Joo,eli kokeillaas tosiaan hilata kalorit nyt tuonne 2000kcal tienoille, leivästä karsitaan ja kasvista lisätään ja tuota illan ruokailua vähän hajautetaan. Unohdin tuossa alussa mainitakin pari perusfaktaa, eli ikää 29v ja tammikuun inbody-mittaus näytti 8.7% rasvoja, mikä ei kyllä peilin mukaan ihan pidä paikkaansa
Itse kulutushan on aika runsaasti miinuksella. jos nyt tuohon esim. keho.net:n yhden vuorokauden kulutuslaskuriin on luottamista niin treenipäivinä jolloin aamulla puntti ja illalla painia, kulutus tuon mukaan 3600kcal - tunnistan tosin että itsekin olen tuota helposti lihovaa sorttia Avt0matkin joten tuon paikan ~2200 peruskulutus ei varmastikaan pidä paikkaansa. Tästä huolimatta varmaan nyt ainakin sen -1000kcal / pvä tulee.
Kokeillaan tuota 2000kcal pari viikkoa ja katsotaan kuinka ukon käy.
Itse kulutushan on aika runsaasti miinuksella. jos nyt tuohon esim. keho.net:n yhden vuorokauden kulutuslaskuriin on luottamista niin treenipäivinä jolloin aamulla puntti ja illalla painia, kulutus tuon mukaan 3600kcal - tunnistan tosin että itsekin olen tuota helposti lihovaa sorttia Avt0matkin joten tuon paikan ~2200 peruskulutus ei varmastikaan pidä paikkaansa. Tästä huolimatta varmaan nyt ainakin sen -1000kcal / pvä tulee.
Kokeillaan tuota 2000kcal pari viikkoa ja katsotaan kuinka ukon käy.