apuja tarvittasiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu

viikinki_84

missä vika ku tulokset ei nouse? penkkikin on ollu 85kg:ssa jo monta kuukautta-->vitutus...motivaatio alkaa pikkuhiljaa laskea ku ei tulokset nouse...oishan se kivaa ku sais hiukan rautaa lisää tankoon!! oon reenannu n.15kk!
ma: penkki 4x12, vinopena 3x8 ylösnosto käsipainoilla 3x12 ja sit oon viel tehny simmosen liikkeen et meen penkille maate otan käsipainon ja lasken sen sillee hienosti pään alapuolel ja sit nostan suorin käsin vatsan päälle (en tie liikkeen nimee)...ni sitä kans 3sarjaa!
ti: lepo
ke: hauiskääntö tangolla 2x10, hauiskääntö käsipainoil vuorotahtiin 2x15, hammer curl 3x12 ja sit viel leukoja
to:kyykky,jalkojenojennukset ja vatsa
pe: lepo
la: kierto alusta
syön kunnon kotiruokaa 3xpäiväs ja lisäx otan maltoo ja fastin maitoproteiinia!

Vähennä sarjoja rinnalle ja lisää ohjelmaan ojentajaliikkeitä: dippi, kapea penkki, käsipainoliikkeet. Tee myös selkää muutenkin kuin noi leuat, varsinkin maastaveto vahvistaa koko kroppaa. Lisää vielä kaloreita jossei pahasti fläsää kerry.
Muutenkin kannattaa lisätä vielä esimerkiksi vipunostot olkapäille, sullahan mahtuu vielä yks treenipäivä ohjelmaan helposti. Eli se vois olla ojentaja+olkapääpäivä. Mave ja selkä hauispäivänä.

Vinkki: sun ohjelmasta puuttuu kokonaan ojentajat, selkä ja olkapäät. "Pientä" hienosäätöä olisi ehkä syytä harkita?

Kokeile tätä jakoa, saat rahat takaisin jos et kasva tällä:

1. Jalat
2. Lepo
3. Olkapäät ja ojentajat
4. Lepo
5. Selkä ja vatsat
6. Lepo
7. Rinta ja hauis
8. Lepo

"Jos tilaat heti, saat mukaan tämän puuvartisen hedelmäveitsen ja Tapiola-avaimenperän."

vaihteleppas sitä treeniäs hiukan, niin alkaa taas rauta lentämään...

joskus raskasta rautaa jopa ykköseen ja joskus sitten taas ei. älä mee jääräpäisesti kilojen mukaan, vaan pyri nostamaan pikkuhiljaa yhteensä nostettua määrää pidemmissä sarjoissa ja kiloja lyhyemmissä sarjoissa.

kyllä se siitä.

Originally posted by viikinki_84
ja sit oon viel tehny simmosen liikkeen et meen penkille maate otan käsipainon ja lasken sen sillee hienosti pään alapuolel ja sit nostan suorin käsin vatsan päälle (en tie liikkeen nimee)...

Pullover.

Ojentajat ovat tärkeä apu, lihasryhmä penkissä. Siis ei penkissä vaan penkkipunnerruksessa. Minusta olisi hyvä lisätä ojentaja dippiä tarpeen mukaan tuohon. Yksi hyvä ois dipit ja kädenojennukset taljalla. Siis ei taljalla maaten vaan taljalaitteella tehdyt :)

Originally posted by viikinki_84
no tomi77 vois samal sanoo ett mitä mieltä oot siitä fastin maitoprotskusta?

Kiviporan omistajille mainio tuote. Jos ei omista kiviporaa, niin Fastin Whey 3 (suklaa) on hyvä perusproteiini ja Fast Whey+ taas hyvä palautusjuomaan.

Ei se sun kehittyminen ole ainakaan siitä maitoprotskusta kiinni, ihan mainiota tavaraa se on! Ei ehkä palautumisjuomassa, mutta muuten ok.

Ala treenata vaikka tuon nelijakoisen ehdotuksen mukaan, se on ok. Tai kelaa noita treeniohjelmatopicceja ja ota sieltä itselles sopiva 3- tai 4-jakoinen. Varmasti löydät sopivan ohjelman

Viikinki, treenaatko jossain autotallissa, missä ei ole mitään taljoja, vaí salilla? Onko tuo leuanveto ainoa ohjelmassa oleva selkäliike siksi, että treenaat kotona, eikä sulla ole muuta kuin joku Weiderin penkki siellä, jossa jalkalaite?

Ainakin kulmasoutua voisit alkaa tekemään selälle ja sitten just tuota maastanostoa.

Tuo maitoproteiini on mulla käytössä lisäproteiinina päivän mittaan. Ihan hyvää tuo on, mutta lähinnä allergian takia täytyy tuota juoda esim. perusheran sijasta. Ajatella, että maitoproteiini on lähes laktoositon..:)

Originally posted by jpm
Tuo maitoproteiini on mulla käytössä lisäproteiinina päivän mittaan. Ihan hyvää tuo on, mutta lähinnä allergian takia täytyy tuota juoda esim. perusheran sijasta. Ajatella, että maitoproteiini on lähes laktoositon..:)

Mulla on nyt se maitoproteiini sitten sellaisessa käytössä, että: aamulla sitä ja mukaan neljäsosa Optimumin 100% wheytä, treenin jälkeen jotain kunnollista hydrolysoitua heraa ja ensimmäinen treeninjälkeinen drinksu pelkkää Optimumia. Ja sitten päivän loput välipaladrinksut ja iltadrinksu on samanlaiset kuin aamulla, eli n. 20-25g maitoproteiinia ja n. 10-15g Optimumia.

Eli treenin jälkeen kunnon palautumisjuoma ja eka vars. protsku treenin jälkeen ovat parempaa tavaraa, ja muuten sitten käytän tuota halpaa maitoproteiinia. (maustettuna pienellä määrällä 100% wheytä)

Sekavasti sanottu, mutta tulipahan sanottua.

Tonza: mäkin otan palautusjuomaan parempaa, hydrolysoitua heraa. Ja juuri välipaloiksi maitoproteiinia.

Sitten vielä tähän viikinkin laittamaan threadiin. Katsoin tossa vanhoja postejasi ja löysin sieltä tällaisen. Minulle tulee mieleeni vain yksi kysymys: miten vit**sa sun ohjelma voi olla tollanen, vaikka sulle on tosta jo aiemmin sanottu? Osaatko varmasti lukea.

*polttaa päreitään*

ps. tämä oli sitten niin hienotunteisesti sanottu, kun vain pystyin.

Mulla tulee kans jpm:n tavoin mieleen, että onko viikinki 84 trolli vai tyhmä vai lukutaidoton, kun aivan 100% samasta asiasta oli juttua jo kesäkuun alussa.

Laita ny ihmeessä ohjelmaas tiukkaa selkäreeniä a'la maastanosto, rinnalleveto ja kulmasoutu. Laita ne tärkeysjärjestyksessä joksikin aikaa esim. pena & hapareenin edelle, esim. puoleksi vuodeksi. Näytät tuon jälkeen vahvemmalta (levee selkä, isommat trapsit, paksumpi niska) ja olet vahvempi!

Kehityksen ydin on niinku jto:kin sanoi, muutos/vaihtelu. Älä jauha sitkeesti 8-12 toistolla, kokeile välillä esim. 1-5 toistoo ja 5-8 sarjaa, sarjatauot vähintään 3min.

Oletko varma, että sun suoritustekniikat on kunnossa? Jos on pieninkin epävarmuus, niin koeta saada vinkkiä joltain kokeneelta kurkolta sen jälkeen kun hän on kattonu sun suorituksen.

Oletko varma, että ruokapuoli on kunnossa? Hyvää rasvaa tarpeeksi? Rehua (= vihannekset, hedelmät, marjat, salaatti) tarpeeksi? Lihaa, kalaa, kanaa, ruisleipää, kaurapuuroo, pottua, riisiä yms. tasokasta muonaa tarpeeksi??

Back
Ylös Bottom