Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Itse käytän läppäriä himassa jossa on pistorasioita. En tarvitse vaihdettavaa akkua.

Itse en käytä läppäriä himassa... On se tehokas himakone mukavempi siinä ympäristössä, eikä tarvitse turhaan akkua tappaa pitämällä verkkovirrassa kiinni. Toisaalta tähän saa onneksi softalla apua, ettei latausta suoriteta kokoajan 99-100% kapasiteetin välillä.

Junat kulkevat taas - tosin poikkeavin aikatauluin ??? :D:D:D

Ja mitä tulee tuohon kommenttiin... Se on niin saakelin mukavaa kun meitä hemmotellaan noilla uusilla ja tehokkaammilla korteilla, Mac-käyttäjien tullessa aina jälkijunassa ;)
Jep, kortti saatu vaihdettua. Aamulla oli uutinen pysähtyneestä junaliikenteestä ja tietokoneviasta.

Hieman aiheen vierestä, hauskoja nämä "oikea yritys" ja "photoshop-paja" -asettelut.

Eivät ne oikeat yritykset kovinkaan tunnettuja olisi ilman näitä photoshop-pajoja jotka niiden markkinoinnin hoitaa.

Hieman aiheen vierestä, hauskoja nämä "oikea yritys" ja "photoshop-paja" -asettelut.

Eivät ne oikeat yritykset kovinkaan tunnettuja olisi ilman näitä photoshop-pajoja jotka niiden markkinoinnin hoitaa.

Hauskoja myös nämä "VR:n systeemi kaatui, kun jouduttiin vaihtamaan uusi näytönohjain"... todella ratkiriemukasta.

Hauskoja myös nämä "VR:n systeemi kaatui, kun jouduttiin vaihtamaan uusi näytönohjain"... todella ratkiriemukasta.

Joo, en ota tuohon nyt kantaa, mutta tuota mainitsemaani asettelua on ollut täällä kyllä enemmänkin kuin tuon yhden kommentin verran. Ihan kuin mainostoimistot olisivat yleisen mielipiteen mukaan huonompia/turhempia yrityksiä kuin muut.

Joo, en ota tuohon nyt kantaa, mutta tuota mainitsemaani asettelua on ollut täällä kyllä enemmänkin kuin tuon yhden kommentin verran. Ihan kuin mainostoimistot olisivat yleisen mielipiteen mukaan huonompia/turhempia yrityksiä kuin muut.

Mainonta nimenomaan on iso tekijä siinä että tämän päivän maailma on niin vituillaan.

Koska junaliikenne oli poikki tietokonevian takia.

Erittäin hyvin sanottu.

Jos mulla olis ollut kamerakännykkä käytössä aina, niin olisin saanut kuvattua aikamoisen gallerian erilaisista tietokone(softa?)vioista ihan katukuvasta ja muualta.
Esimerkiksi lentokentällä oli aikataulunäytöt kaatunut niin, että taululla xp:n työpöytä ja iso virheilmoitus keskellä.
Tämä näkyi kaikilla lentokentän näytöillä.
Tai jossain isolla taululla ohjelma kaatunut ja ilmoitus näytönohjaimen toimimattomuudesta.
Vaimoa ärsyttää kun bongailen niitä ja vaivihkaa mainitsen, että täytyiskö noille myydä mäkki.
Nyt taas vois mainita samasta asiasta vittuillakseni kun tämä vr juttu tuli, mut en taida viitsiä.
Niin ja vaimo on innokas mäkin käyttäjä, mutta ei jaksa hehkuttaa sitä ihan samalla tapaa kuin minä.

Tota tasoahan tämä koko keskustelu suurilta osin on. Mäkkimiehen pitää vähän väliä päästä pätemään mäkin paremmuudella, kai se ottaa itsetunnon päälle kun ketään ei vaan kiinnosta.

Hauskojahan noi letkautukset vaan on (tosin aika hyödyttömiä).

Koska kyseessä oli oikea yritys, eikä joku photoshop paja ;)
Tää on taas niin tätä. :D

Tietokone-lehdessä oli taannoin mielenkiintoinen juttu eräästä Suomen suurimmasta arkkitehtitoimistosta. Puljussa on yli 60 maccia ja koko homma pyörii Xserven päällä. Heillä ei ole käytössä yhtään ainoaa puuceeta, koska "Windowsille ei täällä ole mitään käyttöä".

No, muromiesten mielestä tuokaan ei ole "oikea yritys", vaan "joku phoshop paja", vaikka Photoshopin lisäksi firmassa käytetään myös Archicadia. ;)

Tää on taas niin tätä. :D

Tietokone-lehdessä oli taannoin mielenkiintoinen juttu eräästä Suomen suurimmasta arkkitehtitoimistosta. Puljussa on yli 60 maccia ja koko homma pyörii Xserven päällä. Heillä ei ole käytössä yhtään ainoaa puuceeta, koska "Windowsille ei täällä ole mitään käyttöä".

No, muromiesten mielestä tuokaan ei ole "oikea yritys", vaan "joku phoshop paja", vaikka Photoshopin lisäksi firmassa käytetään myös Archicadia. ;)

Siinä oli tuo hymiö ihan tarkoituksella, mutta joko minä taikka mäkkimiehet ovat ymmärtäneet tuon hymiön käyttötarkoituksen väärin. Tässä tilanteessa uskallan väittää, että itse olen ymmärtänyt sen ihan oikein... ei mulla muuta, jatkakaa.

edit:
pitää varmaan jatkossa laittaa noihin aina kommentti, että "Tämä on vitsi (vaikka huonokin), älkää nyt taas vetäkö elintarvikkeita nenäonteloon" :D

Siinä oli tuo hymiö ihan tarkoituksella, mutta joko minä taikka mäkkimiehet ovat ymmärtäneet tuon hymiön käyttötarkoituksen väärin. Tässä tilanteessa uskallan väittää, että itse olen ymmärtänyt sen ihan oikein... ei mulla muuta, jatkakaa.

edit:
pitää varmaan jatkossa laittaa noihin aina kommentti, että "Tämä on vitsi (vaikka huonokin), älkää nyt taas vetäkö elintarvikkeita nenäonteloon" :D
Huomasithan hymiöt myös mun viestissä? Vastaus ei ollut nimenomaan sinulle tarkoitettu, vaan vastaaville tosissaan laitetuille kirjoituksille, joita tässäkin ketjussa on ollut useita. :david:

Back
Ylös Bottom