Tuota, selailin noita kaikki treeniohjelmia ja muitakin kommentteja täällä, mutta tarttisin kuitenkin apua
Elikkä olen 19 vuotta ja nainen ja 163cm pitkä sekä painan 55kg ja salilla olen käynyt noin 4 vuotta, kohta 5. Syön terveellisesti mutta en käytä ravintolisiä tms.
Tavoitteeni on saavuttaa nämä:
Penkki: 45kg 25krt/min (oma tulos: 45kg yhden kerran)
Kyykky: 45kg 25krt/min (oma tulos: 45kg 5-8 toistoa)
Leuat: 6 (ei yhtään)
Mutta nyt en tosiaan tiedä miten saisin nousemaan tulokseni. :( :curs:
Olen treenannut nyt menetelmällä että:
1pv: penkki, ojentajat, hauis, vatsa.
2pv: jalat, ala-selkä, pohkeet.
3pv: penkki, ojentaja, hauis, vatsa.
4pv: jalat, ylä-selkä, kyljet.
Toistot ja painot vaihtelevat suuresti, välillä menen ylös ja tulen alas taas. Välillä taas menen vaan ylös ja joskus teen vaan toistoja pienillä painoilla.
Elikkäs olisiko joku ystävällinen ja kiva ja auttaisi minua hieman
Mikä olisi paras keino saavuttaa nuo, koska se että en saavuta noita ei tule kysymykseenkään. Ps. minulle on sanottu että omaan melko hyvän sarjakunnon.
Elikkä olen 19 vuotta ja nainen ja 163cm pitkä sekä painan 55kg ja salilla olen käynyt noin 4 vuotta, kohta 5. Syön terveellisesti mutta en käytä ravintolisiä tms.
Tavoitteeni on saavuttaa nämä:
Penkki: 45kg 25krt/min (oma tulos: 45kg yhden kerran)
Kyykky: 45kg 25krt/min (oma tulos: 45kg 5-8 toistoa)
Leuat: 6 (ei yhtään)
Mutta nyt en tosiaan tiedä miten saisin nousemaan tulokseni. :( :curs:
Olen treenannut nyt menetelmällä että:
1pv: penkki, ojentajat, hauis, vatsa.
2pv: jalat, ala-selkä, pohkeet.
3pv: penkki, ojentaja, hauis, vatsa.
4pv: jalat, ylä-selkä, kyljet.
Toistot ja painot vaihtelevat suuresti, välillä menen ylös ja tulen alas taas. Välillä taas menen vaan ylös ja joskus teen vaan toistoja pienillä painoilla.
Elikkäs olisiko joku ystävällinen ja kiva ja auttaisi minua hieman
Mikä olisi paras keino saavuttaa nuo, koska se että en saavuta noita ei tule kysymykseenkään. Ps. minulle on sanottu että omaan melko hyvän sarjakunnon.
Toi 25toistoo/min/45kg penassa ei oo kyl mikään itsestäänselvyys miehilläkää elikkäs ajan kanssa maltilla ni se siitä menee..
Kasvata sarjapainoja progressiivisesti, ota joku massaohjelma (toistot 8-10, sarjat 3-4), syö hieman yli kulutuksen ja vaihda ohjelmaa 8-12vk jälkeen.