Apua ruokavaliossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiuku
  • Aloitettu Aloitettu
Olen 18.v nuori nainen. Millaisella ruokavaliolla saisin painoni putoamaan. Pituuteni on 171 cm ja painan 69kg. Jep painoindeksit sun muut on kyllä normipainosen mutta kun tota rasvaa sattuu olemaan kehossa. Tarkoitus olisi saada ruokavalio kuntoon ja polttaa rasvaa oikeanlaisella treenillä.

esimerkki kyseiseen diettiin ? ruokineen meinaan ? eikös tuo kalorilaskuri ole maksullinen? eipä senkään nyt niin väliä kuhan vain kyselin.

Tossa ylempänä on tietoa, jos sen verran on kiinnostusta itse perehtyä. http://www.pakkotoisto.com/ravinto/106748-kaikenmaailman-ruokavaliot-perustietoa-eri-dieeteistae/

Ja googlesta löytyy myös melko paljon apuja, jos meinaat jaksaa laihduttaa, varmaan jaksaa sen verran myös tutustua ja perehtyä, että tietää miten aloittaa. Ja kaupan ruokapaketeissa on usein ravintosisältö takapuolella, niitä kannattaa silmäillä ennen ostopäätöstä.

Ja on kalorilaskurilla maksuntonkin osio.

Olen 18.v nuori nainen. Millaisella ruokavaliolla saisin painoni putoamaan. Pituuteni on 171 cm ja painan 69kg. Jep painoindeksit sun muut on kyllä normipainosen mutta kun tota rasvaa sattuu olemaan kehossa. Tarkoitus olisi saada ruokavalio kuntoon ja polttaa rasvaa oikeanlaisella treenillä.

Kerrotko alkuun nyt vaikka esimerkin yhden päivän syömisistä niin siitä voi lähteä rakentamaankin jotain muutosta. Tapoja on monia, tuloksia saa hyvin erilaisillakin dieteillä mutta tärkeintä on omaksua miten se ruokavalionkorjataan sellaiseksi että muutos on pysyvää.

Back
Ylös Bottom