Anthony "Rumble" Johnson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sun mielestä Mauleri voittaa Jonesin ja Sun mielestä Mauleri oli ylivoimainen Rumblea vastaan ennakkoon. Pääset kohta Nam-Phamin kanssa samalle viivalle, sulta kysytään mielipidettä jokaiseen matsiin ja kivitalot lyödään kiinni vastakkain sun veikkauksen kanssa. Taisit kannattaa Conoriakin Aldon sijaan.

Harmi ettei meidän veto taida ikinä toteutua kun ei Maulerissa ollut miestä edes pääsemään titlematsiin uusiksi. Nyt on kivinen tie, siellä on 8 ansaitsevampaa jätkää todennäköisesti jo eellä kuin Mauler jolla on voitto top-15 Manuwasta ja 2 tappiota top-5 ukoille.

Jos Jones ja Gusse ottelisivat seuraavaksi, niin pitäisin itsekin sinua suosikkina voittamaan meidän vedon. Jos tuo veto kuitenkin joskus toteutuu, niin Gustafsson on silloin luultavasti palannut taas voittojen tielle ja saatan nähdä tilanteen erilaisena. Gustafssonia en pitänyt ylivoimaisena suosikkina vaan "selvänä tai selvähkönä", sanoin että ottelua edeltäneet kertoimet olivat mielestäni suunnilleen kohdallaan. Conorin uskon voittavan Aldon ja voidaan minun puolesta vaikka vaihtaa meidän veto siihen jos koet, että luottosi Aldoon on tarpeeksi vahva.

Jos Jones ja Gusse ottelisivat seuraavaksi, niin pitäisin itsekin sinua suosikkina voittamaan meidän vedon. Jos tuo veto kuitenkin joskus toteutuu, niin Gustafsson on silloin luultavasti palannut taas voittojen tielle ja saatan nähdä tilanteen erilaisena. Gustafssonia en pitänyt ylivoimaisena suosikkina vaan "selvänä tai selvähkönä", sanoin että ottelua edeltäneet kertoimet olivat mielestäni suunnilleen kohdallaan. Conorin uskon voittavan Aldon ja voidaan minun puolesta vaikka vaihtaa meidän veto siihen jos koet, että luottosi Aldoon on tarpeeksi vahva.

Tarjosin sinulle kerran muutosta vetoon ja sanoit että sitä ei muuteta, miksi muuttaa sitä nyt kun Maulerin todellinen taso paljastui?

Tarjosin sinulle kerran muutosta vetoon ja sanoit että sitä ei muuteta, miksi muuttaa sitä nyt kun Maulerin todellinen taso paljastui?

Kirjoitat, niin kuin Jonesilla olisi jotain tekemistä Rumblen voiton kanssa. Jos se olisi minusta kiinni, niin haluaisin Gussen heti Jonesia vastaan ja meidän vedon tulille vaikka Gusse lähtisikin altavastaajana, minua ei jännitä tuollainen. Ei ole mikään pakko lyödä vastaavaa vetoa Aldo vs Conorista jos sinulla ei ole samanlaista luottoa Aldoon, kuin Jonesiin. Tässä on nyt kyse siitä, että ainakin minä haluan meidän vedon jotenkin realisoitumaan ja tarjoan sinulle mahdollisuutta Aldo vs Conor - ottelun kautta, koska Jones vs Gustafsson uusinnan odottamiseen voi mennä ikuisuus tai sitä ei nähdä koskaan. Näyttää siltä, että sinä huokaisit nyt helpotuksesta, kun ei tarvitsee jännittää ikuista bannia kamppailuosiolle. Tai sitten myönnät pelkääväsi itsekin liikaa, että Conor voittaa Aldon.

Kirjoitat, niin kuin Jonesilla olisi jotain tekemistä Rumblen voiton kanssa. Jos se olisi minusta kiinni, niin haluaisin Gussen heti Jonesia vastaan ja meidän vedon tulille vaikka Gusse lähtisikin altavastaajana, minua ei jännitä tuollainen. Ei ole mikään pakko lyödä vastaavaa vetoa Aldo vs Conorista jos sinulla ei ole samanlaista luottoa Aldoon, kuin Jonesiin. Tässä on nyt kyse siitä, että ainakin minä haluan meidän vedon jotenkin realisoitumaan ja tarjoan sinulle mahdollisuutta Aldo vs Conor - ottelun kautta, koska Jones vs Gustafsson uusinnan odottamiseen voi mennä ikuisuus tai sitä ei nähdä koskaan. Näyttää siltä, että sinä huokaisit nyt helpotuksesta, kun ei tarvitsee jännittää ikuista bannia kamppailuosiolle. Tai sitten myönnät pelkääväsi itsekin liikaa, että Conor voittaa Aldon.

Tarjoat mahdollisuutta kun näet ettei Gusse ole sillä tasolla että pärjäisi Jonesille, se valkeni lauantaina sulle tosi hyvin. Ja haluaisit uusia betsin itsellesi edullisempiin kertoimiin. En pelkää yhtään että Conor voittaa Aldon, se olit sinä joka vahvasti totesit että vetoa ei muuteta kun minä sitä sulle ehdotin. Nyt se yht'äkkiä sulle kävisikin Gussen nolon tappion takia. Huomasit että olet 2 vuotta jauhanut aivan turhasta kaverista joka ei todennäköisesti tule enää edes titleshottiin pääsemään kun hakataan oikealta ja vasemmalta. Mutta ei huolta, et ole ottanut huomioon että Jones ei istu ikuisesti pallillaan, Rumble tulee ja Rumblaa, sitten Jones häviää uusinnan ja on suht samoissa tilanteissa Gussen kanssa ja Dana näkee mahiksen rahastaa uusinnalla.

Matsi toteutuu vielä, siihen menee aikaa. Ellei Gussea sitten hakata vuoteeseen sitä ennen.

Tarjoat mahdollisuutta kun näet ettei Gusse ole sillä tasolla että pärjäisi Jonesille, se valkeni lauantaina sulle tosi hyvin. Ja haluaisit uusia betsin itsellesi edullisempiin kertoimiin. En pelkää yhtään että Conor voittaa Aldon, se olit sinä joka vahvasti totesit että vetoa ei muuteta kun minä sitä sulle ehdotin. Nyt se yht'äkkiä sulle kävisikin Gussen nolon tappion takia. Huomasit että olet 2 vuotta jauhanut aivan turhasta kaverista joka ei todennäköisesti tule enää edes titleshottiin pääsemään kun hakataan oikealta ja vasemmalta. Mutta ei huolta, et ole ottanut huomioon että Jones ei istu ikuisesti pallillaan, Rumble tulee ja Rumblaa, sitten Jones häviää uusinnan ja on suht samoissa tilanteissa Gussen kanssa ja Dana näkee mahiksen rahastaa uusinnalla.

Matsi toteutuu vielä, siihen menee aikaa. Ellei Gussea sitten hakata vuoteeseen sitä ennen.

Minua ei jännitä altavastaajan asema. Se nyt on ollut alusta asti selvää, että minä olen meistä se, jolla on enemmän pokkaa työntää merkit keskelle vaikka postailen täällä kamppailuosiolla paljon enemmän, kuin sinä. Ei meidän tarvitse toista vetoa tehdä jos et uskalla, onhan se ihan hauskaa silti katsoa kumpi olisi voittanut, kun Aldo vs Conor on oteltu. Ei jatketa enempää ot:ta tässä Rumblen ketjussa, vanha veto pysyköön voimassa. Tarjous on kuitenkin voimassa jos muutat mielesi jossain vaiheessa.

Menkää muualle jauhamaan paskaanne, niin ei tarvi koko threadista kauheella vaivalla etsiä niitä postauksia. Itse sanon, että jonesmatsissa rumple joko tyrmää jonesin parissa ekassa tai häviää. Eiköhän jones yritä väsyttää vastustajan ja sitten murjoa sen, kuten cormierin.

minusta tuli kyllä rumble fani!
todella kylmäpäinen herrasmies!
oli nimittäin melkoinen buuaushuutomyrsky kun rumble käveli kehään, mutta saipas hurri kuonoon.
hirveästi ei uskaltanut paikanpäällä juhlia voittoa, oli nimittäin hurrit niin kuumana että :D

If nothing else, Anthony Johnson's growth as a striker is a huge credit to the training abilities of Henri Hooft and Pedro Diaz, the striking coaches at the increasingly impressive Blackzilians camp in Boca Raton, Florida. Once a vulnerable brawler with considerable power, Johnson has made a complete transformation in the last three years, emerging a dangerous light heavyweight contender who stands a serious chance of becoming the division's new king.

http://www.bloodyelbow.com/2015/1/26/7907141/anthony-rumble-johnson-gustafsson-ufc-fox-14-judo-chop-striking-stance-tyson-mma-technique-ko-jones[/URL]

Kenen mielestä Rumblella on LHW:n paras pysty? En tarkoita pelkästään tekniikkaa vaan kokonaisuutena eli kun puhutaan myös sen tehokkuudesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
UFC on Fox 14 Judo Chop: Anthony 'Rumble' Johnson, Striking Without Stance - Bloody Elbow[/URL]

Kenen mielestä Rumblella on LHW:n paras pysty? En tarkoita pelkästään tekniikkaa vaan kokonaisuutena eli kun puhutaan myös sen tehokkuudesta.

Imo Jonesilla on paras/tehokkain pysty. Yhden iskun tyrmäyksiä ei häneltä nähdä, pikemminkin sellaista jatkuvaa damagea joka puolelle kroppaa. Tyrmäysvoiman puolesta mielestäni Johnson on divarin kovin heppu.

Jos kävisi niin, että Rumble onnistuisi tyrmäämään Jonesinkin suoraan ensimmäisessä erässä, niin koko LHW ja sen viime vuodet asettuisi ihan uuteen valoon. Yhtäkkiä olisi paikalle pöllähtänyt ottelija, joka olisi tyrmännyt helposti ainoan ottelijan, joka on ollut lähellä voittaa p4p1:sen ja sen jälkeen tehnyt saman sille p4p1:lle. Rumble olisi asettanut aivan uuden riman LHW:n kärjen tasolle sen jälkeen :wtf:

Shaheen Al-Shatti ‏@shaunalshatti
Dana White on the Jim Rome show says UFC is looking at May for Jon Jones vs. Rumble Johnson.

Siihen kun tulisi sittenkin vielä se Conor vs Aldo niin varmasti paukkuisi miljoona PPV:ssä :)

Nii-in... mutta Dana & GOofballs laittanee sen vissiinn heinäkuulle. :face: Aldo loukkaantuu, ja sit ei vyötä puolusteta ollenkaan 2015... HIENOA!

Jos kävisi niin, että Rumble onnistuisi tyrmäämään Jonesinkin suoraan ensimmäisessä erässä, niin koko LHW ja sen viime vuodet asettuisi ihan uuteen valoon. Yhtäkkiä olisi paikalle pöllähtänyt ottelija, joka olisi tyrmännyt helposti ainoan ottelijan, joka on ollut lähellä voittaa p4p1:sen ja sen jälkeen tehnyt saman sille p4p1:lle. Rumble olisi asettanut aivan uuden riman LHW:n kärjen tasolle sen jälkeen :wtf:

Niin tai sitten sille kävis JDS:sät

Rumblella on kyllä jalat vahvasti maassa, ei voi kun tykätä. Varmasti totta tuo että kun pohjalla on jo käyty ja ei enää tartte kitua painon kanssa, tuntuu tämä osa uraa ihan helpolta.

Back
Ylös Bottom