Antiikin SOTURIN ruokavalio

Status
Viestiketju on suljettu.

Jontte89

Banned
Aloitin tänään n. tunti sitten Antiikin SOTURIN ruokavalion luettuani aiheesta uutisen. Syö kuin antiikin soturi ja laihdu! | Laihdutus ja painonhallinta | Iltalehti.fi
Minulla ei ole tarvetta laihduttaa mutta testaan nyt tämän ruokavalion koska Antiikin SOTURIT olivat erittäin hyvässä kunnossa kaikinpuolin ja uskon että tämä ruokavalio toimii.
Vielä ei ole kokemuksia jakaa miten vaikuttanut mutta pistelen kokemuksia kun menee vähän enemmän aikaa.

Mitä mieltä te olette?
Onko muita jotka ovat kokeilleet, ovat tai aikovat kokeilla Antiikin SOTUREIDEN ruokavaliota`?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa, onnea antiikin matkaan.
Enkä todellakaan jaksa edes avata linkkiä. Samaa paskaa mitä kaikki muutkin.

E: kuinka mones kerta Gladiaattorista on menossa.

Eiks tolleen syö tosi moni suomalainen. Illalla 4 tuntii mässäillään ja muu osa päivästä syödään miten sattuu eli aamulla pelkkä kahvi ja päivällä jotain. Soturithan joi aikoinaan myös olutta niin kai sekin tossa sitten sallitaan? :) En usko mitenkään järkeväks.

Älkää nyt masentako tulevaa soturia :) No joo mutta eiköhän tämä mene samaan kastiin tosiaan niin kuin kaikki muutkin uudet maailman parhaat dietit.

Koskakohan tulee joku viikinki-ruokavalio muotiin? Syöt lihaa ja suolakalaa, kostukkeena toimii väkevä sima tai olut.

Näen tässä topicissa samanlaista potentiaalia kuin jo legendaarisessa "Karhuksi" ketjussa...

Eli nyt olis hyvä tilaisuus lyödä rahoiksi. Äkkiä joku puolivillainen kyhäelmä kasaan ja sitten kovaan ääneen sitä markkinoimaan maailmalle. Myyntipuheina voi käyttää vaikka jotain "Tämä ruokavalio oli salaisuus viikinkien ylivoimaisuuteen taistelutantereella. Syö sinäkin suolakalaa niin naapurin Pirkon ryöstäminen Pekalta tulee olemaan entistä helpompaa!"

Kohtahan pitäisi se toinen tuotantokausi alkaa Vikingsia, markkinointi on siis jo hoidossa.

Ihan ku tuota samaa ideaa olis joku muukin joskus käyttäny...

Nyt voi jokainen olla oman elämänsä soturi! *ostin jo miekan ja kilven*

Syön 19-23 välisenä aikana paljon kirjolohta ja possua sekä juon maitoa

En tosiaan halua sun syömisiin puuttua, mutta kirjolohella ja antiikilla ei ole sitten yhtään mitään tekemistä keskenään.

E: mahdoinko mä just astua miinaan?

En tosiaan halua sun syömisiin puuttua, mutta kirjolohella ja antiikilla ei ole sitten yhtään mitään tekemistä keskenään.

E: mahdoinko mä just astua miinaan?

No onko parempia ehdotuksia?

Tästähän oli jo vuosia sitten ketju. Päivisin hedelmiä ja auringon laskettua maha täyteen lihaa ja olutta. Kesäisin voi olla hiukan nälkä olla 2 kk pelkillä hedelmillä, mutta onneksi talvella saa lihaa ja olutta ympäri vuorokauden!

Kai on myös aktiivisuustasot antiikin SOTURIN luokkaa? Eli television katselun ja tietokoneella istumisen voit samantien unohtaa.

Mainitsiks joku Viikingit :D ? Joo mä oon ilmeisesti ollu Antiikin soturin dietillä jo pitemmän aikaan ja tuloksena iso läskimaha...

Täälä enemmän juttua tuosta http://www.pakkotoisto.com/ravinto/73584-warrior-diet/

Varmaan ihan toimiva systeemi, mm. Serge Nubret söi tuohon tyyliin, veti illalla treenin jälkeen kilon hevosen lihaa, riisiä ja papuja.

sn48.jpg

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom