BB PRO Antoine Vaillant

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Evankin on eksynyt videolle.
Näitä Evanin kokkailuja on aina mukavaa katsella :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hyviä pätkiä jaksaa Munakas iloksemme laitella, kiitos siitä! :fuckyeah: Antoine on kyllä viihdyttävä ja IMO todella näyttävän fysiikan omaava äijä! Mies on kyllä yksi lempi rakentajist!

vaikka antoinesta tykkäänkin alkaa imo mennä pelleilyksi jo, eikait nää nyt ihan tosissaan ole mutta ennemmin kattoisin kunnon salireenivideoita, tai niitä Meadowssin kauppavideoita, noh ainakin musiikki on hyvää.

En tiiä mut siis mua ainaki vituttaa ihan tolkuttomasti toi meininki ja toi vaillantin frendi se lyhyt solarium heebo... Koko jengi käyttäytyy juuri niin kuin totaaliset vitun idiootit. Nää menee jo tähän hirveimpään kastiin näiden kanssa How to spot a Douche-Bag | Mad Confessions of a Man

Mä fanitin ite tota jätkää pari vuotta sitten mut toi nykynen meininki on just sitä mitä vihaan eniten mistään... antaa itestään aivan totaalisen DOUCHEBAG kuvan, Jersey shore matskuu

Höpöhöpö, hyvä ettei ota itseään niin vakavasti. Täällä on tarpeeks jo niitä hiljaisia, myrtsejä bodareita. Kivaa katsottavaa mun mielestä, eikä tosiaan niin vakavaa touhua.

Joo siis ei tod vakavaa touhua. kylhä noita on bodareita ketkä vetää pilke silmäkulmassa ja pitää rentoa meininkiä päällä. Mut siis noiden ukkojen ulkoinen habitus on aivan vitun naurettavaa... Mä en voi käsittää miten joku voi nähdä tota vitun pullistelua yleisissä mestoissa jotenkin siistinä. Plus noi lasit yms yms oikeesti!!! pakko vielä laittaa et nää jäbät on näitä isommilla massoilla How to spot a Douche-Bag | Mad Confessions of a Man

hahahha :D

Höpöhöpö, hyvä ettei ota itseään niin vakavasti. Täällä on tarpeeks jo niitä hiljaisia, myrtsejä bodareita. Kivaa katsottavaa mun mielestä, eikä tosiaan niin vakavaa touhua.

Aivan! elämästä nautitaan ja tehdään mistä tykätään mikä on hauskaa. Loistava meininki koko porukalla ja Antoine on massoissa =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom