Apua, en halua muskeleita!

Kunto Plus 12/2003 kysymyspalstalta

Muutin hiljattain asuntoon, joka sijaitsee hissittömän talon kolmannessa kerroksessa. Nyt minulla on ongelma. Lihaksia kasvattava liikunta on aina vaikuttanut minuun helposti, ja päivittäinen portaissa juokseminen on kasvattanut reisilihaksiani niin, etteivät housut mahdu enää jalkaan! Arvostan kyllä hyvää lihaskuntoa, mutta suuret lihakset ovat minusta epänaisellisen näköiset. Miten jatkan liikuntaharrastusta niin, etteivät lihakseni enää kasva tästä?

Marie

:david: equipment

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...hakkaa päätä näppäimistön reunaan...

edit: no mitä sille vastattiin?

Muistaakseni vastattiin, että tuskin johtuu lihasten kasvusta, vaan on taitanut tulla rasvaa reisiin. Minähän en Kunto Plussaa lue, mutta tuli vanhempien luona selailtua............:rolleyes:

Eli siis jos asuu kerrostalossa jossa ei ole hissiä, niin ei tarvii treenata jalkoja ollenkaan:rolleyes:

... oon vuosia jo ihmetellyt, että mikä on, kun pohkeet vaan tuntuu kasvavan ja kasvavan, vaikken niitä edes treenaisi. Täytyy heti lopettaa toi rappusten käyttö. ...kyllä tääkin ois ite pitäny tajuta ajoissa...

Jollakin pakkislaisella, joka normaalisti käy jippiillä provosoimassa, on aika käynyt pitkäksi. Kyllähän joku tuttavan tuttavakin vuosia sitten sai Suosikin kuuluisalle palstalle oman kysymyksensä "mulla kasvaa karvoja kämmeniin".

Tunnustakaa pois, joku teistä reisi-pohje-pelleistä se on ollut.

Rappusten juokseminen on aerobista liikuntaa, joten ei se voi kasvattaa lihaksia. Siksi minäkin käytän aina hissiä ja kävelemisen olen onnistunut nyt lopettemaan hankkimalla polkupyörä-pyörätuolin ja pakotin vaimon kuskaamaan minua paikasta toiseen. :whip:

Ei enää katabolia pääse yllättämään ja lihakset kasvaa kohisten :kippis1:

Originally posted by Turmelioitsia
Eli siis jos asuu kerrostalossa jossa ei ole hissiä, niin ei tarvii treenata jalkoja ollenkaan:rolleyes:

Mutta vain jos asuu vähintään kolmannessa kerroksessa :david:

äääää!:itku: Toi onki siis jossai lehdessä, eikä nettipalstalla. Ku olisin just menny neuvomaan sitä näyttämään niitä jalkojaan lääkärille ja pyytämään lääkitystä norsunjalkatautiin.:D

7-kerros - ei pojat onnistu

Kokeilkaa nousta 7-kerrokseen työpäivän jälkeen kauppareppu selässä... varmaan on helpompaa olla treenaamatta jalkoja ja myös käyttää hissiä. Ja minä nuija kun olen niitä ravannut ylös ja alas, kunnon vuoksi ja ihmetellyt kun pitkävartiset saappaat kiristää pohkeista... olempa ollut tyhmä :(

Originally posted by Slowmo21
Monille naisille tuntuu puheiden perusteella kasvavan Ms. Olympia tason fysiikka jos edes katsoo painojen suuntaan. Kummallista.

Naisilla on paremmat geenit

On se joillekin helppoo tuo kasvu.. :) Ja sitten on vielä nämä "en tee kyykkyä kun tulee hirveet jalat sekunnissa eikä tytöt tykkää" jne :david:

olenko mä ihan turhaan rehkiny kaikenmaailman jalkaprässeillä ja vedelly kyykkyjä niskalimassa kun rapuusillakin olisi selvinnyt .DAMN:( ..

Originally posted by heikkinenp
Jos nimenomaan haluatte varmistaa ettei jalkoihin pääse lihasta kertymään, niin kokeilkaapa juosta portaita työksenne :curs:

Noh, voihan siinä vähän lihakset kasvaa jos lähtötaso on jäätelötikun luokkaa ;) Eli reiden ympärysmitta 30cm -> 35cm :kippis1:

Tää on kyllä....

Ei herranjumala jos toi on tosissaan kirjoitettu!

Voiko niin tyhmiä ihmisiä olla olemassakaan jotka eivät erota läskiä lihaksesta??? Toinen kovettuu jännittäessä ja toinen on läski!!!

Jeesus!!!

edit: mulla on kylläkin tällä hetkellä tuota ongelmaa, et farkut jotka ostin viime talvella eivät enää mahdu perseen yli ja kiristävät aivan saatanasti reisiä, mutta se ei johdu rappusten ravaamisesta vaan aivan älyttömän hyvin onnistuneesta alavartalon treenistä... tais siinä ohessa tulla vähän kokoakin vaikkei se ollut pääasiallinen tavoite! :D

edit2: no joo, myönnetään, nostin mä painoakin 10 kiloa kesän aikana!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom