Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Amen. Tällä kaavalla on seurattu jo monta vuotta putkeen ilman, että yksikään eventti on jäänyt välistä. Jos ei katso straightina on säälittävä homo eikä ansaitse elää.

Mä kyllä vedin pitkään tyyliillä että illalla koisiin ja sit kello soimaan 03:55 et ehti laittaa sumpit poriseen ja tekeen sämpsän ennen kuin gladiaattori-intro pärähti ruutuun. Nyttemmin olen palannut traditioon että tsekkailen eventit vasta sunnuntai-iltana kun saatavilla hyvä hd-rippi träckerillä.

Tossa neljältä heräilyssä meni koko sunnuntai ihan vituiksi kun rytmit on sekasin... Mukavaa sinänsä kattoa livenä, mutta täytyy antaa arvoa muullekin elämälle ja tekemiselle! Ja yksi syy sekin että Max:n toiminta alkoi vituttaan kaikkine sekoiluineen.

Mä kyllä vedin pitkään tyyliillä että illalla koisiin ja sit kello soimaan 03:55 et ehti laittaa sumpit poriseen ja tekeen sämpsän ennen kuin gladiaattori-intro pärähti ruutuun. Nyttemmin olen palannut traditioon että tsekkailen eventit vasta sunnuntai-iltana kun saatavilla hyvä hd-rippi träckerillä.

Tossa neljältä heräilyssä meni koko sunnuntai ihan vituiksi kun rytmit on sekasin... Mukavaa sinänsä kattoa livenä, mutta täytyy antaa arvoa muullekin elämälle ja tekemiselle! Ja yksi syy sekin että Max:n toiminta alkoi vituttaan kaikkine sekoiluineen.

Vituttaa noi mainostauot ja katkot suorissa lähetyksissä. Koko eventti preleineen päivineen joku 18 tuntia pitkä! Ei vanha jaksa. Sunnuntaiaamu on täydellinen kun herää siinä 10-11 korvilla ja pistää heti utorrentin laulamaan. Ehtii just tehdä aamupalaa ja ottaa hyvä asento sohvalta ennen kuin alkaa inhimillinen parin kolmen tunnin lähetys.

Vituttaa noi mainostauot ja katkot suorissa lähetyksissä. Koko eventti preleineen päivineen joku 18 tuntia pitkä! Ei vanha jaksa. Sunnuntaiaamu on täydellinen kun herää siinä 10-11 korvilla ja pistää heti utorrentin laulamaan. Ehtii just tehdä aamupalaa ja ottaa hyvä asento sohvalta ennen kuin alkaa inhimillinen parin kolmen tunnin lähetys.

Nykypäivänä alkaa jo facebookissa olemaan niin tasokkaita otteluita että mulla alkaa käytännössä seuraaminen jo sillon puolen yön jälkeen. Aamuyöstä voi alkaa silmä jo vähän luppaamaan, mut juo sumppia tai red bullia niin kyllä sitä väkisin pysyy hereillä :)

Jos taas on kovassa jurrissa, sillon toi valvominen on vähän hankalampaa :D

Minä katson nykyisin seuraavana päivänä eventin rauhassa sen valvomisen sijaan. Monesti valvoessa alkoi torkkumaan ja otteluita meni vähän ohi. Mielummin sitä katsoo ne sitten seuraavana päivänä, kun voi myös kelailla ne mainokset, hypevideot jne. ja katsoa pelkästään matsit. Unirytmikin pysyy paremmin kunnossa, kun ei valvo yötä.

Kyllähän nyt live on ainoa optio tässä tapauksessa.

Mutta se FIILIS:hyper:

Jees, juurikin näin. Varsinkin kun ollaan kavereiden kanssa viime aikoina järjestetty näiden tapahtumien yhteen ihan UFC-iltamia. Eli preleistä asti ruvetaan nauttimaan vapaaotteluviihteestä. Siihen kylkeen on vedetty ehkä pienet vedot jännitystä lisäämään, ja tarjolla on toki jotain pientä purtavaa ja juomaa. Voiko sitä la-su välistä yötä paremmin käyttää kun eventti osuu kohdalle. Porukalla pysyy myös paremmin hereillä. Se sunnuntain horros on pieni uhraus jos katsotaan kokonaiskuvaa. Tosin ymmärrän ihan hyvin, että kaikille tuo valvominen ei siitä huolimatta maistu.

No ei se nyt ihan sama ole. :)

Esim. kun on samalla auki liveseurantaketju, tai vaikka joku frendi jossa chätin pääs jo kattoo samaa pätkää. Tietty jos tuota ylipäätään nyt tekee. Itse teen, koska onpahan joku kelle hehkuttaa matsia keskellä yötä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tai jos lauantai-iltana lähtee ulos, saa naisen ja pääsee jyystää.. aamulla sitten herää vielä hellään käsi- / suuhoitoon ja itse laittaa samalla eventin latautumaan.. sitten kun oma nalli palaa, niin samaan aikaa painaa VLC playeristä playtä, mimmi pukee päälle ja lähtee taksilla kotiin.. itse jäät juuri naineena makaamaan iloisena ja raukeena katsomaan UFC:n ilman mainoskatkoja.

Täydellistä.

edit. ja sitten herään unesta.

Tai jos lauantai-iltana lähtee ulos, saa naisen ja pääsee jyystää.. aamulla sitten herää vielä hellään käsi- / suuhoitoon ja itse laittaa samalla eventin latautumaan.. sitten kun oma nalli palaa, niin samaan aikaa painaa VLC playeristä playtä, mimmi pukee päälle ja lähtee taksilla kotiin.. itse jäät juuri naineena makaamaan iloisena ja raukeena katsomaan UFC:n ilman mainoskatkoja.

Täydellistä.

:hyper:

Täydellistä.

Todellisuus: Umpitunnelissa baarista pilkun jälkee pitsan kanssa himaan, ostan PPV:n, sammun kun Goldie ja Rogan hypettää alkavaa korttia. Aamulla kun herää, ei tartte torrentteja ladata koska UFC TV:stä voi kattoa eventin vielä seuraavana päivänä, kerta se on jo maksettu.

Kätevää..

e. Ei oo yks eikä kaks kertaa kun tää sama kuvio on toistunu :D

Niin. Itsehän kerran lähdin pilkun aikaan baarista, istuin nojatuoliin kattoo eventtii, pysyin hereillä 30min ja tuloksena puoli naama puutunu 3 päivää koska niin huono asento. Kuulemma voi tommosesta tulla pysyväkin hermovaurio. :david:

Nuo main cardithan on poikkeuksetta alkanu 8-9 maissa aamulla. ;)

Kiitos. Time zone: (UTC+07:00) Bangkok, Hanoi, Jakarta.

En ole ikinä matseista lyönyt vetoa mutta nyt sellainen fiilis, että mitäpä jos pistäisi satasen Antonille. On sitten entistäkin suurempi riemu tai vitutus tuloksesta riippuen. Paljonkohan on kerroin Antonin 1 erän ko/tko voitolle?

Vois kyl lykätä Antonille massia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom