Heps,
Viikkotreenini on seuraavanlainen:
Ma lenkki 1tunti
Ti salitreeni
Ke lenkki 1tunti
to kuntojumppa 1 h ja - nyrkkeily 1 h
pe huilipäivä ja mässypäivä
La sali ja uinti (vähintään 1 km) ja mahd. lenkki
Su sali tai lenkki
Ongelmanani on ollut se, että en osaa syödä oikein. Pitäs ajatuksella käydä läpi ruokailutottumukseni ja saada ne uuteen uskoon. Oon 05 elo-joulukuu pudottanu painonvartojoiden pisteytyksellä (20 pist/ päivä) 10 kg ja nyt tammikuussa oon aloittanut edellämainitut treenit (to oli aluksi lenkki tai sali, mutta jumppien alettua siirryin niihin).
Nyt on ongelmanani se, että kasvissyöjänä (käytän maitotaloustuotteita ja munia) en osaa suhteuttaa syömisiäni treeneihin. Tulee syötyä liikaa hiilareita ja paino ei laske enempää vaikka sitä toivoisin. V.. kun mieli syö vieläkin piakkareiden pisteten ajatuksilla. Olen pikkuhiljaa lisännyt broileria ruokavaliooni, jotta saisin proteiinitasoa nostettua.
Tavoitteenani on, että saisin painonlaskun taas käyntiin, lisää lihasmassaa.
Olisiko joku ystävällinen ja auttaisi minua.
Pipari
Viikkotreenini on seuraavanlainen:
Ma lenkki 1tunti
Ti salitreeni
Ke lenkki 1tunti
to kuntojumppa 1 h ja - nyrkkeily 1 h
pe huilipäivä ja mässypäivä
La sali ja uinti (vähintään 1 km) ja mahd. lenkki
Su sali tai lenkki
Ongelmanani on ollut se, että en osaa syödä oikein. Pitäs ajatuksella käydä läpi ruokailutottumukseni ja saada ne uuteen uskoon. Oon 05 elo-joulukuu pudottanu painonvartojoiden pisteytyksellä (20 pist/ päivä) 10 kg ja nyt tammikuussa oon aloittanut edellämainitut treenit (to oli aluksi lenkki tai sali, mutta jumppien alettua siirryin niihin).
Nyt on ongelmanani se, että kasvissyöjänä (käytän maitotaloustuotteita ja munia) en osaa suhteuttaa syömisiäni treeneihin. Tulee syötyä liikaa hiilareita ja paino ei laske enempää vaikka sitä toivoisin. V.. kun mieli syö vieläkin piakkareiden pisteten ajatuksilla. Olen pikkuhiljaa lisännyt broileria ruokavaliooni, jotta saisin proteiinitasoa nostettua.
Tavoitteenani on, että saisin painonlaskun taas käyntiin, lisää lihasmassaa.
Olisiko joku ystävällinen ja auttaisi minua.
Pipari