta alkuvaiheissa. :D Treenaakohan se nykyäänkin?

Artemis sanoi:
Muistan kun Toni haastattelussa sanoi aloittaneensa punttisalilla käynnin. Ei silloin tosin suostunut näyttämään habaa koska harrastus oli vasta alkuvaiheissa. :D Treenaakohan se nykyäänkin?

Eiköhän tuon "treenaamisen" tason voi jokainen omilla silmilläänkin nähdä. Olisikin kiva tietää millaiselle salille tätä Tonia on kuskattu? Tai niin...sitten on tietysti sekin vaihtoehto, että ruokavaliossa ei ole tarpeeksi korostettu proteiinin määrää...
:love:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehjä-levystä asti olen diggaillut. Hirveä synti oli kyllä raavaan miehen silloin about 94-95 diggailla. Mun henkilökohtainen mielipiteeni on, että "Aivan kuin kaikki muutkin" on ylivoimaisesti niiden paras levy. Niin sanoitusten kuin biisien puolesta. Kokonaisuus.

On toiminut alkuajoista lähtien ja toimii edelleen todella hyvin. Jokainen levy löytyy hyllystä. Itse pidän Apista yhtenä Suomen rockhistorian parhaista bändeistä...

Myös Irinan levyn sanoitukset on loistavia. Hyvä Toni! :thumbs:

Kieltämättä Apulannan uusi tuotanto on hyvää mutta mielestäni ne helmet löytyvät sieltä vuosien takaa. (hassu juttu että tuo kiila putoaa listalla yhden sijan viikossa-> http://www.apulanta.fi/Listat/Albumit.html)

Ei tänään, Ruhtinaat, Jos Tahdot Niin, Mitä Kuuluu, Mitä Vaan, Kalamiehen toveri, Teit Meistä kauniin.

Perhana, pitääkin vaihtaa cd saman tien kun tuli puhetta apulannasta :)

Kerran olen Mr Apulannan (=wirtanen) tavannut ja on kyllä suomen mukavampia muusikoita joita olen tavannut.

Harmi, etteivät taida tulla kesällä ilosaareen soittaa. :wall:

Kiitokset vaan apulannalle monta huonoa päivää ovat pelastaneet musiikillaan. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom