Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin itse täysin samassa tilanteessa alkuvuodesta enkä oman kokemukseni perusteella ihmettele tuota yhtään. Kuulostaa aivan samalta mitä itse koin ja mihin Mikekin viittasi; Tietokoneen käyttö on yksinkertaisesti mukavaa - pitkästä aikaan. Silloin on aivan sama mitä rautaa ja kuinka paljon koneen sisällä on. Ei voisi vähempää kiinnostaa.Kuulostaa muuten aika uskomattomalle että 5pv kokemus TÄYSIN uudesta alustasta ja mitään ei ole tarvinnu säätää, hehh.
Hohhhohohooo! Tota "MacExperiencee" ei kyl voi sanoin kuvailla. Eukkokin on tosi tyytyväinen ollut tuohon vaikkei tietokoneita juuri aktiivisesti käytäkään, mitä nyt duunissa jotain tiettyjä sovelluksia, officea jne. Eli täysin ummikkona oli kun löin MBP:n hänen käteensä. Tyytyväinen on ollut ja kaikki hommat onnistuu, onpa hän iWebillä väsännyt jopa nettisivut meidän muksullekin.MacExperience :lol2:
No joo, ei voi tietää. Siitä olen kuitenkin melko varma että jos mulle iskettäs mäkki nokan eteen olisin pihalla kun lumiukko monta viikkoa. Johan siinä on jokaikinen toiminto eri paikassa, puhumattakaan siitä softankeräämisestä mitä tarvii.
Mikä softankerääminen? Jos meinaat ohjelmien asennusta niin enempi Mac OS X:ssä tulee hyödyllisiä ohjelmia mukana kuin Windowsissa...MacExperience :lol2:
No joo, ei voi tietää. Siitä olen kuitenkin melko varma että jos mulle iskettäs mäkki nokan eteen olisin pihalla kun lumiukko monta viikkoa. Johan siinä on jokaikinen toiminto eri paikassa, puhumattakaan siitä softankeräämisestä mitä tarvii.
Minä siirryin Macciin viime syksynä ja noin viikossa peruskäyttö oli erittäin hyvin hanskassa. Koskaan aiemmin en ollut Macciin koskenut.
Vissiin sydäntälähellä oleva aihe.Sama juttu täällä. Vaimo ei ole käyttänyt kuin winkkaria eikä iMacista ensin innostunut - mitä nyt katsoi että onko tossa näytössä koko tietokone?.Eukkokin on tosi tyytyväinen ollut tuohon vaikkei tietokoneita juuri aktiivisesti käytäkään, mitä nyt duunissa jotain tiettyjä sovelluksia, officea jne. Eli täysin ummikkona oli kun löin MBP:n hänen käteensä. Tyytyväinen on ollut ja kaikki hommat onnistuu, onpa hän iWebillä väsännyt jopa nettisivut meidän muksullekin.
Juuri näin! :dance:Jonka jälkeen olet kirjoittanut 290 viestiä (292 total) tähän ketjuun.Vissiin sydäntälähellä oleva aihe.
No on se hienoa kun jostain tärkeästä asiasta niin innostuu.HC76; En usko hetkeäkään että olisit pihalla jos olet yhtään tietokoneita käytellyt. Muutamassa päivässä unohtuu windowsmuisti eikä yritä tehdä asioita liian vaikeasti.
Tuo on juuri se MacExperience(tm) mikä täytyy itse kokea ;)
ja oikeesti.. ei Leopardissa OLE juuri mitään säätämisen tarvetta.
Tässähän se juju onkin. Applen ohjelmat toimivat eri tavalla kuin useimmat perus-Windows-ohjelmat. Nyt kun olen tottunut käyttämään iTunesia ja iPhotoa, on tajuttoman vaikea käsittää kuinka olen ennen pärjännyt ilman ja miksi ihmeessä olen tehny asiat niin hankalasti.Siinähän ei muuta olekaan kuin säätämisen tarvetta. Ihan perusjutut vaativat säätämistä, kaikki on oletuksena ihan perseellään. Minulla on musiikit pöytäkoneen kovolla, koitin niitä Itunesilla soittaa kannettavalla. Sensijaan, että ohjelma olisi alkanut noita mp3-tiedostoja toistaa, alkoi se siirtämään koko musiikkikirjastoa kannettavan kovolle. Tuossa vaiheessa nousi v-käyrä taas senverta korkealle, etten jaksanut alkaa mokoman paskan kanssa säätämään, vaan buuttasin xp:n puolelle ja käynnistin kaikessa paremman winampin. Se osasi toistaa musiikin ihan suoraan verkon yli ilman kopiointia kovolle.
Tuo Applelta tulevien softien tarve omien kirjastojensa tekoon en ehkä ärsyttävin puoli kokonaisuudessa. Mitään ei voi käyttää heti ja helposti vaan kaikesta pitää tehdä ensin kirjasto. Kun laitan valokuvia sisältävän levyn kannettavan asemaan ottaakseni sieltä yhden kuvan ei minua kiinnosta alkaa odottamaan, että kone saa luettua ja arkistoitua koko levyn. Onneksi xp:n puolella ei tarvitse.
Hyvin paljon mahdollista.Oisko ne 2 muuta viestiä tuolla toisessa MAC-ketjussa.![]()
Kyllä. Muita osastoja olen tyytynyt viime vuosina pelkästään seuraamaan sivusta. :kippis1:No on se hienoa kun jostain tärkeästä asiasta niin innostuu.
Mikäs tässä winukassa nyt on niin vaikeasti? Tosta isosta napista lähtee tietokone päälle ...

Ei jumalauta tää oli päivän paras! Melkeen täytyis allekirjotukseksi laittaa! :DEi MacExperienceä(tm) voi sanoin kuvailla. Vähän sama kun yrittäisi sanoilla selittää mitä ihmeellistä seksissä on naisen kanssa, henkilölle joka on harrastanut sitä vain itsekseen![]()