Apinalle kasviksia

Tos yllä olikin osa hyviä ohjeita, sellaisen haluaisin vielä lisätä että syö kasviksia/hedelmiä värillisesti monipuolisesti, eli ei pelkkii vihreitä vaan monipuolisemmin eri värisiä ja kasviksia kannattaa höyryttää. Auringonkukkaöljyllä niihin saa myös makua yrttisuolan kanssa.

Ja kuten jo mainittu, Jos ei ihan keskustassa asu niin ulkoota saa tällä hetkellä voikukanlehtiä, nokkosia (kuivatettuna), yms. ja kaikenlaisia marjoja/hedelmiä alkaa kohta kasvamaan sekä sieniä syksymmällä, yrttejäkin helposti kasvattaa ikkunalaudalla tjs. joilla saa muokattua ruuan makua jota ehdottomasti kannattaa hyödyntää. Pakastevihannekset ja marjat ovat myös tosi halpoja ja helppoja. Ja tosiaan noita kasvis-/hedelmäsmoothiereseptejä on netti täys. Siemenet on kanssa tosi halpoja ja niitä voi myös idättää jotta saa mahdollisimman suuren hyödyn irti. Ja tosiaan jos hedelmiä rupeat syömään niin voit jättää tuon mehun pois jos siis C-vitamiinin takia juot koska paras mehu on itse hedelmässä ja hammaslääkärillekkään ei tarvitse mennä sen takia.

Ja jos helppoutta haetaan niin porkkanat, lantut, kaalit jne. voi jyrsiä sellaisenaan ihan välipalana, niiden kuorintaan menee pari minuuttia, ei taida olla kovin paha.. :p Siemenet ja useimmat hedelmät voi syödä sellaisenaan kunhan pesee/kuorii ne ja pähkinät mainitsitkin jo itse, niissäkin on hurjasti kaikkia hyviä ravintoaineita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osta semmone kattila misä voi höyryttää niitä kasviksia. Maailman helepointa hommaa ku lyö vaan parsakaalia pussillisen puoleksi tunniksi höyrystyyn.

mikroastiaan vettä ja 3-5 minuutiksi parsakaalit mikroon pyörimään. vieläkin paljon helpompaa ja maussa en ole huomannut eroa ;)

edit. saa muuten perunat keitettyä samalla konstilla tosi vaivattomasti

mikroastiaan vettä ja 3-5 minuutiksi parsakaalit mikroon pyörimään. vieläkin paljon helpompaa ja maussa en ole huomannut eroa ;)

edit. saa muuten perunat keitettyä samalla konstilla tosi vaivattomasti

Saahan lihatkin paistettua mikrossa, mutta eriasia on kannattaako siellä tehdä ylipäätänsä mitään. Kaveri laittaa aina perus 400g naudan paistia muovikippoon, pari minsaa mikrossa ja ääntä kohti. Siinä on estrogeeniä ja säteilyä kerrakseen. Itse olen yleensä foliohattu päässä piilossa nurkan takana tällöin.

Saahan lihatkin paistettua mikrossa, mutta eriasia on kannattaako siellä tehdä ylipäätänsä mitään. Kaveri laittaa aina perus 400g naudan paistia muovikippoon, pari minsaa mikrossa ja ääntä kohti. Siinä on estrogeeniä ja säteilyä kerrakseen. Itse olen yleensä foliohattu päässä piilossa nurkan takana tällöin.

Tulee mieleen tutun mutsi joka polttaa 2 askia röökiä päivässä, mutta mikroa ei taloudessa ole koska se on niin epäterveellistä ja uunissa on kaikki lämmitettävä...Turhaa murehtia tollasista mun mielestä.

Tulee mieleen tutun mutsi joka polttaa 2 askia röökiä päivässä, mutta mikroa ei taloudessa ole koska se on niin epäterveellistä ja uunissa on kaikki lämmitettävä...Turhaa murehtia tollasista mun mielestä.

Kato on varaa polttaa kun elää muuten terveellisemmin.

Miten joku voi olla syömättä kasviksia??:wtf: Mulla menee melkeen se puol kiloo jo aamupalalla ja päivän kokonaismäärä on varmaan reippaasti yli kilon. Ei muuta kuin kipin kapin kauppaan tai torille vihannesostoksille. Terveysvaikutukset on kiistattomat ja onhan ne rehut ihan sairaan hyviäkin.

Vähän päivitystä.

Maltilla lähdetään lisäilemään ettei rupea maistumaan puulta. Nyt olen banaanini lisäksi vetänyt kolme mandariinia päivässä ja hieman salaattia. Eihän se ole paljon paskaakaan, mutta ehkäpä tässä kohta syön vähän enemmän sitä salaattia :) Mehua en nyt ole juonut kun noissa mantsuissa on varmaan aika hyvin c-vitskua. Pitäis muuten katsoa paljonko niissä on kun ei ole mitään hajua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom