Apua! susia....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manta
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan tietoinen tästä susi jutusta, kun joku susi oli käyny Merijärvellä tappaan muutaman lampaan? Nyt ne sit on lähteny liikkeelle ku niitä jahdataan ja seuraillaan...alkaa jo vähä ihmetyttään miksi niitä ei saa tappaa?! ku eilen aamulla oli taas yks susi tappanu yhden mullin ja sian.

:confused:

Ei kait täs muuten, mutta ku se susi sattuu oleskeleen täs mun kodista 1 km säteellä:curs:

Maalla kun satun asumaan:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on aika ongelmallista. Ne varmaan alkavat vielä pyöriä siellä hiehojen lähellä, jos pääsevät helpon lihan makuun (vähän niin kuin jotkut ihmisetkin....). Korvataankos nuo susien tappamat eläimet muuten valtion toimesta?
Tv:stä katselin jotain juttua, jossa koulutettiin koiria vartoimaan lampaita. Vaikuttaa todella hyvältä idealta. Ei tarvitse ampua susia ja lampaat säästyy. En muista niiden koirien rotua, mutta ei ne mitään cockerspanieleita olleet.

Originally posted by Manta

Ei kait täs muuten, mutta ku se susi sattuu oleskeleen täs mun kodista 1 km säteellä

HEIIIiii!! mää tiedän!!!

Syötä yhdelle lampaalle 5kg rotanmyrkkyä ja sitten odotat että se susi tulee ja sitten se syö sen lampaan ja sitten susi kuoli.

:D hehee, olen ylpeä ratkaisustani!

mulla on muuten hieman tylsää

Susia Helsingissä!!!

Myös Helsingissä täytyy olla susia. Epäilen että, ne kyttää ihmisiä ruuakseen pyöräteiden varrella. Käykääpäs katsomassa, valtavasti susien jätöksiä on vähän kaikkialla. Koirien ne eivät voi olla koska, kaikki fiksut koiranomistajathan kerää koiriensa paskat pusseihin.....

Kyllähän tuollainen "häirikköyksilö" lienee parasta lopettaa. Eipähän nuo metsänelävät normaalisti kovin lähelle ihmisasutusta tule, MUTTA:

Suurella synkkyydellä, mutta myös osittain huvittuuneena olen seurannut edellisiä susijahteja:

Komppanian verran hampaisiin asti aseistautuneita metsästäjiä rymyää silmät kiiluen kaseikkoon ja ampuu susi-paran. Seuraavaksi hypitään porukalla hukan päällä ja viillellään kurkku auki, jonka jälkeen tullaan vielä varmuuden vuoksi ruopimaan traktorilla kuolleen pedon päälle. Samalla toki huudetaan kovasti kuinka ilmestyskirjan peto on saatu hengiltä. Tokihan valokuvatakin pitää... ja suu vaahdossa kertoa suuria "sankari" -tarinoita sudenkaadosta.

No huvinsa kullakin.

Kinkkinen homma

Jos susi on loukkaantunut, eikä saa enää muuten ravintoa, niin se voi tulla kärkkymään ruokaa ihmisasutuksen lähelle ja voi käydä päälle - jota kyllä epäilen. Loukkaantúnut eläin käy vain puolustuessaan isomman eläimen kimppuun. Ja unohda puheet hulluista verenhimoisista häirikkösusista - ei sellaisia ole olemassakaan.

Terve yksinäinen susi väistää ihmistä, niin aikaisin ettei sitä yleensä edes huomaa. Lauma on vakavampi juttu mutta niitä nyt ei ole muualla kuin täällä susirajalla ja laumatkin karttavat ihmisiä.

Jos kuitenkin kuulet murinaa metiköstä niin huuda, vislaa, heitä hukkaa kivellä tai läväytä takki nopeasti auki, jolloin susi saattaa hämmentyä, kun äkkiä "kasvoit" suuremmaksi. Salamalamppukin toimii.

Originally posted by Zaphod

Komppanian verran hampaisiin asti aseistautuneita metsästäjiä rymyää silmät kiiluen kaseikkoon ja ampuu susi-paran. Seuraavaksi hypitään porukalla hukan päällä ja viillellään kurkku auki, jonka jälkeen tullaan vielä varmuuden vuoksi ruopimaan traktorilla kuolleen pedon päälle. Samalla toki huudetaan kovasti kuinka ilmestyskirjan peto on saatu hengiltä. Tokihan valokuvatakin pitää... ja suu vaahdossa kertoa suuria "sankari" -tarinoita sudenkaadosta.

No huvinsa kullakin.

Tyypillinen kaupunkilaisen käsitys metsästyksestä :rolleyes:

Kai sulla on haulikko? Jokaine itseensakunnioittava heinahattu kylla omistaa semmosen. Jos on ni ei ku passiin lampaitten seuraks :}

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom