Apuja ohjelmaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mixer
  • Aloitettu Aloitettu
Niinpä ... olen nyt nostellut satunnaisesti, miten on ehtinytkin 1-3 krt/vko ja esim. hauis, ranskalaiset, olkapäät ovat sellaisia jotka ei tunnu mahtuvan oikein millekkään kerralle esim. hauiksen tekokin jotenkin oikein vituttaa mutta eihän se taida johtua muusta kuin siitä kun ei jaksa. Noi oli toisiaan sellaisia jotka Luulen tietäväni puuttuvan harjoittelustani ja kun en oikein malttaisi niille koko päivää varata. Eli ny teen jotain näin

1. Maastaveto
Good morning
vatsa taljassa ja koneessa

2. Penkki
Ylätalja tai mikäs senyt vastaava istualtaan vedeltävä nyt oli?
-noita kahta vuorottelen kun tuntuu ettei haittaa ja silloin ei jää luppoaikaa
vinopenkki
selkävehkeessä jossavedetään painojan45 asteen kulmasta
- noita myös vuorotellen
pystypunnerrus tangolla
jonkun verran vatsoja tai sitten ranskalaiset ja hauikset yritän tehdä tässä

3. Kyykky
Jalat,vehkeessä jossa poljetaan kelkkaa ylöspäin,en muista nimeä
pohkeet
ojentajat
koukistajat
vatsa taljassa ja koneessa

Joo tiedän että helpottais jos osaisin sanoa edes liikeen nimen mutta kun on niin huono näyttää tässä käsillä.
Kuitenkin tuntuu että nuo on ihan maksimi liikemääriä minulle. Jos on enemmän niin miehestä katoo puhti, se vähäinenkin. Millähän helvetillä saisin tuohon jotakin järkeä? Ja mitä olellista multa tuosta puuttuu? Jos viitsitte kommentoida!
Niin ja lämmitelyssä kyllä potkin ja hakkaan tätä parjattuakin säkkiä mikä ei mun mielestä oo kovinkaan pahasta, joskus myös ihan lopuksi jos vaan saa raajat vielä ylös

Joo eli, kannattaa nyt ensimmäiseksi vakiinnuttaa jokin määrä treenikertoja viikolle. Jos teet nyt 1 kerran ja ens viikolla 3 jne. nii homma ei tule toimimaan. Ota vaikka 3 kertaa vko:ssa aluksi ja hae searchillä esim. hakusanalla treeniohjelma ja kattele sieltä. Jos mun mielipidettä kysytään nii tällähetkellä toi sun ohjelmasi on aikas retuperällä! Ei muuta kuin vanhoja topicceja katselemaan ja oppimaan!

Ihan ensimmäiseksi laittasisin sinut laittamaan tiettyjen lihasryhmien liikkeet samalle päivälle! Mitä järkeä on tehdä eka päivänä maastanosto ja seuraavana muita selkäliikkeitä?? :rolleyes: Eli jaa vaikka näin:
1. Selkä+hauis
2. rinta+olkapäät+ojentajat
3. jalat
Käytä searchia.

Back
Ylös Bottom