Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli kaipuu on komeaan ja parempaan kun otat välimallin tojotan. Osta suoraan Macci, niin pääset kunnolla nauttimaan. Eikös sun juttujen perusteella pitäisi valita paskin mahdollinen karvismalli?

En tajunnut.

Missäs oon paskinta mahdollista kaivannut? Oma auto voi olla sellaista :hyper: , mutta tietokone on laadukasta osaa kohtuullisella rahalla.

No kovasti näytät dissaavan niitä laatuvehkeitä, joten oletin siitä, että haluat kämäsimmän kiesin ja paskimman koneen. Mutta samapa se mille helvetin raudalle sen winkun pistää, ei se paska kermalla maistu paremmalle kuin vähän päältä raapastuna.

No kovasti näytät dissaavan niitä laatuvehkeitä, joten oletin siitä, että haluat kämäsimmän kiesin ja paskimman koneen. Mutta samapa se mille helvetin raudalle sen winkun pistää, ei se paska kermalla maistu paremmalle kuin vähän päältä raapastuna.

Linux-winkka combo toiminut jo oikein hyvin tähän asti, käyttökokemuksesta tulee varmaanki orgastinen, kun seiska ilmestyy :whip:

Oisko aika pistää lukkoon kun nämä samat väännöt ja kinastelut on jo kymmeneen kertaan käyty
Ihan hyvä vaan tällänen thread missä kiukkuset omppumiehet ja PC-fanboyt saa purkaa tuskaansa ja tapella keskenään. Eipä leviä se paska sitten muihin threadeihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Väärin. Se on omppufanboyt vs. vihaiset pcmiehet ;)
No vaikka sitten niin. :D Itse en kauheasti jaksa enää ottaa kantaa tähän aiheeseen. Seuraan vaan keskustelua omppulasit päässä ja itken itseni uneen kun mun läppärissä ei ole yhtään tarraa ja vain yksi nappi hiiressäkin. :( ;)

Viimeksi muokattu:
No vaikka sitten niin. :D Itse en kauheasti jaksa enää ottaa kantaa tähän aiheeseen. Seuraan vaan keskustelua omppulasit päässä ja itken itseni uneen kun mun läppärissä ei ole yhtään tarraa ja vain yksi nappi hiiressäkin. :( ;)
Ajattele pc:ssä saisit halvemmalla hinnalla mukaan myös näitä hienoja tarroja ja hiireenki lisää nappeja! Ja sehän on tosiasia, että enempi parempi :arvi:

Mitähän kaikkia vertauskuvia tässä threadissa on käytetty kuvastamaan winukan ja os x:n eroja? Tai pc koneen ja applen.
Nyt tuli perus tojota vs. bmwx6 (molemmat muuten ajaa asiansa, sama kuin käyttis/konepuolella)
Aikaisemmin on ollut.....(en jaksa kaivella mut monta niitä on)

PC = BMW X6 = paljon varusteita ja ominaisuuksia, lisävarusteita löytyy
PC = Kia Sorento = Paljon varusteita ja ominaisuuksia halpaan hintaan, lisävarusteita löytyy. Ja sen täytyy olla hyvä ku siihen saa pitkän takuun!

mites mäk-warettajat nyt pärjää kun fotosop cs4:n kräkkäysohjelma asentelee myös (toimivan) troijalaisen koneelle? :'(

mites mäk-warettajat nyt pärjää kun fotosop cs4:n kräkkäysohjelma asentelee myös (toimivan) troijalaisen koneelle? :'(
Jaa-a. Ei oo tullu waretusta harrastettua Macciin siirtymisen jälkeen. Vaan eiköhän tuo Photarin kräkkäys ole ennenkin onnistustunut myös muilla tavoilla?

mitäs warettaa.
5000 konetta saastunut.
Oli jo aikakin, että tällaisia alkaa tulemaan. Samahan oli hetki sitten iLife 09-paketin mukana, jos sellaisen meni warettaan.

Hmmm... kuulostaa jotenkin tutulta... Silloin aikoinaan PC koneisiinkin ensimmäiset virukset levisivät laittomien ohjelmistokopioiden kautta. Siitä se homma sitten vähitellen lähti kasvamaan.

Toivottavasti ei ole sama suuntaus mäkeissä edessä (kyllä, toivon ihan oikeasti tuota, vaikka pc mies olenkin).

Oma vikahan se on jos salasanansa menee tuollaiseen ikkunaan laittamaan:

osX_trojan_iservices_b_01small.png

http://www.intego.com/news/ism0902.asp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom