POWERLIFTING Ano Turtiainen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oletko seuraillut hänen ulostulojaan esim. somessa? Itse ihmettelen enemmän sitä miten ohkaisilla eväillä eduskuntaan valitaan.
No täytyy sanoa että en somea käytä juurikaan. Vilkaisin nyt twitteriä ihan sinun viestisi takia ja pääasiassa olen samaa mieltä asioista, sillä erotuksella että en ihan kaikissa kohdin tykkää tuosta asenteesta / usko että tuosta paatoksesta on hyötyä, väsyttää vaan itsensä. Arvostan silti siinä mielessä, että uskaltaa sanoa mitä moni ei uskalla. Loppukaneettina voisi sanoa, että ymmärrän hänen tuskansa Suomen ja maailman puolesta, ottamatta sen kummemmin kantaa mihinkään tiettyyn asiaan, koska ei jaksa vääntää.

Mutta eihän tuo vesipää edes varsinaisesti sano yhtään mitään? Hirveää paatosta vaan, mutta ilman mitään sisältöä, että mikä nyt niin päin persettä oikein on, saati keinoista että mitä hänen mielestään sitten pitäisi tehdä.

Mutta eihän tuo vesipää edes varsinaisesti sano yhtään mitään? Hirveää paatosta vaan, mutta ilman mitään sisältöä, että mikä nyt niin päin persettä oikein on, saati keinoista että mitä hänen mielestään sitten pitäisi tehdä.
Sanoohan se että pitäisi rukoilla.

Kiihkouskovaisten johtamista yhteiskunnista onkin tunnetusti seurannut pelkkää hyvää. Ano on mun mielestä fasisti. Ei tosin ehkä siinä perinteisessä merkityksessä, mut joka tapauksessa ajattelun keskiössä on joku epämääräinen tarve rajoittaa ihmisten perusoikeuksia ja samaan aikaan ylikorostaa vapauksia ilman velvollisuuksia. Arkikielellä vois sanoo, et ukko on sekasin.

Tämä kuva mullakin on. Hirveä valitus kaikesta mutta ei ideoita mitä tehtäisi. Tai ideat ovat niin utopistisia ettei niitä voi toteuttaa. Anosta huokuu negatiivinen energia. Saa nähdä milloin tajuaa ettei pysty vaikuttamaan mitenkään asioihin tuolla tavalla. Halmeella oli sama uho ennen kuin tajusi että turha siellä on meuhkata ja yrittää yksin saada koko Suomi uusiksi. Anolle olisi hyvä tavoite tulla ensin juttuun omien työkavereiden kanssa. Ei kaikkien kanssa riidoissa olemalla voi vaikuttaa asioihin.

Uskovaisen miehen puhetta🤔
17eae133f64bfe49.jpg

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kyllä Anon kannattaisi alkaa miettiä varasuunnitelmaa sille kun on tippunut eduskunnasta ja mikäs aika se nyt on kun sen jälkeen korvauksia saa. Omat bisnekset on kustu kuitenkin omaa tyhmyyttään.

Nyt se on hajottanu oman puolueenki. 😂
Katoin jonku videon missä selitti, että ehdokkaiden ei pidä asettua ehdolle vaan seurata jeesuksen johdatusta🤦‍♂️.

Ano on kohta psykiatrisessa hoidossa, jos vielä alkaa tuosta enemmän tossu luistamaan. Onkohan Ano saanut viimeaikoina hyvin nukuttua, sillä pitkään jatkunut univajehan voi aiheuttaa hieman sekavaa ajattelua.

Ano on kohta psykiatrisessa hoidossa, jos vielä alkaa tuosta enemmän tossu luistamaan. Onkohan Ano saanut viimeaikoina hyvin nukuttua, sillä pitkään jatkunut univajehan voi aiheuttaa hieman sekavaa ajattelua.

Jos univajeesta on kysymys, taustalla on jo pitkä vuosia kestänyt nukkumaton jakso. Luulen että nupissa on olennaisesti tärkeät proput ylikuumentuneet ja lopettaneet kokonaan toimintansa.

Jos univajeesta on kysymys, taustalla on jo pitkä vuosia kestänyt nukkumaton jakso. Luulen että nupissa on olennaisesti tärkeät proput ylikuumentuneet ja lopettaneet kokonaan toimintansa.
Heh, siinä Arnoldin elokuvassa The Running Man, se yksi pääosan esittäjä kysyy yhdeltä bodarilta että: " Onko steroidit vieneet älyn".
No, se oli elokuvaa.

Mut joo, on se Ano saatava hoitoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom