"Apocalyptica"-Paskin peli ikinä!!yksyks!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Piti vain laittaa varoitus ettei vaan kukaan ehdi imuttamaan demoa tai warea. Siis varoitan, Apocalyptica on todella huono peli:

Miinuksia:
-Idea!!!yksyks!! Kuka h*lvetti ideoi tämän jöötin, shoot the bastard!
-Toteutus: Pelattavuus (voi itku..)
-Grafiikat: You tell me...
-Kokonaisuus: Siis ihan hirveä

Muita kauhistuksia:

Postal 2
Unreal (ei niin kauhean huono, mutta pettymys kuitenkin)

Tähän voi laittaa muitakin pc- tai pelikonsolivaroituksia kaikille ettei kukaan erehdy kuten minä tein :kuola:

Kait sä haluat vähän tarkentaa noita miinuksia tyyliin "miksi?", ettei tartte alkaa imppaan demoa tai peliä vaan huomatakseen ne viat itse.

Originally posted by Sven Hassel

....Muita kauhistuksia:

Postal 2

Tähän voi laittaa muitakin pc- tai pelikonsolivaroituksia kaikille ettei kukaan erehdy kuten minä tein.... :kuola:

Postal 2 on kuningaspeli. :D

Originally posted by Konsta
Kait sä haluat vähän tarkentaa noita miinuksia tyyliin "miksi?", ettei tartte alkaa imppaan demoa tai peliä vaan huomatakseen ne viat itse.

Eli hieman pelin ideasta: Kukaan ei ole varmaan kuullut sellaisesta mykistävästä ideasta kuin "yhden miehen/naisen/koiran tms. tm taistelusta kaikkia vastaan. No tässä on ideana pelata enkelillä saatanan joukkoja vastaan, how original is that?
Siinä vaiheessa kun alkuvideossa enkelin aseeseen ladattiin lipas joka käsittääkseni oli kirja (?) jossa luki Holy Bible, aloin vähän epäilemään pelintekijöiden huumorintajua ja mielenterveyttä. Siis kokonaisuudessa yksi shoot em' up, mutta että enkelillä pelataan, hohhoh.

Toteutus: Pelinteko"äly" oli jotain todella häikäisevää, mömmöt pysyvät sievästi paikallaan kun enkeli toteuttaa "Vengeance is mine, says the Lord" ideologiaa. Tiimityöstä pahisten kesken voi vain haaveilla. Ampuminen on epätarkkaa koskapa ns. third person view blokkaa näkyvyyden, mutta ei sillä niin väliä, koska mölikät ovat epätarkkoja ja enkeli tuntuu kestävän rankaisua kiitettävän määrän.
Kenttäsuunnittelu haukotutti jo alussa ( seikkaillaan muuten Jerusalem V:lla, joten ei ihan huumorintajutonta porukkaa pelintekijöissä?)
Mukana tietenkin apuri jota ei pysty käskyttämään vaan se toikkaroi edessä ja sivuilla lähinnä koristeena.

Grafiikat: Eivät varsinaisesti mitkään huonot mutta mielikuvituksettomat, ja minimivaatimus 1Ghz, 256RAM verrattuna grafiikoihin on härskiä.

Tämähän on vain allekirjoittaneen mielipide, enkä itse varmaan moista pysty väsäämään, mutta tässä pelissä oli kaikki pielessä, ja moisesta sonnasta ei kenenkään pidä maksaa, tai edes kuluttaa aikaansa.

Back
Ylös Bottom