Deleted member 131583
Kauheaa luettavaa tämä ketju, miten voi olla noin pihalla? Enkä viittaa Anoon, ainoita selväjärkisiä koko maassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauheaa luettavaa tämä ketju, miten voi olla noin pihalla? Enkä viittaa Anoon, ainoita selväjärkisiä koko maassa
No täytyy sanoa että en somea käytä juurikaan. Vilkaisin nyt twitteriä ihan sinun viestisi takia ja pääasiassa olen samaa mieltä asioista, sillä erotuksella että en ihan kaikissa kohdin tykkää tuosta asenteesta / usko että tuosta paatoksesta on hyötyä, väsyttää vaan itsensä. Arvostan silti siinä mielessä, että uskaltaa sanoa mitä moni ei uskalla. Loppukaneettina voisi sanoa, että ymmärrän hänen tuskansa Suomen ja maailman puolesta, ottamatta sen kummemmin kantaa mihinkään tiettyyn asiaan, koska ei jaksa vääntää.Oletko seuraillut hänen ulostulojaan esim. somessa? Itse ihmettelen enemmän sitä miten ohkaisilla eväillä eduskuntaan valitaan.
Sanoohan se että pitäisi rukoilla.Mutta eihän tuo vesipää edes varsinaisesti sano yhtään mitään? Hirveää paatosta vaan, mutta ilman mitään sisältöä, että mikä nyt niin päin persettä oikein on, saati keinoista että mitä hänen mielestään sitten pitäisi tehdä.
Tämä kuva mullakin on. Hirveä valitus kaikesta mutta ei ideoita mitä tehtäisi. Tai ideat ovat niin utopistisia ettei niitä voi toteuttaa. Anosta huokuu negatiivinen energia. Saa nähdä milloin tajuaa ettei pysty vaikuttamaan mitenkään asioihin tuolla tavalla. Halmeella oli sama uho ennen kuin tajusi että turha siellä on meuhkata ja yrittää yksin saada koko Suomi uusiksi. Anolle olisi hyvä tavoite tulla ensin juttuun omien työkavereiden kanssa. Ei kaikkien kanssa riidoissa olemalla voi vaikuttaa asioihin.Mutta eihän tuo vesipää edes varsinaisesti sano yhtään mitään? Hirveää paatosta vaan, mutta ilman mitään sisältöä, että mikä nyt niin päin persettä oikein on, saati keinoista että mitä hänen mielestään sitten pitäisi tehdä.
Minä uskon, että irti lähtis.
Ano on kohta psykiatrisessa hoidossa, jos vielä alkaa tuosta enemmän tossu luistamaan. Onkohan Ano saanut viimeaikoina hyvin nukuttua, sillä pitkään jatkunut univajehan voi aiheuttaa hieman sekavaa ajattelua.
Heh, siinä Arnoldin elokuvassa The Running Man, se yksi pääosan esittäjä kysyy yhdeltä bodarilta että: " Onko steroidit vieneet älyn".Jos univajeesta on kysymys, taustalla on jo pitkä vuosia kestänyt nukkumaton jakso. Luulen että nupissa on olennaisesti tärkeät proput ylikuumentuneet ja lopettaneet kokonaan toimintansa.