Apina kung-fu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kenelläkään tästä lajista kokemusta?
En muista mikä oikea nimi
Millainen laji ja kenelle sopii ?
Onko tiedossa onko Kill Arman video tästä lajista löydettävissä?
Yritin etsiä Youtubesta mutta en löytänyt Oli kuulemma aika vakuuttava.

Olen treenannut tuota lajia joskus 90-luvulla tai varhaisella 2000-luvulla hieman. Siis ehkä puoli peruskurssia tai jotain.

Varmaan sillä oppii tappelemaan jokseenkin yhtä hyvin kuin useimmilla karatetyyleillä, muilla kungfuilla, aikidolla, ninjutsulla tai muilla sen kaltaisilla lajeilla.

En tosin muista, oliko Kill Armanissa esitetty tyyli juuri sama kuin Suomessa opetettava Tai Shin Mun kungfu. On mahdollista, että samalla nimellä opetetaan hyvin erilaisiakin tyylejä.

Olen treenannut tuota lajia joskus 90-luvulla tai varhaisella 2000-luvulla hieman. Siis ehkä puoli peruskurssia tai jotain.

Varmaan sillä oppii tappelemaan jokseenkin yhtä hyvin kuin useimmilla karatetyyleillä, muilla kungfuilla, aikidolla, ninjutsulla tai muilla sen kaltaisilla lajeilla.

En tosin muista, oliko Kill Armanissa esitetty tyyli juuri sama kuin Suomessa opetettava Tai Shin Mun kungfu. On mahdollista, että samalla nimellä opetetaan hyvin erilaisiakin tyylejä.

Ei riittänyt kovuus kuin puoleen peruskurssiin, niin päätit vaihtaa johonkin helpompaan kuten potkunyrkkeilyyn?

Ettei olisi sama laji kuin mun treeni luolassa. Seinällä on apina tarroja ja teksti kung-fu style tai jotain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom