Apinaa koijataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

lej

Luin tänään aamulla Turunsanomia ja yhdessä pääkirjoituksessa oli hieman hassuhko juttu

" Vetovoimaa voidaan kolmannen sukupolven palveluiden läpimurtoa odotellessa luoda jopa vanhoja keksintöjä elvyttämällä. Tällainen on muun muassa pikayhteys eli push to talk -palvelu, joka on radiopuhelinyhteyden moderni sovellutus." (Turun Sanomat 8.4.2004)
Tässä linkki juttuun

Tuo push to talk -juttuhan oli Mikrobitin aprillipila. Eli onkohan nyt toimittaja-setä mennyt vipuun. Korjatkaa jos olen väärässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä toimintohan olisi kätevä esimerkiksi pitkissä esim. neuvonta tapauksissa... Jolloin yhteys katkottaisiin ja avattaisiin kytkimellä ja näin veloitus menisi puhuttujen aikojen mukaan.... :eek:

Höh! Minä kun luulin löytäneeni jotain hauskaa :itku: .Saivarrellaan nyt vielä, että kyllähän siinä Mikrobitin jutussa väitettiin, että toimii vanhoillakin puhelin malleilla, joka ei pidä paikkaansa. Vaan mistäpä sitä tietää minkä lähteen perusteella toi lause on kirjoitettu.

lej sanoi:
Höh! Minä kun luulin löytäneeni jotain hauskaa :itku: .Saivarrellaan nyt vielä, että kyllähän siinä Mikrobitin jutussa väitettiin, että toimii vanhoillakin puhelin malleilla, joka ei pidä paikkaansa. Vaan mistäpä sitä tietää minkä lähteen perusteella toi lause on kirjoitettu.

Kyllä siinä jutussä väitettiin, että toimii alle 4 vuotta vanhoilla puhelimilla. Väittäisin kuitenkin, että oli aprillipila.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom