Apuja kaivattaisiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fimale
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Heippuli,
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen ja kullan arvoisia!

Mulla on nyt viides viikko flunssaa! 25.3-30.3 meni sängyn pohjalla ja antibiootti kuuri päällä. Sitten pääsi taas treenaamaan ja vääntämään aerobista kunnes taas 11.4 flusa pahenee niin että pakko mennä lääkäriin, tulehdus arvot oli sen verran korkeet että uusi antibioottikuuri päälle ja treenit jäihin!!!! :curs:

Vielä en haluaisi kuitenkaan luovuttaa.... Mutta tilanne on vähän kinkkinen kun rasvaa on vielä n.1-2kg ylimääräistä. Miten olisi nyt järkevää syödä???? Voisiko pelkällä ravinnolla "kikkailla" että saisi painoa putoamaan kun ei pääse treeneeman?
Olen pompottanut kcal 1200/1300, 1400, 1600 ja sit taas kierto alusta. Nyt olen pari päivää mennyt kcal 1250 ja hiilarit-proskut 50/50 suhteessa.

Kannattaisko siirtyy kokonaan proskulle?

Tai muuten saatte yhden hylkeen lavalle :lol2: Heh hee....

Fimale sanoi:
Heippuli,
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen ja kullan arvoisia!

Mulla on nyt viides viikko flunssaa! 25.3-30.3 meni sängyn pohjalla ja antibiootti kuuri päällä. Sitten pääsi taas treenaamaan ja vääntämään aerobista kunnes taas 11.4 flusa pahenee niin että pakko mennä lääkäriin, tulehdus arvot oli sen verran korkeet että uusi antibioottikuuri päälle ja treenit jäihin!!!! :curs:

Vielä en haluaisi kuitenkaan luovuttaa.... Mutta tilanne on vähän kinkkinen kun rasvaa on vielä n.1-2kg ylimääräistä. Miten olisi nyt järkevää syödä???? Voisiko pelkällä ravinnolla "kikkailla" että saisi painoa putoamaan kun ei pääse treeneeman?
Olen pompottanut kcal 1200/1300, 1400, 1600 ja sit taas kierto alusta. Nyt olen pari päivää mennyt kcal 1250 ja hiilarit-proskut 50/50 suhteessa.

Kannattaisko siirtyy kokonaan proskulle?

Tai muuten saatte yhden hylkeen lavalle :lol2: Heh hee....

Aika hurjalta kuulostaa...kannattaa nyt oikeasti miettiä, että jos tilanne pahenee, että tuleeko lavalle asti. Oma terveys on kuitenkin tärkeintä ja dieetti on rankka juttu elimistölle. Kyllä se pöpö pistää pahasti hanttiin, joten kuntoon pääseminen on varmasti vaikeaa. Ainakaan kovaa treenaamalla (aerobisia tarkoitan) et saa tilannetta paranemaan, joten ruoalla on tiputukset tehtävä. Mielestäni tässä on niin vähän aikaa, että nyt voit mennä jo aika alhaisilla loppuun asti, jos vaan vatsa toimii (1200-1300). Vaikea sanoa toimiiko korkeat protskut, sillä en tiedä minkä tyyppinen kroppa sinulla on. Minulla liika protsku tukkii aineenvaihdunnan heti. Ainakaan tankkausviikolla et tarvitse suuria määriä protskua ja eihän tässä ole kun muutama päivä tankkauksen alkuun...

Tsemppiä!

Mullakii flunssa päällä ja treenit tauolla :itku: mut paino on silti jatkanu tippumistaan ku on pitäny kalorit tarpeeks alhaalla. Huomenna alotan kevyen tankkauksen. Sinuna Fimale jättäisin tosiaan proteiinit vähemmälle niin ku Pinja jo ehdottikii ja jättäisin kaiken "ylimääräsen" rasvankii pois, tulis ainakii jonkuu näköstä muutosta ruokavalioo ja saattais se aineenvaihduntakii siitä viel käynnistyä uudelleen. Tsemppiä ja paranemisia!

En ole ammattilainen näissä valmennusasioissa, mutta uskallan ehdottaa silti jotakin... Itse vastaavassa tilanteessa siirtyisin tankkaukseen asti proteiini- ja rasvapainotteiselle ruokavaliolle. Esimerkiksi proteiinit 150g, rasva 80g ja hiilarit 30g = 1440kcal. Minulla ainakin flunssa kerää nestettä aivan tolkuttomasti ja hiilareita välttämällä voisi se viimeinenkin pöhötys lähteä. Tietenkin runsaasti nestettä, c-vitamiinia ja glutamiinia päälle. Viimeisellä viikolla ti tai ke alkaen sitten tasaisen tankkauksen menetelmällä varovasti hiilareita nostaen, ettei nestettä pääse kertymään vahongossakaan. Vatsa muuten menee helposti jumiin jos aloittaa railakkaan tankkauksen vähähiilihydraattisen dieetin jälkeen. Näin koko tankkaus voi mennä pieleen kun ei vain voi syödä kun vatsa on kipeä.

Tässäpä muutama ehdotus lisää, oikein paljon voimia Sinulle loppurutistukseen :thumbs:

Mulle valmentaja kirjotti matalahiilarisen ruokavalion kun meinas tulla kiire, en kuitenkaan päässy alottaan sitä koska sain keuhkoputkentulehduksen joka laitto treenit jäihin ja pitkin hampain päätin siirtää kisat syksylle. Kävin just ultrauttamassa poskiontelot ja nyt lähden vyöhyketerapiaan hoidattaan "poskiontelopisteitä" ettei tarvi mennä punkteeraukseen :(

Paljon tsemppiä kaikille kisoihin :)

Kia sanoi:
No voi ei! :( Tuntuu et kevätflunssa on saannu kouriinsa melkein kaikki kilpailijat.. :wall:

Syksyä varten täytyy kyllä käydä ottamassa flunssa rokotukset, jos se vaikka pitäs pöpöt loitolla.
Vyötärökin muuten kapeni niillä ohjeilla sen 2cm viikossa :rock: ...nyt ne varmaan kyllä lähtee tuleen takas kun kalorit nostettiin 2500 ja kerään reisiin lihaa.

k82 sanoi:
Vyötärökin muuten kapeni niillä ohjeilla sen 2cm viikossa
No nyt sulla on vinkit valmiina takataskussa ja ku lähet heti ens dietin alussa toteuttamaa niitä ni syksyn kisoissa oot todellinen ampiaisvyötärö! ;)

Voi hittolainen miten huono onni sua koetteli K82!!!! Oikeesti odotin kovasti näkeväni sut lavalla ens lauantaina. Mutta onneksi syksyllä on mahdollisuus vielä kisata katsastukset ja hyvällä säkällä päästä jopa sinne Lahteen asti!

Toivottavasti saat itsesi kuntoon pikapuoliin, jotta pääset nauttimaan kovasta treenistä ja hyvästä ruuasta ;).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom