Apua tarvitaan Forssan ABC:llä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Siskoni on Forssan ABC:lla ilman lompakkoa ja hänen pitäisi saada lapsille ruokaa. Onko ketään sielläpäin ja voisi käydä antaa hänelle käteistä. Minä pystyn laittamaan heti tilille rahan plus korvauksen. Jos voit auttaa, laita privaa tai sähköpostia hippa at pakkotoisto piste com. Siskolla on myös auto jolla pääsee hakemaan lähitienoolta jos joku haluaa auttaa.

En nyt muutakaan keksinyt täältä 600km päästä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laita yv:tä Hippa, eiköhän tuo onnistu.
Olin sielläpäin juuri 30min sitten. Pääsen kyllä takaisin suht nopeasti.

Hienoa, että on tälläisiä ihmisiä !:thumbs: Hyvää pitää kierrättää. Eikä tarvii, enää ite lähteä ajelemaan...:)...Oletan, että tämä selvisi ! ?

Uskokaa tai älkää, mutta apu löytyi!

Kiitos pakkiksen jälleen kerran!

Tää ansaitsisi jonkun hyvien tekojen yhteisöpalkinnon :haart:

Mä rakastan tätä palstaa.

Oikeesti, yrittäkääpä joku kysyä vastaavaa jossain muulla foorumilla.

Kummelia lainatakseni : Palstasiskoja -tai veljiä pitää auttaa...Palstasisko -tai veli pitää siitä...:D

Just tänään mietiskelin työkaverin kanssa sitä faktaa, että ihmiset ei enää arvosta toisia tai toisten omaisuutta. Tämä todisti toivoa olevan. Melkein tulee tippa linssiin..

Mä rakastan tätä palstaa.

Oikeesti, yrittäkääpä joku kysyä vastaavaa jossain muulla foorumilla.
Pitää koitella Suomi24ssä. "apua, bemari hajosi, olen pa ja korjaamon pihassa. Vaativat paljon rahaa, piste. Auttakaa."

Pieni huumoripläjäys loppuun. Aika hienoa että selvisi!

Kylläpä on kaunis threadi. Oikein liikutuin miten mukavia ihmisiä jostain löytyy. Tänne pitäisi perustaa joku Pakkiksen hienoimmat hetket -osio ja tämä thread sinne ensimmäiseksi.

Anteeksi oli ihan pakko. Oliko kyseessä tämä kuuluisuus?

Harmi, että myöhästyin...Olisi siinä ollut Hipan siskolla ihmettelemistä, kun ritari valkealla ratsulla olisi karauttanut ABC.n pihaan ja lausunut maagiset sanat..:" Ai joo, sä oot se Hipan tissisisko"...:lol2:

Mä en muuten edes tiedä missä on Vorssa.

Varmasti tiedät, kun kerran oikeaoppisesti osasit vaihtaa kirjaimen tuohon alkuunkin :D

Harmi, että myöhästyin...Olisi siinä ollut Hipan siskolla ihmettelemistä, kun ritari valkealla ratsulla olisi karauttanut ABC.n pihaan ja lausunut maagiset sanat..:" Ai joo, sä oot se Hipan tissisisko"...:lol2:
:kuvia:

Mä en muuten edes tiedä missä on Vorssa.
Se on suurin piirtein koko Suomen keskipiste. (E: No okei. Eteläsuomen. Kirjaimellisesti.)

Varmasti tiedät, kun kerran oikeaoppisesti osasit vaihtaa kirjaimen tuohon alkuunkin :D
Sehän on vanha vitsi, että Vorsasa ei oo muisa sanoisa ähvää, ku pesufatisa.

T: ex-Vorssalaine. Onneksi pääsin murteesta eroon. Siellä muuten puhutaan ihan yleisesti niin, mikä tuntuu pakkislaisia häiritsevän eniten tuolla älä sano näin -ketjussa: Kuka on Forssassa ketä, eikä kukaan edes tiedä miten se muka on väärin.

Oho, ketju hieman paisunut
Eihän tuossa mitään, normipäivä jälleen kerran. Pahoittelen, että avunsaanti/toimenpideaika viivästyi ;)

Jos olisin tsekannut pakkiksen sivut kun lähdin töistä, niin apu olisi ollut paikalla 20min sisään.
Tällä kertaa tilanne ohi klo. 16:30, kävin väärällä huoltiksella eka.

ps. laitetaan Pakkiksen kuumalinja pystyyn :D

Oho, ketju hieman paisunut
Eihän tuossa mitään, normipäivä jälleen kerran. Pahoittelen, että avunsaanti/toimenpideaika viivästyi ;)

Jos olisin tsekannut pakkiksen sivut kun lähdin töistä, niin apu olisi ollut paikalla 20min sisään.
Tällä kertaa tilanne ohi klo. 16:30, kävin väärällä huoltiksella eka.

ps. laitetaan Pakkiksen kuumalinja pystyyn :D

Kannatetaan...Tiepalvelua, kahviseuraa, remonttiapua, ruokaseuraa, koiranulkoilutusta -ja hoitoa, rahan lainausta. Yms, yms...ja TIETYSTI varamiespalvelu...

U name, it Pakkis got it..:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom