Anttilan kannettavat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Ostin saman koneen pari viikkoa sitten. Nyt ma lähti huoltoon, sammuili itsekseen. Päivitin BIOSin ja tein windowsille täysin uuden asennuksen.
Sen jälkeen alkoi koneelta kunnon v*ttuilu. Sammui koko ajan jne.

No huoltoon vaan, saattaapi huollon mukaan mennä vaihtoon koko kone. Mut katotaan kauan menee:jahas:
Joku maanantaikappale tietysti...

Muuten olin kyllä tyytyväinen; hyvät liitännät, hyvä näppis, digiTV kätevä, näyttö laadukas ja tehoa riittää...

Ostin saman koneen pari viikkoa sitten. Nyt ma lähti huoltoon, sammuili itsekseen. Päivitin BIOSin ja tein windowsille täysin uuden asennuksen.

Mulla oli kans muutama vuosi sitten HP/Compaq kannettava, joka alkoi tekemään välittömästi oston jälkeen tuota sammuilemista. Kerran se korjattiin, ja sama homma jatkui. Korjattiin uudelleen ja myin sen pois. Eipä kovin häävejä kokemuksia HP/Compaq-koneista mulla. Voi olla, että nykyvermeet on jo paljon parempia, mutta eipä tuota merkkiä enää tule ostettua. Lisäksi akku oli ihan susi.

PS: Jos ostaisin uuden kannettavan, niin Fujitsu lähtisi mukaan.

No just. Acer on paska, omasta mielestä fujitsu ja nyt vielä Hp. Voi emäkele....

Itse en Aceriin koske pitkällä tikullakaan. Hp:kin on ainakin tyylitön schaisse, laadusta ei oo kokemusta. Fujitsun halpis konetta en välttämättä suosittele, vaikka huolto toimiiikin hyvin jos takuu-aikana jotain ongelmia on.
Sony Vaion voittanutta kannettavaa ei ole! :rock: Mutta niitähän ei mistään Anttilasta saa.

Joo, limupullojen kylkiäislahjoinahan noita on jaeltu :)

:hyper: Muistaakseni piti joku 1000 korkkia kerätä että sai sen Vaion. Veljen kaveri yritti ne kaikki kerralla hankkia, mutta mistään kaupasta ei voinu ostaa mitään älyttömiä määriä niitä pulloja, niin siinä sitten oli vähän vaikea kerätä koko satsia. :D

Acerin Ferrari... :kuola:
acer_ferrari4000_5.jpg

Back
Ylös Bottom