Apua ikkunan irroituksessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kinpin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
V*tuttaa avata thredi tän takia mutta ois nyt vähän kiire tän asian suhteen eli pitäs saada ikkuna irti autosta daihatsu applause 1991. Pahvi on irti ja kannakkeesta irrotettu 2 pulttia ja ikkuna liikkuu nyt vapaasti mutta ei saa käännettyä eikä vedettyä "sisään" eikä oikeen tehtyä yhtään mitään. Neuvoa? :worship:

Liitteet

• ovi.webp
    ovi.webp
    90,6 KB · Katsottu: 218
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Auttoiko se mun ircissä antama neuvo, vasen reuna alas ja sitten kun oot kääntäny 90 astetta, nostat pois??

Masa76 sanoi:
Auttoiko se mun ircissä antama neuvo, vasen reuna alas ja sitten kun oot kääntäny 90 astetta, nostat pois??

Ei pystynyt kääntämään yhtään vaikka kuinka taisteli, tiivisteet joutu ottaan niin väkivallalla et ne vuotaa varmaan seulana. Pitää uittaa silikoonissa jos vähän estäis. Takasin laittaminen voi olla kans mukavaa :)

Vinkkejä miten saa tiivisteet takas? Jos laittaa ennen ikkunaa niin se ei mahu sit liukumaan sinne ja jos laittaa jälkeen niin ei saa liu´utettua väliin. hajoan.

Oot varmaan saanu jo ikkunan takas(toivottavasti), mut eikö tota mustaa kolmiojuttua saa irti tosta vasemmalta? Mun autossa ainakin helpotti helvetisti kun sen irrotti (eri merkkinen auto kylläkin...).

Toi on kyllä kaikenkaikkiaa aika :wall: homma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom