Anthrax - Worship Music

Anthrax julkaisee Worship Music levynsä Euroopassa 23.10. Biiseinä mm. Down Goes The Sun, Earth On Hell, Fight 'Em 'Til You Can't, Vampyres, Crawl, The Devil You Know ja The Giant.

Kauan odotetun levyn pitäisi ilmestyä Euroopassa 12.9.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Äääh, sound of white noisen ajat oli bändille parhaita ;)

Ps, tuun muuten ens kuussa Helsinkiin ja käyn läpi talven siellä kerran kuussa. Mihin kannattaa mennä treenille? Hoida mulle meijerille joku pakkis alennus? :)

Äääh, sound of white noisen ajat oli bändille parhaita ;)

Ps, tuun muuten ens kuussa Helsinkiin ja käyn läpi talven siellä kerran kuussa. Mihin kannattaa mennä treenille? Hoida mulle meijerille joku pakkis alennus? :)

En tiedä on Pakkiksella diiliä Meijerin kanssa. Mulla ei oo enää mitään tekemistä Meijerin kanssa!!! Mitä nyt käyn siellä treenaamassa ehkä pari kolme kertaa ja sitten se on siinä!

The Devil You Know julkaistiin eilen digitaalisessa muodossa.

01. Worship (intro)
02. Earth On Hell
03. The Devil You Know
04. Fight 'Em Til You Can't
05. I'm Alive
06. Hymn 1
07. In The End
08. The Giant
09. Hymn 2
10. Judas Priest
11. Crawl
12. The Constant
13. Revolution Screams

Kyllä soundista jotenki Anthraxin tunnistaa.. mielestäni ei oo kyllä muuttunut parempaan suuntaan, vähän liian paljo nykyaikaa tossa soundissa. Imo parempaa 80/90-luvun soundeilla kun on laatu vähän päinpersettä joka vaan parantaa sitä näitten vanhojen legendojen kohdalla imo. Kyllähän tätä nyt kuuntelee ennemmin kun lady gagaa tietenkin. Kyllä mä tykkään tbh ku pari kertaa rallin ny kuunnellut!

[video=vimeo;35324969]http://vimeo.com/35324969[/video]

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode

Back
Ylös Bottom