Aprillia!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nevahood
  • Aloitettu Aloitettu
Wendy sanoi:
Samalla sivulla oli linkki tähän. Mä olin ihan wtf, ei tullu mieleen että samalla sivustolla olis useampi pila.

Niin no, Harlinihan on oikeasti tekemässä Mannerheimista elokuvaa, tiedä sitten mihin näyttelijänvalintaan hän päätyy.

Wendy sanoi:
Samalla sivulla oli linkki tähän. Mä olin ihan wtf, ei tullu mieleen että samalla sivustolla olis useampi pila.

Juu mä huomasin liian myöhään, ei jaksanut enää editoida saatikka postata uutta :D

Joka perjantai duunissa meidän tiimi kokoontuu palaveriin, missä katsotaan tulevien viikkojen aikataulut ja varaukset. Tulostin sähköpostin näköisen huijauskirjeen, mikä oli mukamas tullut toimitusjohtajalta ja missä ilmoitettiin - aivan liian myöhään - todella isosta projektista, minkä pitää olla valmis 2 viikon kuluttua.

Meni täydestä ihmisiin, näkyi hermostuneita kulmakarvojen värinöitä ja tuskastuneita äännähdyksiä. Pidin ihmisiä kauhistuneessa epätietoisuudessa n. 10 minuuttia ja kiroiltiin ja mietittiin että miten hevletissä se saadaan puskettua läpi enää tässä vaiheessa. Olin laittanut vielä kirjeeseen mukavia kiintosanoja, kuten "Tää on pakko saada valmiiksi", "asiakkaalle on jo vahvistettu" sekä "Tätä ei voida keskeyttää enää tässä vaiheessa". Kun joku oli lähettämässä toimitusjohtajan sihteerille kriisisähköpostia läppäriltään, niin paljastin asian olevan vain pila.

Kirjoitan nyt sairaalasta, missä minulle tehdään pian munuaissiirto, koska alkuperäiset elimeni revittiin ulos lyijytäytekynän avulla.

Kusimato sanoi:
Niin no, Harlinihan on oikeasti tekemässä Mannerheimista elokuvaa, tiedä sitten mihin näyttelijänvalintaan hän päätyy.

Rennyhän oli ensin kysynyt Samuel L. Jacksonia mutta kun se ei päässyt päätyi Groween. Tiettävästi Sean Connery näyttelee vanhempaa Mannerheimia.

Tyttöystäväni availi eilisillalla irc-gallerian ja kirosi isoon ääneen. Minä sohvalta ihmettelemään että mikä hätänä, niin etusivulla oli tiedotus että gallerian ikäraja nousee 24 vuoteen ja nuorempien kuvat on poistettu. Noin viisi sekuntia sain pidettyä pokkani ennen kuin päästin päivän paskaisimmat naurut :D:D:D

Back
Ylös Bottom