Kunnon sekopää tuo on. Taitaa maistua Putinin lasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ano on paras![]()
Eli vähän niinkuin ala-asteella haukuttiin homoksi, mutta ei silleen seksuaalisessa mielessä.Varmaan tuo "hintti" kertoo enemmänkin tyytymättömyydestä miten Pekka hoitaa meidän ulkopolitiikkaa. Tarpeeton lisäyshän tuo on, mutta niin... ymmärrän toisaalta. Olisi ollut varmaan korrektimpaa sanoa idiootti?
No vähän tuohon suuntaan vois vetää johtopäätöksenEli vähän niinkuin ala-asteella haukuttiin homoksi, mutta ei silleen seksuaalisessa mielessä.
Tämä on ihan vaan älykkyyden puutetta, aivan niinku kaikessa mikä ei todellisuudessa vaikuta itseen mitenkään. Tai jos se nyt tossa olis vaikka provoa, niin ymmärrettävää. Huono olo täytyy olla itellä, alhanen älykkyys, ja vammaset ''filosofiat''. Joku, tai kaikki noista. opetettua käytöstä(isiltä?) kenties. Älykkyyden puutetta, ja irrationaalisuutta silti at the end of the day. ''Loogisimmat'' argumentit mitä tuutte kuuleen tähän vanhan kaartin öyhöttäjiltä on tyyliin: ''ei luonnossakaan esiinny homoilua'', ''jos kaikki olis ollu homoi oltais sukupuutos'', ''mun lapset ei oo turvassa, koska homot'', tai ''Jeesus kieltää''. Henk. koht jos kiinnostaisi mihin ruumiin onteloon toiset mieluiten lihansa tunkee, ni olisin huolissani. Ihan vitun gayta moinen.Mikähän toisen ihmisen seksuaalisessa suuntautumisessa niin kovin voi vaivata omaa mieltä? Mitä ihmeen väliä sillä on mistä ja kenestä kukakin pitää? Kertoo henkilöstä paljon tää turha viha.
Itse asiassa luonnossa esiintyy homoutta, ainakin eläimissä (eikä ole edes kovin harvinaista) ja myös käsittääkseni jopa kasveissa.. ''Loogisimmat'' argumentit mitä tuutte kuuleen tähän vanhan kaartin öyhöttäjiltä on tyyliin: ''ei luonnossakaan esiinny homoilua'', ''jos kaikki olis ollu homoi oltais sukupuutos'',
Näin oon käsittäny myös, ja oon nähny videolla ku ne tekee homojuttuja. Selittäkää esim. apina raiskaamassa se sammakko lol. Ehkä ne oli mies Vs nainen sit sillä videolla. Kasveista en oo kuullu aiemmin. Toi sukupuutto argumentti on muutenki niin vammanen, että hyi Saatana päästäkää mut pahasta. En tuu valitettavasti ikinä uskoon et jtn random runkkari#54654654564ta kiinnostaa pätkääkään ihmiskunnan kohtalo sen jälkeen ku se lähtee tästä maailmastaItse asiassa luonnossa esiintyy homoutta, ainakin eläimissä (eikä ole edes kovin harvinaista) ja myös käsittääkseni jopa kasveissa.
Homot taas eivät kuole sukupuuttoon koska niillä elijöillä jotka kantavat "homo geeniä" oli jotakin muita lisääntymisen kannalta todella hyviä ominaisuuksia (valitettavasti en muista mitä).
Jos homous tai ylipäätään mikään geeneihin liittyvä asia kiinnostaa enemmän niin kannattaa kuunnella/lukea evoluutio spygologi Markus J Rantalan juttuja.
Soot varastanu mun lapsuuden just. Ei Suomen joutsenet!Jopa joutsenet, joita aina pidetään sellaisina yksiavioisuuden ja perinteisen heterosuhteen malliesimerkkeinä, voivat olla homoja.
Ja paljonItse asiassa luonnossa esiintyy homoutta,
Eikä siinä vielä kaikki: homoparit pystyvät menestyksekkäästi kasvattamaan myös lapsijoutsenia, joista kasvaa ihan onnellisia aikuisia joilla ei ole tarvetta haukkua muita joutsenia tunteakseen oloaan paremmaksi.Soot varastanu mun lapsuuden just. Ei Suomen joutsenet!