Anthony Joshua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa vaikuttaa lähinnä muslimeihin.

Muistin väärin uutisen taannoin et kääntyi tähän mutta en löytänyt linkkiä.

Ruizilla on

-taitoa
-sähäkkyyttä
-kestävyyttä
-ja on kivileuka

Periaatteessa ois kaikki mahikset wilderin kaatoon.

Toivottavasti 2020 nähdään kiistaton mestari jolla on kaikki vyöt.

Täysikuntoiseen Furyyn uskon eniten.

Viimeksi muokattu:
Missä vaiheessa Joshua luovutti? Otti kovia koppeja, kävi lattiassa moneen kertaan ja kehätuomari pisti kesken.
Vähän väliähän puolustavia mestareita lyödään kesken, ei tässä ollut mitään ihmeellistä.
Olin katsovinani että Joshua itse olisi sanonut että ei halua jatkaa kun tuomari palloili siinä edessä.

Varmaan ihan fiksua olikin sitä en kiistä. Tottunut vaan näkemään enemmän sisua, varsinkin mestareissa.
Miten monta kertaa kanveesilta pitää nousta, että on sisukas sun mielestä? Kun itseluottamus menee, niin se on sitten siinä, "sisukas" itsensä hakkauttaminen ja mahdollisesti samalla uran paketointi on idioottimaista. Matsi pitää lopettaa silloin kun se on hävitty.

Miten monta kertaa kanveesilta pitää nousta, että on sisukas sun mielestä? Kun itseluottamus menee, niin se on sitten siinä, "sisukas" itsensä hakkauttaminen ja mahdollisesti samalla uran paketointi on idioottimaista. Matsi pitää lopettaa silloin kun se on hävitty.

Itse kuulun "just bleed" fanikuntaan ja itse myös taistelen niin pitkään kuin henki pihisee. Onhan noita "peli on menetetty" matseja ennenkin voitettu viime metreillä. Ei se ota kuin sen yhden hyvän osuman. Varman päälle, vahingot minimoiden tuo tyyli ottaa tappio on varmasti järkevää. Itse en silti tyyliä tämmöisenä alkukantaisena barbaarina arvosta.

Kuinkahan montaa "taistelen loppuun saakka"-soturia on lyönyt ammattikamppailija päähän täysillä? Voi sisu mennä kaulaan, vaikka taju säilyisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
taistelen niin pitkään kuin henki pihisee.

Henki pihisee? Miten tarkalleen ihmisen elimistön henki, pihisee?*

*Andy/aidan imitaatio

Lopettakaa tuo jatkuva päteminen. Aina kun nää ketjut avaa niin siellä on ekana vastassa andy/aidan ja joku turhanpäivänen "Ahaaaaaa, tuoko on sinusta ihan kunnon fistfuck?"
Mestarilta hakattiin luonne pois ja saattoi jopa pyytää tuomaria keskeyttämään ottelun. Ihan huomion arvoinen pointti IMHO vai?

Henki pihisee? Miten tarkalleen ihmisen elimistön henki, pihisee?*

*Andy/aidan imitaatio

Lopettakaa tuo jatkuva päteminen. Aina kun nää ketjut avaa niin siellä on ekana vastassa andy/aidan ja joku turhanpäivänen "Ahaaaaaa, tuoko on sinusta ihan kunnon fistfuck?"

Voitko yksilöidä ne viestit joita tarkoitat ja perustella mikä niissä kussakin on vikana? Tuollaiseen yleisluontoiseen dissaamiseen on mahdoton vastata millään järkiargumenteilla. Yhtä hyvin minä voin sanoa, että älä kirjoita mitään kun kaikki juttusi ovat tyhmiä. Tuommoinen on vain huutelua, joka ei johda mihinkään.

Mestarilta hakattiin luonne pois ja saattoi jopa pyytää tuomaria keskeyttämään ottelun. Ihan huomion arvoinen pointti IMHO vai?

Itse en hallitse ajatustenlukua, joten en lähde esittämään väitteitä mihinkään suuntaan.

Itse en hallitse ajatustenlukua, joten en lähde esittämään väitteitä mihinkään suuntaan.

No, sen verran tunnen jo herra ajatustenlukijan tapaa kirjoitella, että vaivauduin jopa ajatuksella "katsonpa tämän ketjun ekan sivun ja jos sattuu oikeasti niin ettei herra ajatustenlukija ei ole sinne jo jonkinlaisen ajatustenlukemisen kanssa sekaantunut niin annan olla" katsomaan. Kappas.

Joshua ei ikinä tule ehtimään samaan kehään Wladin kanssa.

Aivan päin vittua ja ei estänyt esittämästä väitettä mihinkään suuntaan. Tämän enempää en ihan oikeasti rupea aikaani tähän väittelyyn tuhlamaan.

Onhan tossa se ihan pointti että tietyt ottelijat ei luovuta, en sano onko fiksua.
Hagler kertoi jossain haastattelussa 80luvulla että on valmis kuolemaan kehään.
Viimeaikaisista wilder ja fury osoittanut taisteluhenkeä.
Mut ehkä joshua on fiksumpi, hänhän oli pihalla jo erätauolla. Oli kertonut ettei voi hyvin.
Ja uusi yritys tulee kuitenkin.

Mihinkään ala-astetasoiseen huuteluun en lähde mukaan.

Tämä on Pakkotoistolle kirjoittamani viesti numero 8289 ja sanon yleensä mielipiteeni niistä asioista joista minulla sellainen on. On aivan totta, että osassa mielipiteistäni olen ollut väärässä ja näin tapahtuu epäilemättä jatkossakin. Voi olla vaikea löytää kirjoittajaa, jolla on yhtä paljon viestejä ja joka ei koskaan olisi väärässä.

En vuonna 2014 todellakaan olettanut, että Wladimir Klitchko ottelisi vielä 41-vuotiaana. Myös Joshuan kehitys oli nopeampaa kuin odotin. En kuitenkaan hallitse ennustamista enkä ajatustenlukua, kuten tästäkin huomataan.

Äsken tuli toi matsi katottua,Ruiz oli sähäkkä ja kaikinpuolin myönteinen,mutta mutta Joshua voi voi..Aika hämmästyny oli olo ku tota katteli,ei kyllä näyttäny maailmanmestarita,joskushan tietyn tyyliset kaverit saa ottelijan näyttämään huonolta ja sit kun vastustaja vaihtuu ni taktiikat ja suunnitelmat pettää.Tällöinhän vois sanoa että kyseessä on robotti joka ei itse kykene minkäänlaiseen luovuuteen kehässä vaan kaikki ohjeet pitäs tulla korvanappiin.

Joshua näytti robotilta.

Näihin Meksikon poikiin on monet ns. taitonyrkkeilijät kompastuneet aikojen saatossa. Jopa sellaisissa tapauksissa, että taitonyrkkeilijä on ollut aika ylivoimainen, niin usko on alkanut loppua, kun kaveri tulee päälle vaan ja syö kaikki iskut jollain ihmeen tavalla.

En tiedä johtuuko se kovasta tequilan juonnista, paahtavasta ilmastosta, vai tulisesta safkasta, mutta yleensä meksikaaneilla leukaa kestää ottaa vastaan käsittämättömiä lyöntimääriä. Tähän kun vielä lisätään, että Ruiz kiskoo itse kauheita pommeja melko rivakalla nopeudella, niin ei tuosta uusinnastakaan mitään helppoa tule Joshualle.

Kuinkahan montaa "taistelen loppuun saakka"-soturia on lyönyt ammattikamppailija päähän täysillä? Voi sisu mennä kaulaan, vaikka taju säilyisi.
Minua on ainakin potkittu jalat muusiksi, luita murtunut, potkaistu päähän kiertopotkulla, polvella, on vekkejä naamassa, tähtiä silmissä. Ikinä ei kylläkään täysin levynä ole tullut oltua mutta tko tappio on tullut kerran. Kyllähän sitä tarpeeksi pitkää kun temuaa niin kerkeää kaikenlaista kokemaan. Ikinä ei ole kuitenkaan tullut "henkisesti katkettua". Toki jos on lukko ollut kiinni ja tietää että tää oli tässä niin taptap on ihan paikallaan .

Suositut

Back
Ylös Bottom