APUA! Joku esiintyy minuna 4deitissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Eli jo vähän pidemmän aikaa on jotain outoja puheluita tullut tuntemattomista numeroista. Kaavana on ollut että joku on soittanut ja kun olen vastannut niin joskus ollut hiljaa, joskus kuulunut jotain läähätystä ja sitten tullut luuria...

No nyt äsken joku soitti ja puhui jopa takaisin. Selitti että olen kuulemma jutellut 4deitissä kyseisen naishenkilön kanssa ja antanut puhelinnumeron.... Kun olin että "WTF?" niin tämä naishenkilö alkoi itkemään ja whinesi että "olen niinkuin kaikki muutkin ja teeskentelen etten tunne häntä koska hän on lihava"...

Mitä vittua? Miten saan tämän deittihäiriköinnin lopetettua? Pitääkö soittaa Poliisille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SIC- sanoi:
"olen niinkuin kaikki muutkin ja teeskentelen etten tunne häntä koska hän on lihava"...

Ei sitten tullu mieleen ohjata tätä lihavaa naishenkilöä pakkotoisto.comiin :)

Kieltämättä erikoinen ongelma. :D Soitappa palveluntarjoajalle ja kysäse mitä voivat tehdä.

Tilannepäivitys.

En tunnu löytävän mistään tuota 4deittiä. Google ohjaa Nelosen sivuille mutta siellä ei ole enää mitään eli tuo ohjelma on näköjään lopetettu? Talk niminen uusi tsätti on ja olen koittanut sitä katella mutta ilman tulosta.

Aloin epäillä jo että minua vedätetään kun se samainen tyttö soitti uudestaan. Selitti miten olin chatissa vakuuttanut että olen minä ja soittamaan uudestaan. Ei kuitenkaan suostunut kertomaan mikä chat on kyseessä "kyllä sinä tiedät! Oletko joku mielisairas kun pelleilet toisten tunteilla?"

Olisikohan kyseinen chat irc? Jos joku viittisi katsoa quakenetistä ja ircnetistä että onko siellä esim. jotain #4deitti kanavaa tms.

Jos jossain chatissa tulee vastaan tai muistaa että olisi tullut vastaan Ilkkaa Savosta Kuopion läheltä niin kertokaa tähän please :)

En kyllä edes ymmärrä, mistä palvelusta on kyse, mutta jos se on esim. Nelosen tarjoama, niin soita Neloselle ja kysy kuka on vastuuhenkilö.

Jos tota jatkuu pidempään etkä saa asiaa muuten hoidettua, tee tutkintapyyntö/rikosilmoitus poliisille. Soittajille voit kertoa mistä on kyse ja pyytää että he lopettavat soittelun. Jos soittoja/tekstiviestejä tulee kaikesta huolimatta, ala kirjaamaan ylös päivämäärät ja kellonajat sekä viestien sisältö. Tekstiviestejä ei kannata hävittää. Puhelinnumeron vaihtaminen ja sen laittaminen salaiseksi on myös yksi vaihtoehto.

Voihan myös olla, että joku pelleilee kustannuksellasi ja vedättää.

SIC- sanoi:
Olisikohan kyseinen chat irc? Jos joku viittisi katsoa quakenetistä ja ircnetistä että onko siellä esim. jotain #4deitti kanavaa tms.

Eikös toi 4Deitti ole se Tv-Nelosella usein pyörivä tekstiviestichatti. Eli pyörii tv-ruudussa.

pistäs numeros kuuklee hakuun, jos se on yleisesti jossai sivulla ni löytyy.
"Kaverit" varmaa tehny jäynää

Toi 4deitti voi pyörii viel nelosen tekstiTV-sivuilla, kannattaa tsekkaa sieltä. Toinen vaihtoehto on, että yrität vaan rauhottaa sen tytön ja kysellä siltä.

Mulle tuli kanssa tossa jonki aikaa sitten yhtenä yönä 01-03 aikaan joku 6 tekstaria, kaikki jonku 17222-numeron kautta, lähettäjänä 29-vuotias joacim-niminen nahkahousuista tykkäävä hevaripoika espoosta. Lähetteli niitä vielä ahkerasti seuraavan päivänki ajan (en siis vastannut kertaakaan), kunnes ilmeisesti jätti mut :( Varmaan joku chat-juttu tuokin, joku antanut väärää numeroa tms..

Jeshe sanoi:
Jea hoida homma himaan. Ei se lihavuus ole niin justiinsa. Runkkarit valikoi. ;)

Miks aina mun pitää hoidella kaikki hieman pyylevämmät? :)

KukiHilli sanoi:
Koska me hyvännäköset viedään parhaat päältä :D

Vai johtuisko siitä, että mun soirolla ylttää :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom