Annosteluongelmia

Ongelmana tämmöinen tällä kertaa ku ostin tämmöistä Leader Sports Nutritionin After palautus juomaa, niin siinä sanotaan, että annos on 100g mutta sitte annostus ohje sanoo "1 3/4 mittaa harjoituksen jälkeen sekoitettuna maitoon tai veteen."

Että siis täh? :eek: Mitta tuli pönökän mukana ja siinä on 100g merkkinä.
Eli siis ihan pihal nyt kyl ja sekaisin :D

Ei muuta kuin vaaka käyttöön. Eli mittaat kuinka paljon se mitallinen palkkaria painaa. Olen monet kerrat mitannut noiden purkkien mukana tulleilla mitoilla ja lähes aina ne heittävät johonkin suuntaan. Muistaakseni kerran oli joku hifikrea jossa oli ohje että 1 mitta / 20g. No 1 mitta olikin vain 12g joten ei oikein mitta ja ohje ollut samassa suhteessa.

Ei noitten palautusjuomien kanssa tartte niin tarkka olla, jos et kaloreita laske. Heität vaan sitä sinne sheikkeriin jonkun määrän. Mä en oikeastaan ole ikinä ymmärtänyt noita valmiita annosteluohjeita proteiini-, malto-, palautusjuoma- yms pusseissa... Toi on verrattavissa siihen kun leipäpussissa lukisi: "1.5 palaa nälän yllättäessä."

Joo. Heität sen mukaan sitä kun on tarpeen. Jos jossain peruspalkkarissa on n. 390 kcal/100 g niin joku 100-150 g on ihan hyvä annostus treenin jälkeen. Ei ole mitään rakettitiedettä, ajattele sitä enemmänkin ruokana.

Powerhousu sanoi:
Ei noitten palautusjuomien kanssa tartte niin tarkka olla, jos et kaloreita laske. Heität vaan sitä sinne sheikkeriin jonkun määrän. Mä en oikeastaan ole ikinä ymmärtänyt noita valmiita annosteluohjeita proteiini-, malto-, palautusjuoma- yms pusseissa... Toi on verrattavissa siihen kun leipäpussissa lukisi: "1.5 palaa nälän yllättäessä."

Liekö väsymys vai mikä mutta suuren ilon tuosta kommentista saa:hyper: :D
Ihan hyvä ohje jos ei hifistele.

Back
Ylös Bottom