Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dragon sanoi:Suositelkaa jotain uusia ja toimivia.
Jostain syystä tuntuu, että Spybot ja Ad-Aware 6 alkavat olla tiensä päässä, kun ne eivät enää löydä yhtään mitään.
Spysweeperiä ole kokeillut ja se tuntuu ihan kelpo ohjelmalta mutta on maksullinen.
Juspe sanoi:Olethan päivittänyt Ad-Awareen säännöllisesti uusimman reference filen, mihin tulee päivityksiä pari kertaa viikossa?
Dragon sanoi:Totta mooses.
Spybottiin en ole saanut päivityksiä puoleen vuoteen... "Päivityksiä ei ole saatavilla..."
Mixu sanoi:Edit. Jaaha. Katsoin nyt ensimmäistä kertaa SpyBottini päivityslokia. Viimeiset merkinnät 16.4. sen jälkeen ei ole ollut tarjolla uusia päivityksiä.
japa sanoi:Perustelkaapa että miksi ei Ad-aware muka päivityksineen toimisi?
Sama tilanne. Oisko syynä tuo SpywareBlaster, senhän nimenomaan pitäis toimia niin ettei sitä spywarea enää tule koneelle. Mulla vielä lisänä saman firman SpywareGuard.Dragon sanoi:Mulle tulee henkilökohtaisesti epäilys ohjelman toimivuudesta jos ei löydy mitään roskaa koneelta yli kuukauteen.
Siis ymmärsinkö oikein että tuon ohjelma määrän jälkeen kun ei ole tullut mitään paskaa koneelle niin olet huolissasi että ne ei toimi oikein? Entäpä jos vaan tuo suojaus on niin hyvä että ei tule mitään.Tällä hetkellä kone on suojattu seuraavasti:......
Dragon sanoi:Mulle tulee henkilökohtaisesti epäilys ohjelman toimivuudesta jos ei löydy mitään roskaa koneelta yli kuukauteen.

IE:llä nyt varmaan on eriasia mutta kun vähänkin suojaa konettaan niin ei noita ilmesty sanon mä. Turhaa hypetystä vaan että pitäis olla monta erinlaista ohjelmaa. On tullut testattua a2, ad-aware, spybot, + monta troijalaisohjelmaa ja aktiivista suojaa sun muuta hömppää ja ei ne edes varoittele.Dragon sanoi:P.s. Täytyy testata sitä uutta Spybottia